Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh....hädissään pallinaama suoltaa jotain älymölyä.....niin pelottaa kovasti.
21.09.2022 19:17
Jahas....metsästäjätollerolla+taas+"silmä"+mielessä....heh+heh.++Taitaa+jo+sorsastuskausi+olla+mielessä.+Pääsee+poikien+kanssa+pusikkoon+tutkimaan+kaverin+kolmatta+silmää.
04.08.2022 22:25
Nauroivat+pelkuriapinoille.
Nythän+jo+olin+hilloja+poimimassa+(hillatie)+reissun+jälkeen..+Vähän+jälkijunassa,+mutta+silti+sanko+tuli+täyteen.+Hyvä+paikka.
Mutta+makeat+röhönaurut+sai+tuoltakin+hillareissulta.+Suon+laitamilla+oli+kylttejä,+missä+luvattiin+palkkiota+löytämistä+pororaadoista.+Ilmeisesti+poroeinarit+havittelevat+korvauksia.+Susiko+pikkusen+pitänyt+hauskaa?
Heh+heh....vielä+apinalle+rahaa+laittaa....muutama++poron+tollero+laumasta+joutaa+ilman+muuta+susien+raatelemaksi.
Ktllä+mulla+hirnutti+nuo+kyltit.+Varsinkin+sen+jälkeen,+kun+olin+vähän+käsitellyt+niitä....hw+he+he
02.08.2022 23:00
Huh+huh,+olihan+reissu+ja+he+he+heh.
Ei+voi+kreikkalaiset+ymmärtää,+miksi+suomalaiset+ovat+niin+hysteerikkoja+susien+suhteen,+raukkoja+velliperseitä.+Mutta+hauskaa+oli.....heh+heh.+Minä+kerroin+juttuja+hysteerikkoapinoista+ja+drinkit+virtas+ruokapöydässä.+Siinä+sitten+kaikki+hirnuivat+ja+nauraa+röhöttivät.+Toinen+toistaan+hauskempia+tosi+tarinoita+suomen+syrjäkyliltä.
He+he+he......heh....hi+hi+hi.....
01.08.2022 01:18
Heh+heh.....täällä+sitä+ollaan+Kreikan+helteessä,++he+he+he.....
22.07.2022 10:35
No+kerrohan+sitten,+kun+vaahtoamiseltasi+ehdit,+että+mitä+mieltä+olet+itse+tämän+linkin+aiheesta?
Siinähän+todetaan+suomalaisten+olevan+susiasiassa+oikeaa+märisijäkansaa.+Tyhjää+pelkääviä+hysteerikkoapinoita.
Väitätkö+jotain+muuta?
10.07.2022 21:17
Vähän+kiireessä+kirjoitin.
10.07.2022 15:29
Mitä+ihmeen+"vihaa"?
Tyhmyydelle+minä+naureskelen.+Hysteerikkoapinan+pöljyydelle.+Juoppohullulle+metsästäjäeinarille,+joka+lihanhimossaan+roiskii+hauleja+mihin+sattuu.+Milloin+sorsaan,+milloin+kaverin+naamatauluun.+Ja+jälkienkin+tunnistaminen+on+niin+vaikeata.+Jopa+takapihalla+olevia+kissan+jälkiä+luullaan+suden+jättämiksi.
Minähän+en+ketään+vihaa.+Päinvastoin.+Otan+reppanaa+kädestä+kiinni+ja+tarjoan+Susianalyysia+terapiaksi.+Sivistän+sutta+pelkäävää+maalaistolloa.
10.07.2022 15:28
Mitä+ihmeen+"vihaa"?
Tyhmyydelle+minä+naureskelen.+Hysteerikkoapinan+pöljyydelle.+Juoppuhullulle+metsästäjäeinarille,+joka+lihanhimossaan+roiskoi+hauleja+mihin+mihin+sattuu.+Milloin+sordaan,+millpin+kaberin+naamatauluun.+Ja+jälkienkin+tunnistaminen+on+niin+vaikeata.+Jopa+takapihalla+olevia+kissan+jälkiä+luullaan+suden+jättämiksi.
Minähän+en+ketään+vihaa.+Päinvastoin.+Otan+reppanaa+kädestä+kiinni+ja+tarjoan+Susianalyysia+terapiaksi.+Sivistän+sutta+pelkäävää+maalaistolloa.
10.07.2022 15:23
Kuvitteleeko+pallinaama,+että+suomalainen+petohysteerikko+märisisi+tänä+päivänä+vähemmän+kuin+vuonna+2013?
Samanlaista+hyateeristä+parkumista+ja+älämölyä+vuodesta+toiseen.+Tämä+oli+hyvinkin+ajankohtainen+ja+viisas+artikkeli.
