Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Sielujen tanssi

Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana
    Kirjallisuus
    0
    108
  2. Titanic silloin

kauan sitten tunnen ja haluan sanoa rakastakaa kaikkia ja myös itseänne <3
    Runot
    0
    107
  3. Jotain rakkaudesta

Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera
    Rakkausrunot
    0
    107
  4. Rakkaus on joka kestää

Yksi katse silloin kauan sitten, joka muutti maailmani, kukaan ei tiedä, minun tunteeni häntä kohtaan<3 kukaan ei vo
    Rakkausrunot
    0
    107
  5. Katsotaan, tie

Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...
    Rakkausrunot
    0
    106
  6. Oletko unohtanut..?

Miljoona vuotta on kulunut ja nyt olet vielä vierelläni, ihmettelen paljon Jokin väärinkäsitys on varmaan tullut, ihmett
    Rakkausrunot
    0
    106
  7. koskaan ei voi tietää

rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.
    Rakkausrunot
    0
    106
  8. Sinä vain olet

Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku
    Rakkausrunot
    0
    106
  9. Kukaan ei usko, joten katsotaan

Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka
    Rakkausrunot
    0
    105
  10. mINÄ JA SINÄ

hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.
    Rakkausrunot
    0
    104
  11. R niinkuin rakkaus

Rakkaus, on sinun sisällä anna aikaa, kun aika on sinä tunnet ja sinä pyörit ja ...
    Rakkausrunot
    1
    104
  12. Jotain sanoilla

Kaikki mitä sanotaan on sinun sisälläsi, jota ei kerrota kaikille, nyt voit juosta tai jäädä. Sana on vanha, jota ei san
    Rakkausrunot
    1
    102
  13. Rakkaudesta !

Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m
    Rakkausrunot
    0
    102
  14. Joskus, odottaa sanaa rakas

joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote
    Rakkausrunot
    0
    102
  15. Joskus ei tule sanoja

Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko
    Rakkausrunot
    0
    101
  16. Rakkaus numero alle 7

lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon
    Rakkausrunot
    0
    101
  17. Sinä, jossain

askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan
    Rakkausrunot
    2
    100
  18. Yksi sana voi muuttaa kaiken

Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R
    Rakkausrunot
    0
    100
  19. Jotain sinulle

Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan muista
    Rakkausrunot
    0
    100
  20. Rakkaudesta sanat

Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t
    Rakkausrunot
    0
    100