Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. RANSKA ISKE VOIMASI SAKSAAN !

Mitäpä muuta haluaisin.
    Jalkapallo
    0
    52
  2. Rakkaus on voima !

Jossain on uusi alku !Kuvittelen , nyt mennään, eikä pelätä. koska rakastan ja kuvittelen ja toivön, että, sinua rakasta
    Kirjallisuus
    0
    52
  3. Tänään

mutta jos muistaisit minut, olisin onnellinen sinun kanssani, mikä meitä silloin kaataisi, sen lupaan sinulle, sinä min
    Rakkausrunot
    0
    50
  4. Jotain ihanaa

Löydät itsestäsi kaksi ihmistä jee se on sinulle jota rakastan jotain jossain josta en saa kiinni, vauuu, nyt lennän ja
    Rakkausrunot
    0
    50
  5. Jotain joskus...

Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l
    Kirjallisuus
    0
    50
  6. Topi Sorsakoski

se, soi ja se soi ajomies, Eeva. hopeinen kuu, surujen kitara, yö on nyt, luotu lähtemään...
    Runot
    2
    49
  7. rakkaus on jotain ihmeellistä !

Jotain joskus tulee, jes nyt koiteitetaan jos ei onnistu niin koitetaan, vielä...
    Rakkausrunot
    0
    49
  8. Kaikki mitä on jäljellä

askel lähenee ja se tulee yhä lähemmäs se mitä sanoit, nyt voimme vielä yrittää, kaikki mitä kaikki meitä koskee tein
    Rakkausrunot
    0
    49
  9. kaikille heille

Sanani annan kaikille jotka muistavat minua rakastin teitä kaikkia hetki hiljaa ja annetaan tuulen puhaltaaa...
    Rakkausrunot
    0
    47
  10. Jossain....

Jossain on paikka jossa ei itketä siellä nauretaan ja ollaan ystäviä pilvien päällä <3 Unelma jostakin ja siellä näem
    Kirjallisuus
    0
    45
  11. Ainoalle !

Sana, rakas merkitsee niin paljon, etten sanoin voi vielä sanoa,että ruusuisin peittäisin, sinut <3
    Kirjallisuus
    0
    44
  12. Entinen aika

kaikki on poissa, hetki on tärkein ja se on tässä nyt, vain hetken sinä, en olisi antanut sua pois, sinä itse päätit se
    Rakkausrunot
    0
    43
  13. Rakkaudesta

jokin, tunnustelee minua tämä päivä on unohtumaton jossain, hän on... rakastan hänen ääntä, et voi tietää, kuinka kaipaa
    Rakkausrunot
    0
    41
  14. Rakkaudesta <3

Ajatus, jostain jota en voi kertoa, nyt voin sanoa, että kaikki alkoi yhdestä silmäniskusta ja mitä se koskeekaan ja mon
    Rakkausrunot
    0
    40
  15. Rakas, jossain ...

on hän, missä, sinä, mäe en ymmärrä, rakastan.
    Rakkausrunot
    0
    39
  16. siis, oletko samaa mieltä

aivan oikea, rakkaus leijjjjjjuu aina, aijaa olen, siis ollut aina hukassa, katsotaan, miten kaikki, siis onnistuu...
    Rakkausrunot
    0
    36
  17. Sinä ja minä

minä yksin sinä jossain tavattiin, siinä, se oli joku, se vain oli jokin, en osaa sanoa, mutta tässä on meidän, elämä
    Rakkausrunot
    0
    36
  18. Nykyään Suomessa

Suomi-neito on niin soma, muttei kenenkään oma Asiat ei ole nyt hyvin, tiedätkö nyt mihin pyrin ? Pitäis raudasta vääntä
    Runot
    0
    36
  19. Jossain, hepreassa

ehkä, näyttelen, niinkuin kuvitellaan, anna, anteeksi.
    Runot
    0
    35
  20. Rakkaudesta

Rakkaus, se lähti jostain syttyi ja sitten, me kaikki olimme olemassa, kaikki.
    Rakkausrunot
    0
    35