kn.62.8

Olen hieno ja kultturelli mies! Osaan sanoa aina muille kuinka heidän tulisi toimia ja ajatuksissaan minua miellyttää! Mutta suurin kritiikinantajani itseäni kohtaan olen juuri minä itse! Mikään ei kelpaa.. Ole siisti, huolla autos, käy suihkussa, anna kissalle ruokaa, kolaa piha! Minä olen tosi Rasittava! Suosikkibändit/artistit: black sabbath Suosikkileffat: Matrix Lempikirjat: Musashi Vapaa-aikanani: veneily, autoilu, juopottelu Katson tv:stä mieluiten: Uutisvuoto Kotieläimet: katti En pidä: siitä katista Parhaat matkakohteet: kauas siitä katista! Ruoka & juoma: Kissapirtelö Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Alasimena pajalla Ase tai siviilipalvelus: tykkijulli Yhdistykset/kerhot: Halosenrannan pojat, HAPOT Siviilisääty: Sinkku Email: jarmo.kn@gmail.com Hakusanat: kissapirtelö
Aloituksia
3
Kommenttia
6
SVX UAG-516 Kellä se aikaisemmin oli?
Ostin auton AVK.lta ja entisen omistajan tietoja en saanut tietoon. Trafi perii 6,50 euroa mokomasta... Sitä vain haluai1273th67
Oletko sinä täällä jota etsin? Meinasin ojaan ajaa kun sinut näin.... Löydämmekö toisemme lie?? black0143SVX:n omistajat
Kuinkahan monta meitä jo suomessa on? Itse olen päätellyt että noin 15. Minulla saksasta raijattu -95 jota olen hyvänä y094