09.07.2022 21:35
Tiedätkös+apina,+mikä+on+luvun+0,015+käänteisluku?
Otapa+selvää.+Se+on+älykkyysosamääräsi.
01.02.2022 22:32
Heh+heh...kyllä+minä+tiedän,+että+siellä+jaettavaa+riittää+noissa+piireissä.
Kiitos+vaan+tarjouksesta,+mutta+tuommoset+paukkupoikien+leikit+ei+tällaista+heteroMiestä+kiinnosta.+Ihan+ilettää+tuommonen+metsästäjäeinareitten+lihanhimo.+Vaikkapa+ensin+roiskia+järjetön+määrä+hauleja++sorsaan+ja+sitten+survoa+hauleja+keverin+pyllyyn+toisesta+piipusta.....hyi+kaikkea.
01.02.2022 12:29
Voihan+sitä+apina+lerppahuulet+törröllään+ihmetellä+mitä+tahansa+asiaa.+Kuten,+miten+kuoria+banaani.+Siinä+sitä+onkin+älyllistä+pohdiskeltavaa+susipelkuri+pallinaamalle.
31.01.2022 20:46
Heh+heh....otetaanpa+tähän+sitten+pikkusen+huumoria+väliin,+kun+apinat+aina+repsahtavat+asiattomuuksiin+alakynnessä+ollessaan+älyllisessä+keskustelussa:
Minähän+ole+asiantuntija+tähtitieteen+alalla.+Tämä+on+fakta.+Puhutaanpa+mustista+aukoista.+Googlaa,+jos+et+tiedä,+mikä+se+on.
Nythän+sinustakin+löytyy+yksi+musta+aukko.+Ja+se+on+hirmuisen+musta.+Onko+vaikeata+hoksia?
Annetaan+vihje.+Se+on+metsästäjäkaverisi+tosi+himoitsema+aukko.
31.01.2022 09:55
Minä+sentäån+kulen+hiihtämällä+metsässä.+Entäpä+metsästäjä+läsöperseet?++Mönkijän+ja+lumikelkan+kyydissä+kossupullo+apinahuulillaan.
27.01.2022 21:44
Tässähän+seuraavaksi+tulee+jälleen+matka+Italiaan,+Bologne.+Heh+heh.....kyllä+jo+naurattaa+etukäteen+ku+näytän+italiaanoille+tämänkin+jutun.+Tuklehtuvat+varmaan+parman+kinkkuun+naruröhinnöissään.+Noh,+limoncellolla+huuhdellaan+ja+naureskellaan+juoppopelkureille.+On+tämä+niin+namia+tämä+elämä+ku+on+hauskaa.+Naureskella+tyhmyydelle.
26.01.2022 11:34
https://www.is.fi/uutiset/art-2000008565124.html
He+he+heh+heh..........märy+vaan+raikaa+Suomessa.++Hysteerikot+paskovat+vaippoihinsa+ja+itkeä+tuhnuttavat.++Pelottaa.....pelottaa+niin+hirveästi.+Äiti+auta!+Mulla+pelottaa.++En+uskalla+postilaatikolla+käydä+kun+siellä+kaameat+sudet+kyttäävät.+Vielä+pitäisi+lapsikin+laittaa+koulutaipaleelle.++Susia+on+joka+puolella+ja+se+niin+pelottaa+minua......he+he+he+he+heh....näitä+finski+pallinaamoja+hi+hi
26.01.2022 09:38
Sinä+vissiin+haaveilet,+että+löytyisi+samanlaisia+vajakkiapinoita+kuin+maspallo+on+pullollaan,+jotta+voisitte+yhdessä+itkeä+ja+voivotella+susien+kaameutta.
21.01.2022 14:37
Heh+heh......kylläpä+täällä+tyhmät+susipelkurit+sortuvat+asiattomuuksiin+hädissään.+Susipelko+ja+Analyysin+väkevyys+on+niin+voimakasta.
Minä+sen+sijaan+olen+tarkkanäköinen+ja+viisas.+Nytkin+olen+seurannut+tosi+intensiivisesti+James+Webb++teleskoopin+matkaa+kohti+Lagrangen+pistettä.+
Kohta+on+perillä+ja+maailmankaikkeudesta+tiedetään+taas+himpun+verran+enemmän.+Samaten+Susianalyysi+syvenee+aina+jatko-osien+myötä.+Sutta+pelkäävän+apinan+tyhmyys+näkyy+aina+vaan+selvemmin.+Sama+on+tulos,+vaikka+mikroskoopillakin+katselisi.+Niin+tyhmän+näköisiä+nuo+apinasolutkin+on.+Törröhuulisia+pallinaamoja.
19.01.2022 22:24
On+se+vaan+hienoa+asiaa+tämä+tänne+suoltamani+teksti.
18.01.2022 22:26
1 / 106