Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

53

Kommenttia

41

1. Alaa vaihtamaan

Olen lähihoitaja ja minua kiinnostaisi vaihtaa kokonaan alaa koska haluaisin pois vuorotyöstä. En kuitenkaan tiedä mihin
    Opiskelu
    10
    140
  2. hygieniaosaamiskoulutus lähihoitajalle

Onko lähihoitajilta vaadittava hygieniapassi sama kuin hygieniaosaamiskoulutus ja testi elintarvike alalle? ilmeisesti
    Aikuisopiskelu
    1
    132
  3. Toipuminen rintaleikkauksesta

Menen ensi kuussa rintojen pienennykseen ja kysyisin kokemuksia toipumisesta, monta päivää menee tosi kipeänä, millaset
    Plastiikkakirurgia
    0
    126
  4. Koiran maksa-arvoista

Koirallani todettiin viime vuoden lopulla korkeat maksa-arvot ja siihen alotettiin antibiootti sekä ravintolisä. Niitä o
    Koirat
    0
    116
  5. saako lastenruuanlämmittimen käsimatkatavaraan?

Tietääkö joku saako vauvanruuan lämmittimen ottaa käsimatkatavaraan lennolle? emme välttämättä ottaisi lyhyelle matkalle
    Käytännön asiat
    1
    110
  6. Verensokerin nopea lasku

Voisiko tämä olla diabetes oireita vai mitä? Verensokeri laskee mulla usein jo lyhyen kävelyn jälkeen alle 4, vaikka oli
    Diabetes
    1
    106
  7. avoimen amk:n sosiaaliopinnot

Aloittelen avoimessa sosiaalialan opintoja, tarkoitus olisi pyrkiä sosionomiksi, kokemuksia kursseista ja myös sosionomi
    Ammattikorkeakoulut
    0
    101
  8. Kaveria keikoille tai tanssilavoille Etelä-Suomesta

Haussa naispuoleinen 30 ikäinen kaveriksi tanssilavoille tai keikoille. Itse olen 34v asun Hämeessä, en ole rockhenkine
    0
    86
  9. Kokemuksia löysästä mahaportista?

Kävin kovien vatsakipujeni takia tähystyksessä eikä lääkäri vaivautunut selittämään mitään, hoitajan puheesta sain selvä
    0
    76
  10. Mikä hyvä lahja miehelle?

Mies täyttää pyöreitä vuosia ja haluaisin keksiä jonkun unohtumattoman lahjan enkä ostaa tavaraa, mikään parikymppinen h
    Parisuhde
    2
    72
  11. Juhlapaikka väliltä Hollola-Hämeenlinna?

Apua pitäisi nopeasti löytää kiva hääpaikka lammin lähettyviltä, tuntuu että kaikki on jo menny ensi kesäksi
    Häävalmistelut
    0
    63
  12. Löytyisikö ystävää

Olen 35v Kanta-Hämeessä asuva perheellinen naisihminen ja kaipaisin luotettavia ystäviä seuraksi ja jakamaan iloja ja su
    Ystävyys
    0
    52
  13. Hyviä kampaamoja Lahdessa?

mikä olisi hyvä kampaaja lahdessa, joka sanoo omiakin ideoita ja osaa työnsä?
    Hiukset
    0
    42