Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.1985
profiilit
a.1985
a.1985
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vierotus, tai saada tajuaan se ettei kannata koko aikaa hiissailla. Jos on päivästä toiseen ulalla niin tilanne vakava.
Jos kukkaa polttaa säännöllisesti ja sen sitten lopettaa tulee selvänä tylsyys ja sitte taas alkaa polttaan että kuluis aika ja ois mukavaa.
Ja sillä on kyllä haitta vaikutuksia paljon käytettynä. Masennus ja psykoosi on todellinen riski. Ei hyvä tilanne, ei nuoret älyä ja sitten ne itelle uskottelee ettei siinä mitn ongelmaa ole.
11.09.2012 19:07
15+5 oli erittäin hyvin ilmaissut asian. :)
Mulla tilanne nyt se että oma tyttöystävä on todennäköisesti bi.
Tilanne on tällä hetkellä aika sekava henkisesti, Tiia on aika pahasti jämähtänyt ratkaisussaan onko hetero vai bi. Askel uuteen tuntuu liian suurelta muutokselta.
Itse en oikeen tiedä miten reagoida, tiedän että hän kaipaa tukea asiassa mutta en tiedä miten autan. Eli olenko mahdollisimman normaalisti vaiko innostan ja kannustan asiassa, mikä saattaa tietenkin tuntua hänestä painostukselta.
Vaikea on tilanne ja jos on vinkkejä miten toimisin parhaalla mahdollisella tavalla tässä tilanteessa, olisin kiitollinen.
Tärkein kriteeri on että päätös olisi hänen oma eikä painostuksessa tehty,
12.08.2012 17:53
Tottakai on oikeus katsella kaikkia ihmisiä. :) Yleensä vaan ne jotka on timmissä kunnossa tekevät asian eteen jotain ja valitsevat kumppaneiksi saman henkisiä ihmisiä.
Tottakai kaikki ihmiset on viehättäviä, mutta ihmisiin vetoavat eri ominaisuudet. Yleensä urheilullisuus kertoo hyvästä elämän kontrollista ja itsestä huolehtimisesta. Itsekin olen painanut 104 ja nykyään on 90 ja koko ajan lähtee kiloja.
19.06.2012 21:04
1 / 1