Vapaa kuvaus

moi oon 48v 170/65/17 bi/homo uudeltamaalta lisänä nahka kumi pvc asut löytyskö samoista asioista pitävää miestä jonka kans hararstaa kivaa Koulutus: Peruskoulu Koulut: amis matinkylä Ammatti: Muu Työskentelen: varasto ala Ase tai siviilipalvelus: santis Yhdistykset/kerhot: ei oo Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kumi, pvc, saappaat

Aloituksia

1

Kommenttia

133

1. moikka niin puhut asiaa tossa kirjotuksessas et kurahousut jalkaan ja muna hinkkaa kiiltävää pintaa vasten ja viel kun kalusta valuu kiimanestettä niin ahh ihanaa ja kiimasta ja jos ei meinaa tulla kiimanestettä niin voihan sinne laittaa sylkee tai pikku tippa ruokaöljyy kurahousujen sisään sit luistaa hyvin kävelessä
    ja mä runkkaan kans spermat kurahosujen sisään . sit välillä mä teen et laitan sadeasuja sänkyyn sikin sokin ja meen makaamaan niitten päälle kyrpä pystyssä ja hinkkaan kaluani niihin ja useesti laukeen hinkatessani kulliani sadeasuja vasten ah mikä orkku siitä tulee . ihanaa et on muitakin kurahousurunkkareita olemassa ja eihän siinä tehdä kellekkän ulkopuoliselle mitään pahaa. ja omaksi iloksi sitä harrastetaan ainut et kaverin kans sitä olis kivempaa harrastaa ja mä olen tyydyttäny itteeni yli 20v sadeasuihin ja vieläkin tuntuu samalta kun silloin nuorempana tosin nyt vanhempana on sadeasujen käyttökerrat vähentyneet tietyistä syistä. mut ei oo ihanempia runkkuhousuja kun kurahousut sadetakit ym.
  2. kyllä sadeasuja saa tilattua vaikka etolasta siellä on kaikenlaisia sadeasuja varmaan löytyy sullekkin mieleisiä asuja .ps.mä pidän sadeasuleikeistä jos kiinnostaa.