Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Chisu, Kaija Koo, simo silmu Suosikkileffat: thrillerit Lempikirjat: ei ole Vapaa-aikanani: ulkoilu Katson tv:stä mieluiten: en katso televisiota En pidä: kurakeleistä Parhaat matkakohteet: Tukholma Ruoka & juoma: broilersalaatti Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Porin Kauppaoppilaitos Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Vain kaksi kertaa olen itse pettynyt bussikuskeihin. Kerran kuski ei tullut auttamaan vaunujen kanssa ja sain tenniskyynärpäävaivan, kun yksin niitä vaunuja jouduin bussista nostamaan.
    Toisen kerran olin menossa labraan aamulla kovassa pakkasessa ja vaikka heilutin kättäni koko ajan merkiksi pysäkillä niin bussi meni ohi hiljaa madellen eikä bussissa ollut kuin kourallinen matkustajia eli ei ainakaan liian täyttä. Oli siinä kiva odotella seuraavaa bussia, joka tuli vasta puolen tunnin päästä. Olin ollut illalla kello 20 alkaen syömättä ja juomatta ja vielä pureva pakkanen kaiken kukkuraksi.
    Yleensä ottaen bussikuskit on olleet kivoja ja asiallisia näitä kahta kertaa lukuunottamatta.