Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Syys, syys

Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &
    Rakkausrunot
    0
    74
  2. rakkauteni

olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten
    Kirjallisuus
    0
    74
  3. Tämä maailma

Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen
    Rakkausrunot
    0
    73
  4. Hän oli Diana

Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka
    Runot
    0
    73
  5. Rakkaalleni -59

näin sinut, sinun silmäsi iskivät ja minä laamannuin ja ihastuin ajatukseni eivät ole vieläkään muuttuneet, vieläkin ra
    Rakkausrunot
    0
    72
  6. sitä se on

Anna auringon paistaa jossain se antaa rauhan rakasta ja anna rakkauden tulla sinuun, tunne... rakkaus
    Rakkausrunot
    0
    72
  7. Rakkaudesta laulan

Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)
    Rakkausrunot
    0
    72
  8. Rakkaalleni

Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu
    Rakkausrunot
    0
    72
  9. Jotain hukassa

Kirjoitin eilen rakkausrunon ja se julkaistiin täällä ja sitten yht`äkkiä se poistettiin. Miksi se poistettiin ?????
    Kirjallisuus
    0
    72
  10. Muistoissani

Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y
    Rakkausrunot
    2
    72
  11. Kaikkia muistetaanWhitney Houston

Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan
    Rakkausrunot
    0
    72
  12. Tarkalleen

tämä on hiljainen katu, en tiedä menenkö pois, vaan jatkanko..? Ihminen miettii, missä hän on jokainen askel tietää minn
    Rakkausrunot
    0
    71
  13. Paljon jää kaikilta

sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3
    Rakkausrunot
    0
    71
  14. rakkaus vain

kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa
    Rakkausrunot
    0
    70
  15. Rakkaus kutsuu kaikkia

Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan
    Rakkausrunot
    0
    69
  16. Kaikki hukassa

aika vie taaksepäin sinä siinä nukut anteeksi, en tiennyt kaikki kauniit ajat kaikki ovat minun muistoissa
    Rakkausrunot
    0
    68
  17. Jotain herkkää

Liian tavallista elämää mutta jossain on jotain se on siellä jossain sitä kauan olen kaivannut muttan jossain se on jote
    Rakkausrunot
    0
    68
  18. Jotain kaunista

Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot
    Rakkausrunot
    0
    67
  19. vanhuksen maailmasta

vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta
    Runot
    1
    66
  20. Suomi !tänään 2018

Pieni Suomi . meillä suomalaisilla on ollut kaksi herraa , Ruotsi ja Venäjä , joita olemme palvelleet. Suomi on nöyr
    Yhteiskunta
    0
    66