Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

10

1. Revitalash ostajille kysely, seka 10e alennuskoodi

Hei! Aiomme laittaa uuden verkkosivun pystyyn ja myydä Revitalash ripsiseerumeita ja olisimme kiinnostunut kuulemaan si
    Muoti ja kauneus
    0
    50
  2. Oletko kayttanyt Revitalashia?

Hei! Laitamme uutta yritysta pystyyn joka tulee myymaan Revitalashia edullisesti. Jos olet ostanut Revitalashia tai aio
    Muoti ja kauneus
    0
    23
  3. Saako oman isoisan nimen selville jotenkin?

Alkaa menemaan hermo mutsin salailuun. Nyt sita tarvittais ihan laakarin kehotuksesta, pitaa tietaa esim. mita rotua han
    Sukututkimus
    6
    221
  4. Joutuuko kasvissyoja tekemaan kaiken kotitaloustunnilla?

Ihan mielenkiinnosta vaan... itse en syo enka kokkaa lihaa, mutta joutuisiko esim. lapseni kokkaamaan lihaa kotitalous t
    Kasvisruoka
    5
    273
  5. Halvat selluliitti tuotteet?

Mista saisi vahan halvemmalla selluliitti tuotteita? Kannattaako halpojen osto?
    Selluliitti
    1
    187
  6. Soap & Glory - onko kukaan kokeillut?

Nyt on paljon blogeissa puhuttu Soap & Glory tuotteista. Onko kukaan testannut niita? Niita saa ainakin ostettua taalta:
    Kauneudenhoito
    1
    127
  7. Mika on teijan mielesta paras Maybellinen mascara?

Ihan mielenkiinnosta vaan... mika on paras? Onko mitaan mita ootte kayttaneet monta vuotta?
    Muoti ja kauneus
    5
    126
  8. Mika olisi hyva nimi nettisivuille?

Hei! Eli olen perustamassa nettisivut, jolla myyn laatukosmetiikkaa esim. Lancome, Dior etc. vahan halvemmalla kuin esi
    Meikkaus
    1
    71
  9. Market Research - auttakaa!

Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline
    Shoppailu
    1
    53
  10. Market Research - Auttakaa!

Hei. Olen perustamassa nettikauppaa, jossa myyn meikkeja halvemmalla kuin esim. Stokkalta saa. Olisin todella kiitolline
    0
    59
  11. Netista kosmetiikan tilaaminen - mita mielta olette?

Hiukset
    0
    45
  12. Netista tilaaminen - mita mielta olette?

Kauneudenhoito
    3
    87
  13. Netista tilaaminen - mita mielta olette?

Meikkaus
    4
    117