Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Pienestä se lähtee

Pienen pieni poika taaperteli pihamaalla Lauleskeli hoidossa ja hoitajansa kanssa kiikussa keinuivat ja poika lauloi täy
    Runot
    0
    126
  2. rakkaus on jotain ihmeellistä !

Jotain joskus tulee, jes nyt koiteitetaan jos ei onnistu niin koitetaan, vielä...
    Rakkausrunot
    0
    125
  3. Rakkaudesta kaikki

ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on
    Rakkausrunot
    2
    125
  4. Jotain jäi kauas

Kaikkea ei voi sanoa, mutta kaikkea en voi kätkeä sisinpääni kaikki on kätketty jonkun sydämeen, ja siellä se on aina
    Rakkausrunot
    0
    125
  5. Olisinpa runoilija

Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka
    Kirjallisuus
    2
    124
  6. Rakasta niin minäkin

yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,
    Rakkausrunot
    1
    123
  7. Kaikki on tässä

kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <3
    Rakkausrunot
    0
    123
  8. Syksyn menetys

Rakastan, sinua syksy ajatukset viet minut menneeseen... Rakastan, sinua syksy olen syntynyt silloin niinkuin on minun t
    Rakkausrunot
    2
    120
  9. Jotain, taas

Ihanaa aikaa, rakkaudesta laulaa käkikin, tässä yritän ja yritän jossain on rakkaus... Sydän, ihmisen tuntee aikaa ei ti
    Rakkausrunot
    0
    118
  10. Loputun rakkaus

Lintujen lennellessä, meidän sydämme sykähdellessä tää tuntuu jo joltain Ihanaa kaikki on alussa, sitten kipeän kosketel
    Rakkausrunot
    0
    118
  11. Rakkaus on kaukana

Yksi askel, toinen askel katsele ja tunne , o,let ulkona ihastelen ja aistin ja sanon, nyt sinå tunnet jotain.. yes tun
    Rakkausrunot
    0
    117
  12. rakkaus kaikille

kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v
    Rakkausrunot
    0
    117
  13. Rakkaus on...

Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <3
    Rakkausrunot
    2
    116
  14. Koskaan ei voi tietää

Jumalaiset sanasi , mitä muuta tässä tarvitaan, sanat ovat niin kalliit, että sydämeni särkyvät, jos sinä et minua rakas
    Runot
    0
    116
  15. Joskus, odottaa sanaa rakas

joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote
    Rakkausrunot
    0
    115
  16. Rakkaus ihana

rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a
    Rakkausrunot
    0
    115
  17. Rakkaus on jossain

rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa
    Rakkausrunot
    1
    112
  18. Vuosi 2013

Olet ykkönen ja sinä tiedät sen ajatukseni juoksevat luoksesi mitä nyt, ilman sinua en elää voi sinä olet rakkauteni jos
    Rakkausrunot
    0
    109
  19. Rakkaus on niin ihana asia

jossain on paikka, jos vielä joskus me vielä tavataan <3
    Rakkausrunot
    0
    109
  20. unohtumaton kesä

Olisipa kesä, se vielä ajatukset vaeltavat sinne kauas, sydän etsii rakkaintaan, aina harhailleen...
    Rakkausrunot
    2
    108