Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

915

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Olin silloin solistina.
  2. Omianipahan takaisin otan. Niin se perii ulosottokin velkoja takaisin. Lie tuota enää henkilönä terveyttä ja intoa niitä kuittailla, paitsi realisoinnin osalta. Ja silti kiinteistöverovastuu. Kulutusvero menee jokaikisestä tuotteesta, minkä ostat. Mitä sitä omavaraisesti voi tuottaa? Jotkut kun meinaan pyörittävät tappiofirmoja näillä seuduilla yritystuilla. Eiköhän minun suku ole työllä ansainnut, mitä on ansainnut? Vittu minä en millään yritystukirahoilla kyllä matkustele, se on ihan varma, enkä kunnan myöntämiä ARA -avustuksia ole hyödyntänyt edes, vaikka olisi ollut aihetta. Virassa ollessani itseasiassa kävin entisen kunnanjohtajan virheellisiä invaliditeetti -statuksella myönnettyjä ARA - rahoituksia kunnan kassasta maksamassa pois. Siis Rääkkylän kausi. Samoin Kihauksen tappiot. Kirjanpitovelvoite myös oli kenkälaatikossa kuitteja, että kunnan viranomaistenko ne muka pitäisi hoitaa? Samanlaista meininkiä Kontiolahdellakin. Omin kustannuksin teet vaikka sun mitä. Pyydinkö moniin maihin lähtiessäni Suomen valtiolta yritystukia? En. Työmarkkinatukea silloin, kun olin työtön, ja ulkomaisissa yhtiöissä työssä oppimista ei kyllä tueta suomesta + pitää olla valmiudessa kahden viikon sisään vaikka toiselta puolelta Maapalloa. Tottakai, jos työllistyy kannattavasti minnepä tahansa, niin eihän se ole kuin ilmoitus hetkessä. Aina tosin ei ehkä olosuhteiden pakosta heti ole mahdollista: force major. Voi jumaliste, kun teille pitää aapista lukea kuin lasten päiväkodissa. Sille asteelleko olette aikuiset ihmiset jääneet? Kontiolahden kansalaisopistossako kohta alan vetämään Englannin, Saksan, Ruotsin, Venäjän ja Japanin kursseja? Palkatkaa, niin voin vetää + alkupeiräiskielisten videokurssit sekä jopa vierailut.
  3. Poliittiselta mustamaalaamiselta vaikuttaa tuo solvailu. Olkaa huoleti. Suomen politiikkaan en lähde energiaa enää tuhlaamaan. Automatisoinnilla on vanhoillisia työpaikkoja tosiaan syöty pois, mutta se avaa aivan uudet mahdollisuudet. Me eletään täällä Tokyota ja Silicon Valleyä 50 vuotta jäljessä., ainakin. Venäjän maaseutualuieilla ainakin 200 vuotta jäljessä. Pohjois-Korea ampuu keltaiseen Japanin mereen risteilyohjuksia tuon tuostakin. Sain tarkastuslennolta tuossa viime viikolla siipikuvaa. Julkaisinkin sen vähäksi aikaa facebookissa. Minun pitäisi kyllä olla vaitiolovelvollinen, mutta otan riskin ihmiskunnan etua ajatellen. Samoin poikkean vaitiolosta, että tiedättekö, mitä laser- ja pulssiaseita Japanista löytyy? Venäläiset käyttivät pulssiasetta jo 2019, kun lennettiin Murmanskin yli. Ja tämä tekniikkä on jo havaittu 1990-luvulla . Venäläinen avaruusteknologia on vanhanaikaistumassa. Uusia konetyyppejä toisin kopioituna eli vakoiltuna näkyy venäläisilläkin löytyvän.