Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lappar
profiilit
lappar
lappar
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Etkö+tajua+et+toi+sun+vammanen+elämä,+missä+kiusattunu+leikit+kiusaajaa+on+kärsimystä+jo+itsessään+:D.+Mut+onneksi+on+nettipalstat,+ei+sinunkaan+tarvi+kärsiä+kouluvuosien+kiusaamisesta+enää..
11.08.2016 15:54
Soini ei nimenomaan ollu rintamakarkuri vaan piti puheensa eu-politiikan suhteen. Miten perussuomalaiset olis voinu mennä hallitukseen niillä linjauksilla mitä Katainen esitti? Jos olis menneet se olis ollu äänestäjien pettämistä.
Vihreät taas menee hallitukseen hinnalla millä hyvänsä, niillä ei ole mitään periaatteita mitä ei voisi myydä, se on nyt nähty. Ja pressan vaaleissa ei mitään hopeasioja jaeta, että turha siellä on hehkutella reilun 30% kannatuksella, kun ehdokkaita on kaksi ;).
Pärjääkö perussuomalaiset kuntavaaleissa on taas vaikeampi juttu, miten saavat äänestäjät taas liikkeelle, itse aion niitä äänestää mikäli hyvä ehdokas löytyy.
07.02.2012 08:42
Siis millä summalla ei elä? Toi 400€ tarkotti minulla, sen ENEMMÄN kun ansiosidonnainen. Eli jos normaalisti olisin saanu ansiosidonnaista vaikka 1000€ käteen niin sairauspäivien aikana saisin 1400€. Mutta se laskettan esim tänä vuonna vuoden 2009 tulojen mukaan tai jotenkin näin.
Tietenkin jos et kuulu ansiosidonnaisen piiriin niin sitten en tiedä mikä kannattaa ja mikä ei.
25.02.2011 15:30
Pahempia on vielä +65 miehet ja naiset. Niin törkeää kielenkäyttöä en ole kuullut nuorilta, kun eräs vanhempi herrasmies lateli nuorelle tytölle kahviossa, kun joutu odottamaan 2min maksamista. Olis tehny mieli vähän ojentaa. Sama kaupassa, millähän oikeudellä nää muorit ja paapat luulee että niiden ei tarvis jonotella. Se on uskomatonta röyhkeyttä mitä siellä näkee ja kokee. Ja täähän on vaan murto-osa vanhuksista jotka näin toimii, mutta yleistetäänhän nuoriakin aina. En muuten kuulu kumpaankaan ryhmään olen erikoisen hyvin käyttäytyvä +30v miehen köriläs
02.10.2010 14:47
1 / 1