pmn79

Etsin uusia tuttavuuksia :) Joten fiksut tapaukset ottakaapa yhteyksiä! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
17
magneettikorut, MISTÄ VOI OSTAA?
Olisin kiinnostunut ostamaan magneettikaulakorun tai rannekorun, jos vaan joku kertois että mistä niitä voi ostaa? Saira11220426Kannattaako ostaa Hoover merkkinen astianpesukone?
Siis jos jollakulla ois kokemusta Hoover (Hoover Nextra HND 542) astianpesukoneista niin kuulisin mielelläni kommentteja176225Onko kukaan kokeillut sokerin käytön lopettamista?
Hei! Ihan mielenkiinnosta kyselen, onko kukaan lopettanut sokerin ja vehnän syömistä? Itse kokeilen sitä auttaisko tähän164916Mistä voi tilata Excedrin Migraine reseptivapaata lääkettä?
Hei! Kysyisin, että sattuisko joku tietämään, mistä nettiapteekista voisi tilata turvallisesti Excedrin Migraine lääkett22169edullisin paikka ostaa e-epaa?
Hei! Oisko vinkkejä mistä sais halvimmalla e-epaa, netistä tai kaupasta?51242Vähähiilihydraattista kasvisruokaa??
Hei! Aloin kokeilemaan vähähiilihydraattisempaa ruokavaliota (en siis täysin mutta riisin, pastan ja perunoiden tilalle11043Kun kaikki pelottaa =(
Oon 26-vuotias nainen, enkä ole koskaan varsinaisesti seurustellut. Siitä on tullut mulle pelon kohde. Kaikki juontaa mu4939Hyvä ja halpa parturi Oulussa?
Etsiskelen tässä hyvää parturia itselleni, mutta en ole löytänyt kohtuu hintaista, sillä en ole valmis maksamaan mallinm3909Uusi ammatti, ideoita?
Hei! Oisko kellään ideaa 28-vuotiaalle nais ihmiselle uudeksi ammatiksi? Oon ammatiltani yo-merkonomi, tehnyt jonkin ver1776keratoconus +C3-R
Hei! Onko kellään kokemusta uusista sarveiskalvon kovetushoidoista (C3-R)? Hinnoista ja vaikutuksesta ja mistä sitä hoit2664Yritystoiminnasta kiinnostuneita Oulussa?
Hei! Olen 29-vuotias nainen Oulun seudulta ja olen kiinnostunut yritystoiminnasta ja oman yrityksen perustamisesta. Olis2470ryijy ohjeita
Hei! Voiko ryijyä tehdä käsin muulla tavalla sitomalla tai solmimalla kuin sillä perinteisellä tavalla (neulalla reinoil1428Mikä yritys Haukiputaalle?
Hei! Mietin yrityksen perustamista Haukiputaalle. Mitä palveluita tai mitä tuotteita kaipaisin Haukiputaalle? MIelellään6202Siipirikko? Haluiaisin kirjeenvaihtoon kanssasi.
Hei! Olen törmännyt sinuun usein näillä palstoilla ja tuli semmonen olo, että haluisin tutustua sinuun. Olen 34-vuotias086