Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

916

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. No miksi et kirjadu, ku vielä voi? Kukaan muu kuin minä ei ole tällä palstalla kirjautunut kuin minä. Ylläpito saisi jo tehdä jotakin. Ei tätä ohjelmoitu sitä varten, että nimettömänä paskaa huudellaan. Ja edellinen kommentoija ei ollut todellakaanminä, vaan joku ulkopuolinen anonyymi, joka ehkä ymmärtää asioista jotain. Ja siitä pillun saannista en muuta sano kuin ehdotus tänäänkin. Seurustelenko? Tavallaan. Sinkku kyllä olen ja jos täällä märehdin, niin sellaisena tulen pysymäänkin, Ei tänne kukaan tule kuin ihan sattumalta. Tai no joo, mutta ei nyt juuri kiinnosta. En nyt kiveen hakkaa kyllä. Mutta ei: maailmalla on hienoja ladejä kyllä. No Joensuussakin. Iskupäällä en kyllä ole, että viimeisetkin rahat siinä menee.