Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

108

1. Oli miellyttävä kokemus kokeilla Sonata 2.4automaattia.Ajoasento hyvä,istuimet hyvät,(nahka)kevyesti lähti liikkeelle,161hv,auttamana.Ajotuntuma hyvä,tilaa reilusti.Vakaa kulku,aika hiljainen,riippuu paljon rengasvalinnasta.Kova haastaja 5v takuulla,hinta edullinen.Laatu hyvä,luotettavin USA,ssa.Taksitkin varmaan innostuvat.Odotan kunnon testiä,hullua tietysti asettaa vertailu 500sarjan bemarin kanssa.Kylmää hikeä auto tulee nostattamaan kilpailevisa liikkeissä.En miettisi kauaa,jos olisi 30 tonnia auton ostoon.
  2. Sorry,kun vastaus tulee vasta nyt,on tietty muutakin tekemistä kuin istua koneella,mitäkö syön,Otat nuo aikasemmin mainitut pois niin kaikki mitä siitä jää niin sitä.Kerrataan:sokeri,peruna,jalostetut valkoiset jauhot pois,muutenkin vähemmän viljatuotteita,Syön paljon kaaliruokaa joka on halpaa,esim.parsakaali on hyvää ja terveellistä,emäntä höyrystää perunaa ja samassa kattilassa minä parsakaalta.Vähän höyrystetyn kaalen päälle hienoa merisuolaa ja kunnon voita reilusti.On hyvää.Kylkiäisenä vaikka tonnikalaa öljyssä.Onhan sitä nyt paljonkin vaihtoehtoja,sitä ollaan niin totuttu,että aina paljon perunaa ja siihen jotain lisukkeeksi,esim.puolipalanutta vehnävesivelliä jota tavataan sanoa ruskeakastikkeeksi.Vihanneksiahan on paljon ja niitä voi höyrystää,porkkana,kukkakaali,parsa,jne.Liha ei minun psoriini vaikuta,nautin lihasta kalasta kanasta,makkarastakin,tietysti kohtuudella.Yleensähän leipää ja viljaa muutenkin muntataan mielettömiä määriä(pitsoissa,hampurilaisissa,sipseissä)en syö lainkaan noita.Tai voin ottaa kylässä kahvin kans pullaa,ei se vaikuta juuri mitään,mutta pidän itteni muuten kurissa.Noita kovetettuja kasvirasvoja en käytä ollenkaan,siis margariineja.Ne eivät yksinkertaisesti ole terveellisiä,yleisestä mielipitestä huolimatta.Ne on ns.transrasvoja.Voi on puhdas luonnontuote,maistuukin hyvälle.(olen ihannepainossa)Kokeile Paavo,niin huomaat eron aika nopeasti.voidereseptit on päässy minulla vanhenemaan,kun en ole niitä tarvinnut.
  3. En tiedä noista greipins.uutteista,kannattaa kokeilla tietysti.Se on vaan tuo ulkonainen hoito niin epätoivoista kun sitä pukkaa saman tien uutta ulos.Yhtä teoriaa tähän kiusaan on tutkittu,joka on ns,vuotavan suolen oireyhtymä.Kuonien ja myrkkyjen jotka matkaavat suolessa olisi tarkoitus poistua luonnollista tietä ulos,mutta suoli saattaa joistain kohtaa niin läpäisevä,että myrkyt lipsahtavat verenkiertoon ja veressä on taas ominaisuus joka on heti poistamassa kuonaa pois.On ajateltu että se myrkky sitten pukkaa ulos jostain ihon heikosta kohdasta.Ja iho reagoi välittömästi ja joutuu uusiutumaan tavallista nopeammin.Niinkuin olen jo todennut,mitä suuhuni laitan vaikuttaa suoraan ihon kuntoon.En tarvitse iho rasvoja lainkaan.Sorrun tietysti niiinkuin jouluna syömään makeaa ja muuta mikä ei sovi minulle,mutta aika nopeasti,jopa kahdessa päivässä ongelma on taas hoidettu.Sanoisin sokerin,perunan ja vehnän olevan ne pahimmat,olen lukemattomia kertoja testannut alkamalla syödä esim.perunaa niinkuin miehet ainakin,ei mene kuin 3-5 tuntia,jo alkaa punottaa iho.Tämä onkin juuri se vaikeus,sokeria,vehnää ja perunaa on melkein kaikissa elintarvikkeissa.Ja näitä kolmea ihmiset mättävät mahdottomia määriä kehoonsa.Sipsien,karkkien,limsan,pitsojen ym.muodossa.Pelkästän näiden jättäminen pois(mikä on tavattoman vaikeaa aluksi)antaa lisäbonuksen,eli paino alkaa tippuun kuin huomaamatta.Elintarviketeollisuus "syöttää" ihmiset sairaiksi.Ottavat kovan hinnan sokerista,vehnästä ja perunasta joka sellaisenaan on tosi halpaa.Ja vielä näistä "jalostettuja"tuotteita mainostetaan kaikkein eniten,pankaapa merkille.kokeilkaa muuttaa ruokavaliota,ette häviä siinä mitään,päinvastoin.Lisäksi käyttälää aitoa vihreää teetä,kamomilla teetä,sitruuna vettä,sitruunaa ei samaan aikaan viljan kanssa.Ohra ja ruis paras viljoista muuten.Lesitiiniä on hyvä käyttää myös.Ruoka tulisi pureskella hyvin,että mukaan tulee sulamista edistäviä nesteitä.