Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
timahe
profiilit
timahe
timahe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sama kävi mulla.
07.07.2014 12:28
Minäki otin joskus lääkkeen iltasin mutta, lääkäri sano että se pitää ottaa aamulla ja selittiki siihen ihan loogisen syyn. Toki jos lääkäri on määränny sen illalla otettavaksi ni sit =)
02.06.2012 10:51
Moikka.
Mulla on ollu kilpirauhasen vajaatoiminta yli 20vuotta ja ikinä ei ole ollu mitään ongelmia kahvin kanssa. Olen nyt 30v.
02.06.2012 10:41
Ton Jyrki Käteinen ei oo niin mistään kotosin! Miksi pitää heti alkaa rokottaa lapsiperheiltä ja vähävaraisilta?
Ottaisvat ensin kansanedustajilta palkoista 2/3 osan pois ja lakkauttaisvat kaikki edut..torkkupeitoista lähtien! Ja noi stanan rahojen jakelut kusessa oleville maille. Tai antaisvat meille ees kerranki kunnon tiedotuksen siitä MIKSI näin on ees pitänny tehdä ja mistä ne rahat on otettu...
01.06.2011 10:31
Kyllä meillä 8v osaa laittaa tavarat sinne minne kuuluu, pedata sängyn ja jopa imuroi huoneen lattian.
Ei se ole siitä että vaatis liikaa..
-kyllä meilläkin joutuu huomauttamaan että likaset vaatteet pyykkikoriin tai sitten vien ne sinne itse.
Ei 8v kaikkea huomaa mutta, ei niitä leluja piilotella jne!!!!
Ja meillä ei oo tarvinnu ees käskeä siivoomaan..poika itse haluaa imuroida jne!
12.08.2010 10:19
niinhän se on ettei kaikki tajuu.
Ja kiitos sinne kans jatkoja ja kevään odotusta =D
02.04.2009 17:53
¨kerroin miten homman pitäs mennä ja naapuri duunas homman. Nyt osaan itekki tän kasaus jutun..sen verran useesti tippunu pöydältä tai sormesta et on joutunu opetteleen =D
31.03.2009 22:57
Loisto homma!!!
Hienoa lukea näitä selviytymis tarinoitakin =D
Upeeta toimintaa kundikaveriltas ;D
Ja siks sanaks vaan teille kiusaajat..ottakaa tost Carlan tekstist onkeenne, teille voi käydä joskus vielä hurjemmin.. Eli jos se ei oo se paha poikaystävä ni se voi olla kiusaaja ite joka saa sen viimesen hulluus kohtauksen josta on varmasti leikki kaukana!
20.08.2008 13:02
Mullaki on noi ohjeet..mut ei niin vaan onnistunukkaa...
Joten annoin sormuksen naapurille ja sen mies katto sitä ku ei ollu ikin nähny ja halus kokeilla ni 15min pääst se oli nipussa..
EI OO PELKOO ET IHAN HETI TOTA ENÄÄ PURKAAN!! =)
03.01.2008 16:53
Ja kohta on liuta pn sormuksia ja kaikki kasausta vailla hahahahaha ;D
pitäisköhän opetella tää ja hakee kasaajaks johki liikkeeseen 25€ kerta taksalla =D
Mul sormul makso 17€+1€ postikulut. Huutonetissä on halvempaa! ;D
Sillain ku tää sormus on sormessa ni ja levittelen noit renkaita ni järki sanoo miten se laitetaan mut meneekö se sit varmasti just niin..isännällä on onneks samanlainen sormus ni saishan siitä mallia =)
Olis siinäki lapsille sit vanhempana kertomista kuinka äiti vuonna 2007 kokos vaan pn sormusta kaiken kiireen keskellä =)
21.12.2007 11:36
Heippa!
Joo, piti sit munki ostaa 8 osanen pn sormus eikä tietenkää ohjeita..6-osaseen on mut niist tuskin on apua!
Joko joku on löytäny ne...voisko mullekki laittaa niitä?? oon jo meinaan pari kertaa meinannu josko "pudottais" sen lattialle mut en oo viel uskaltanu jos en saakkaa sitä enää kasaan..heh..
Miten voi velottaa yhen pienen teoksen kasaamisesta 30€..älytöntä! TAI SIT EI
21.12.2007 00:01
1 / 1