Vapaa kuvaus

@)-->-->-- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- @)-->-->--- Olen mukava ja huumorintajuinen Pidän tanssimisesta myös luonnossa liikkumisesta. Runot ovat lähellä sydäntäni Jos haluat tietää enemmän viestittele ################################# Muistojen matkassa... Se oli vain hetki kuin pieni henkäys joka hipaistessa ihon pintaa jättää jäljen ja tuo tunne herätti kaiken mieleeni jonka olin jo unohtanut vai olinko sittenkään RUNOKORTIN TEKSTI: Jotta olisin enemmän... Hiljainen kuiskaus yöhön toiveeni sinun jäädä jotta voisin sinut tuntea olisin silloin enemmän kuin ennen Päivien varjossa... Mielen hiljainen ...hetki tekee arjestakin hellemmän sen tuntee ...kun antaa ajatusten lentää mielikuvilla ei ole ...rajoja ################# Kosketus iholla.... Tahtoisin piirtää sen kauniiksi tauluksi säveltää herkäksi lauluksi sisintä hellästi hyväileväksi ja tuntea sen sointujen väreet sydämessäni ##################### Onko kaikki hyvin.... Kaiken mitä näet edessäsi ei tarkoita sitä että kaikki olisi hyvin kauniit kasvot kääntävät katseesi ja silmäisku saa hymyilemään myös kohtelias käytös antaa mielihyvän nuo hetket varmasti tuntuivat mukavalta ja nautinnolliselta mutta huomasitkos nukkavierun naisen joka hiukset hapsottaen kulki ohitsesi tai miehen joka poltti piippua puiston penkillä vajaa kaljapullo seuranaan vanhuksen joka hitaasti ylitti tietä keppiinsä nojaten ja nuoren tytön joka käveli hiukan horjahdellen kyyneliä kuivaten huomioitko lainkaan mitä ajattelit kaiken tuon kohdatessasi vai olitko liian kiireinen nähdäksesi ettei mikään ole niin kun pitäisi vai oliko sinulla ############################### Mihin katosi tunne joka nostatti väreitä iholle tunne joka herätti aistien maailman herkisti mielen sydämen sullattaen herätti halun olla lähellä jäädä siihen hetkeen onnellisena ####################### VAIN OHIKIITÄVÄ HETKI Paljon se ei vaadi vain pienen hetkisen tuntea ja kohta se on kadonnut tuo herkkä ajatus josta olisi voinut tulla jotain kaunista jotain joka on enemmän kuin koskaan ennen ####################### Enemmän kuin paljon... Kaksi voi olla enemmän kuin paljon sydämen suuria tunteita joka puolelta ihanasti kutkuttaen ##################### Ole minulle enemmän Tule ole minulle enemän kuin kuiskaus yössä kosketus jonka aistii vain hetken läheisyydessä enemmän kuin suudelma jonka muisto ei kauas kanna tule ja ole minulle hän sillä sylini kaipaa sinua #################3 Tässä päivässä toive jonka syliini suljen herkkänä ja odottavana hoivaan sitä hellästi tunteella jonka kaipaus saa aikaan sydäntä koskettaessa Suosikkibändit/artistit: Lara Fabian, Helmut Lotti, Kari Tapio, Finlanders, Tarja Lunnas Vapaa-aikanani: runot, lenkkeily, vesijuoksu, Sauvakävely, tanssi Katson tv:stä mieluiten: Sarjoja, Dokumentteja, elokuvat En pidä: Tupakka ja alkoholi Linkit: http://www.rakkausrunot.fi, http://www.Toive24.fi, http://cid-f47ae56a5009188b.spaces.live.com/ Koulutus: --- Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Rakkausrunot ry:n jäsen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: s.k.m@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, runot, seurustelu, tanssi

Aloituksia

78

Kommenttia

268

1. Onnen väreitä

Hämärä kun laskeutui ja auringon viimeiset säteet piirsivät kuvia seinälleni seurasin onnellisena niiden leikkiä aidos
    Rakkausrunot
    4
    158
  2. Sydämen huokaus

Halauksen verran tilaa olisi sylissäni
    Rakkausrunot
    2
    158
  3. Tule ole minulle

Hän joka hellyyden hetkellä hymyilee silmillään kosketa hiljaa hivellen suutele sydämeni sulattaen kiedo kätesi uu
    Rakkausrunot
    2
    156
  4. Uurteita kasvoillani

Mieleni suuressa myllerryksessä varjojen tehdessä uurteita kasvoilleni minä etsin vastausta löytämättä istun lattial
    Rakkausrunot
    6
    153
  5. Tässä hetkessä

Rajattoman tunteen vallassa kaipaan kosketusta syliä johon olisi hyvä painautua ilman pelkoa tulevasta
    Rakkausrunot
    4
    151
  6. Enemmän kuin paljon

Kaksi voi olla enemmän kun paljon sydämen suuria tunteita jokapuolella kehoa ihanasti kutkuttaen
    Rakkausrunot
    4
    150
  7. Ikävän harhoja

Hetki oli kuin hävähdys kun hahmo katosi horisonttiin enkä minä ihan tarkasti nähnyt silti tuo tunne sai silmäni k
    Kirjallisuus
    4
    150
  8. Tunne joka lohduttaa

Hän kätkee sydämeensä tunteen josta yksinäisinä iltoina ammentaa voimaa ikävöidessä saa siitä lohtua
    Rakkausrunot
    6
    147
  9. Kahlittuna karikkoihin

Olen kuin kaarnalaiva suurien kuohujen keskellä yksin karikkoihin kahlittuna etsien opastajaa yksin
    Rakkausrunot
    6
    146
  10. Sydäntäni tutkin

Tunteiden kautta sydäntäni tutkin mennyttä punniten onneani miettien myös sinua minun lähelläni syvä lämmin tunne sy
    Rakkausrunot
    2
    144
  11. Hyppy tuntemattomaan

Heittäydyn virran vietäväksi hyppäämällä kohti tuntemattonta toivoen että joku olisi siellä jossain minua odottama
    Kirjallisuus
    4
    142
  12. Sirpaleita sydämen reunalla

Tuo tunne jonka niin syvällä tunsin on kadonnut mutta ei kokonaan unohtunut ja joka kerta kun sen muistan näen vai
    Rakkausrunot
    4
    140
  13. Etsin kohtaamatta

Minä yhä etsin kohtaamatta seuratessani tunteen kulkua sydämeni väreet tuovat esiin kyyneleet ja hiljaisuus ympäri
    Rakkausrunot
    3
    138
  14. Varjojen tanssi

Tämä tunne vie minua askel askeleelta syvemmälle jokainen hetki on hauras melkein särkyvä siksi en saata kuunnella ka
    Rakkausrunot
    6
    137
  15. Uusi aamu

Herääminen uuteen aamuun ja syvään hiljaisuuteen jota monesti huokaillut sydän ei jaksa enää ymmärtää vaikka totuus
    Rakkausrunot
    4
    136
  16. Kuiskaus yöhön

Tule luokseni ota syliisi sillä kaipaan kosketustasi kaipaan sinua minussa
    Rakkausrunot
    2
    131
  17. Kohti tuntematonta

Hiljaiset askeleet kohti tuntematonta sekavat tunteet sydänalassa pelottaa aivan kuin olisin kuilun reunalla ennen p
    Rakkausrunot
    4
    126
  18. Sanaton sydän

Tyhjä paperi edessäni kumin jäljet tummina viiruina näkymä jota tunnin olen tuijottanut sanaakaan ei sydämen alla saat
    Rakkausrunot
    2
    118