Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mummihelena
profiilit
mummihelena
mummihelena
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei! Olisiko vaimosi halukas yhteyteen muiden pseudomyxomapotilaiden kanssa? Tarkoitus on luoda sähköpostiverkosto, jossa voidaan jakaa tietoa ja kokemuksia tästä sairaudesta. Tällä hetkellä minulla on tiedossani itseni lisäksi neljä samaa sairautta potevaa ja heidän sähköpostiosoitteensa. Minulla sairaus on todettu viime talvena ja odottelen Meilahteen leikkaukseen pääsyä elokuussa.Sähköpostiosoitteenin on mummihelena(at-merkki)suomi24.fi. Hellu123
03.05.2009 16:06
Tämän keskustelupalstan viestit ovat olleet aika rankkoja. Haluan tuoda esiin toivoa, koska sitäkin on. Olen jutellut ihmisen kanssa, joka on leikattu Meilahdessa vuosi sitten. Hän jaksaa hyvin ja kertoi muistakin tapaamistaan leikkauksen läpi käyneistä. Itse olen vasta alussa tämän sairauden kanssa. Diagnoosi tehtiin gynekologisen leikkauksen jälkeen marraskuussa. Maaliskuussa olen menossa Meilahteen lääkärin vastaanotolle. Mielelläni pitäisin yhteyttä kohtalotovereihin. Elina11 tuntuu olevan samassa vaiheessa, ja siksi toivoisin sinulta yhteydenottoa.
Mummihelena
22.02.2009 19:00
1 / 1