Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Haittaotus+läpsäytetään+päiviltä..."
Tässä+kohtaa+tyhmä+pelkuriapina+(sinä)+kehuu+olevansa+suuri+sääskentappaja.+Ja+selvästi+päissään+(kuten+metsästäjillä+on+tapana+olla).+Tämän+fiksu+(minä)+heti+hoksaa,+kun+uhoat+nousuhumalassa+muka+susiakin+jahtaavasi.+Aamulla+rapulassa+sitten+hiki+virtaa+ja+kädet+tärisevät.+Vedät+karvalakkia+silmiesi+ja+apinanaamasi+peitoksi+ja+paskot+housuusi.+Yrität+piiloutua+kaameilta+susilta.+
Sulkeita+käytetty+joissain+kohdin.+Tämä+siksi,+jotta+selkokielellä+yritän+tyhmälle+apinalle+vääntää+rautalangasta+Susianalyysin+alkeita.
26.05.2021 23:09
Heh+heh......Sutta+pelkäävä+hysteerikkoapina+kehuu+olevansa+kovakin+tappaja,+vaikka+on+jo+hukkumaisillaan+omaan+hätäpaskaansa+ja+kuseensa.+Tollo+muka+onnistunut+tappamaan+sääsken.+Niin+pelkuri+on,+että+pelkää+sääskeä.+Ja+housut+kastuu+jos+kuuleekaan+sanan+susi.+
Näitä+hysteerisiä+maalaisapinoitahan+maassamme+riittää.
26.05.2021 17:22
Heh+heh....olikohan+tuon+koirulin+nimi+rakku++vai+rekku+tai+jotain+sinne+päin...he+he+en+muista.+Mutta+nyt+valmistelen+pikku+purtavaa:
Suden+ja+karhun+kunniaksi+alkusnapsi,+pikkusen+kossua.+Sitten+puolukkaliköörillä+maustettu+kossusnapsi.+Vähän+retiisiä+ja+lantturaastetta+rusinoilla.+Yksi+iso+pottu+ja+voita.+Lampaankyljyksiä,+puoliraakaa+lammasta!+Hekumaalisesti+raatelen+ja+imeskelen+noita+kyljyksiä.+Olen+yhtä+luonnon+ja+suden+kanssa.+Samalla+aaltopituudella.+
Kun+susi+syö,+pikkusen+verikin+virtaa.+Minulla+veri+tarkoittaa+hyvää+punaviintä,+joka+valuu+ruokajuomana+kurkustani+alas.+Koen+olevani+susilauman+jäsen.
Turha+mulle+tulla+raukuttaan,+jos+susi+raatelee+poroja+taikka+lampaita.+Olkoon+kyseessä+vaikka+tyhmä+metsästäjärakki.+Minäkin+raatelen+kaikkia+noita.+Ja+namia+on.+Luonnonystävän+kannalta+vielä+oikeinkin.
26.05.2021 14:46
Äläpäs+apina+minua+käske.+Laitan+linkkiä+sitten+kun+huvittaa.+Ja+onhan+noita+maalaiseinareita+minua+yrittänyt+monestikin+kurittaa,+mutta+heh+heh....
kaikkihan+muistavat+hirmuisen+kuulatulokseni.+Sitten+onkin+sutta+pelkäävät+apinat+vaan+itkua+tuhertaneet+kun+minä+vähän+kuritin+voimillani.+Näistä+kurituksista+voi+lukea+niiltä+ajoilta,+kun+tein+Susianalyysiä+varten+maakuntmatkoja+syrjäseuduillamme,+susipelkureitten+asuinsijoilla.+Voi+hyvät+hyssykät,+mitä+sutta+pelkääviä+lerppahuuliapinoita+siellä+asuukin.+Ja+siinä+näet+yhden+kun+katsot+peiliin,+heh+heh.
03.01.2021 20:50
Nyt+tulkitsen,+jotta+haluat+kertoa+äidistäsi.+Tajuat+itsekin+imeneesi+järjettömän+susipelkosi+äidinmaidosta.+Kuten+kaikki+sukulaisesi+ja+naapurisi+siellä+perähikiällä.
Kuten+huomaat,+Susianalyysin+opiskelu+alkaa+heti+tuottamaan+tulosta.+Tutkiskelehan+lisää+mieltäsi+ja+kerro+mitä+mieleen+tulee.+Minä+sitten+tulkkaan+niitä+Susianalyysiin+liittyen+ja+opastan+sinua+tervehtymään.
02.01.2021 20:12
Tulkitsen+vuodatuksesi+siten,+että+nöyränä+haluat+ilmottautua+Susianalyysin+alkeiskurssille.+Heino+juttu!
