Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.i.v
profiilit
m.i.v
m.i.v
Vapaa kuvaus
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti:
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
57
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi ei sovi?
30.08.2010 17:15
Muistaakseni hapansilakkaa.
30.08.2010 17:07
Kyllähän meidän Matti on ehdotonta eliittiä musiikin alalla. Mikä meno ja meininki. Matin täydellistä omistautumista taiteelleen osoittaa sekin, että hän ei eräänä aamuna, rankan setin jälkeen, ollut varma mistä hän heräsi. Paikka oli hellä ja nostalginen, Merjan ja Matin lintukoto Tampere, mitkä kyyhkyset. Matti Euroviisuihin ja voitto kotiin.
24.08.2010 17:18
Työkaverini oli niitä leveitä äijiä, jotka ajattelivat saavansa tehdä mitä lystäävät. Kesälomilla lähdettiin yksin etelään, mitä perheestä. Tulihan kaverin tehtyä muutama reissu, mukulat ja vaimo kotona. Tuli taasen loma ja äijä etelään, yksin. Paluu oli ankea, kämppä tyhjä ja perhe kadonnut, pöydällä lappu, jossa toivotettiin hyviä etelän matkoja. Mies oli tulla hulluksi, mutta perhettään ei koskaan saanut takaisin.
13.08.2010 16:37
Itsellä on pari kaveria joitten muijat lähti. Molemmat vaimot alkoivat käymään tansseissa yksin ja löytyihän sieltä viimein se toinen. Ei auttanut mitään, että toisen liiton aikuistuvat tyttäret laittoivat kampoihin erolle; ero tuli. Mies olisi ollut valmis jatkamaan, mutta loppu mikä loppu.
13.08.2010 16:27
Onneksi on toivoa, aloin ihan huolestua.
11.08.2010 16:14
Nämä sivustot ovat helppo paikka olla jotain mieltä; voi olla vähän provosoivakin, terapiaa.
11.08.2010 16:02
On mielenkiintoista välillä lukea joittenkin mielipiteitä. Jos ei ole samaa puhelinta tai liittymää, olet ehdottomasti luuseri, outo hyypiö. Ehkä heillä on muuten elämässä vaikeaa, tämä on yksi helppo pakotie.
03.08.2010 18:55
Tulihan tuokin selväksi; ilmeisesti von putosi pois, mutta Päiville ilmeisesti rakas.
31.07.2010 15:50
Eihän Päivikään halunnut millään luopua vanhan miehensä sukunimestä: von Hertz. Miltä se olisi tuntunut, tämän hienouden jälkeen: Lipponen; Päivi Lipponen, voi turkin pyssyt! No lopulta oli taivuttava, olihan vastapoolina pääministerin status arkipäiväiseen nimeen. Bonuksena Paavon löytämät hienot esivanhemmat.
30.07.2010 18:53
Itse olen samaa mieltä. Ehdotukseni onkin, kuka ostaa prepaid-liittymän joutuisi rekistöröitymään. Joissakin maissa prepaid-liittymä on suosituin.
25.07.2010 11:07
On myös muistettava, että latauksesta tulee usein tarjouksia. Vaimoni ei ole aikoihin ostanut lisälatausta normaalilla hinnalla.
16.07.2010 15:13
Voisitko selvittää vähän tarkemmin, olen melko kömpelö pappa vielä näissä tiekkari-asioissa.
15.07.2010 11:11
Itsellä oli aikoja sitten samanlainen ihottuma, kuin kuvailet, sormenpäät rikki. Minut passitettiin lopulta ihotautipoliklinikalle, siellä tehtiin testit: kumiallergia. Se oli tullut pitkäaikaisesta altistumisesta kumikäsineitten käytöstä. Ihottuma parani melko nopeasti, kun käytin kumikäsineitten alla pumpulikäsineitä. Niitä oli pakko käyttää työni vuoksi. Yhden ainoan kerran on yrittänyt uusia, kun kumikäsineessä oli liian ohut vuoraus. Ei ongelmaa vuosikymmeniin.
14.07.2010 10:59
Sama ongelma on ollut. Ei mennyt yksikään MMS-viesti läpi. Olin yhteydessä DNA:n ja myönsivät olevan ongelmia kyseisten viestien kanssa. Olin kokeillut vaimon puhelimeen viestien perillemenoa, ainakin kymmenellä viestillä. Ei yksikään läpi, viestit lähetin parin-kolmen päivän aikana. Vikailmoituksen jälkeen ne kaikki ryöpsähtivät läpi. MMS- viestit ovat jotensakin kalliita, odotan mielenkiinnolla puhelinlaskua, valitus on varma.
13.07.2010 10:28
Eiköhän se Saksa vikissyt, pojat olivat hyytelöä.
10.07.2010 16:31
Voi olla puhelimessakin vikaa. Itsellä oli operaattorilla (DNA) vikaa. Ei mennyt kuvat läpi. Itse olen vahvasti vaihtamassa DNA:n heti, kun sopimus päättyy.
10.07.2010 16:27
3 / 3