Aloitetaanpa+käsittelemään+susipelkoasi.+Aluksi+edetään+hienovaraisesti.+Kerrohan+nyt+tuntemuksistasi.+Pelkäätkö+joutuvasi+susien+raatelemaksi?
01.01.2021 12:24
Joo.....aavistukseni+suhteesi+osui+täsmälleen+oikeaan.+Raukka+mikä+raukka+susipelkurimärisijä.+Niin+raukka,+että+menee+hulluuden+puolelle.+Säälittävä+hullu.+
Jopa+somalipakolainen+on+tuommoseen+verrattuna+jotakin.+Sinä+olet+tyhjä+nolla.+Pikkusen+voit+saada+kehitystä+aikaan,+jos+opiskelet+nöyrästi+ja+ahkerasti+Susianalyysia.+Minä+opetan.
31.12.2020 11:08
Noh,+tehdäänpä+näin+alkajaisiksi+pikku+testi,+jotta+voin+tarkemmin+määritellä+hulluutesi+asteen.++Valitse+seuraavista+vaihtoehdoista+mielestäsi+paras+:
Suositeltavin+lukumäärä+Suomessa+asustaville+susille+on
a)+0+kpl
b)+150+kpl
c)+1500+kpl.
30.12.2020 15:49
Jos+meistä+jompikumpi+pitää+valita,+niin+Susianalyysin+kannalta+sinä+olet+hullujen+hullu+minuun+verrattuna.+
Tätä+näkemystä+vielä+ruokkii+järjetön+susipelkosi.+Märiset++ja+vinguttaa+susien+kaameutta+ja+peloissasi+paskot+housuihisi.+Vaipat+ja+kurapuku+tuommoselle.+Ja+tutti+suuhun+jotta+märy+loppuu.
29.12.2020 22:17
Hullu+siinä+vaahto+ja+kuola+suupielistä+valuen+hinkuu+jo+ihmisverta.+Tyypillinen+sekopäinen+juoppo+metsästäjätaukki,+jolle+ei+mikään+riitä.+Koitahan+vähän+rauhoittua.+Anna+asekaapin+avain+vaimolle+säilytykseen,+ettei+vahinkoa+pääse+tapahtumaan+kun+noin+janoat+linkkiä.
28.12.2020 22:14
Heh+heh....oot+tainnut+useammankin+lampaan+teurastaa+kerrostaloyksiössäsi.+Ensin+käytettyäsi+seks.+hyväksi.
No,+näinhän+se+on+joissain+kulttuureissa+tapana.
28.12.2020 13:11
Heh+heh...olikohan+alkoholilla+osuutta+asiaan?
https://yle.fi/uutiset/3-11712703
27.12.2020 09:29
Voi+hyvät+hyssykät:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007650158.html
24.12.2020 20:57
Heh+heh....tais+pallinaama+jäädä+ilman+pakettia+kun+noin+itkettää.+Älä+huoli,+kyllä+minä+tänne+pakettia+laittelen,
sullekin.
24.12.2020 16:13
Jahas....sekopää+yrittää+jälleen+selitellä+ja+puolustella+juoppometsästäjien+hirveitä+tekosia.+Aivan+kuin+muutama+vuosia+sitten+sattunut+veriteko+ei+olisi+yhtä+hirveä+kuin+tänä+päivänä+sattunut.+Noistahan+kannattaa+muistuttaa+jatkuvasti,+jotta+tähän+mielipuoliseen+tuohuun+saadaan+jotain+tolkkua+ja+rajoituksia.+Viittaan+jälleen+hienoon+avaukseeni+"Ehdotus+uudeksi+aselaiksi"
23.12.2020 22:36
Voin+kyllä+laittaa+jonkin+tosi+makean+lööpin+aatoksi.+Ihan+niinku+joulupakettina+kaikille.+Kyllä+se+suklaan+voittaa.
21.12.2020 16:11
Tämä+on+kaikkein+paras:
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5140488/Metsastaja+ampui+talutushihnassa+olleen+mayrakoiran+supikoirana++haulit+osuivat+myos+koiran+ulkoiluttajiin
21.12.2020 09:51
Tässä+pikkusen+esimakua+tulevasta:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e99e719b-506a-443f-9b31-0b55572dc12c
20.12.2020 12:33
Lööpit+on+taas+pullollaan+näitä+juttuja+Joulun+ja+Uuden+vuoden+jälkeen.+Palataanpa+sitten+asiaan+lööppien+kera,+pallinaama.
15.12.2020 11:41
Ja+Jouluna+kun+hikipirteissä+viinan+kanssa+tolskataan,+niin+metsästäjällä+on+aina+haulikot+ja+kiväärit+ulottuvilla+jos+joku+alkaa+ärsyttään.
15.12.2020 11:39
5 / 106