Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

3402

1. Pofuksio = Ebzu

Siinähän on järkeä. Pofuksiohan on sanonut olevansa osa-aikaistrolli. Ebzu taas on kokoaikaistrolli, eli Pofuksion troll
    Pulinat
    8
    65
  2. alitajunnalla leikkiminen

Keskustelua herättävä keskustelu à la jokutyyppi19 part-5. "Vaarallista alitajunnalla leikkimistä." -ihmiset kaikesta,
    Pulinat
    31
    63
  3. music4ever

Ensin valitetaan, kun en ole aktiivinen arvostele biisi -keskustelussa, ja sitten hylätään se itse... Ja kiitokset trot
    Pulinat
    13
    60
  4. lapsityövoima

Mitä mieltä. Taidan itse mennä nukkumaan.
    Pulinat
    3
    59
  5. Mitä tämä tarkoittaa

Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan
    Pulinat
    3
    57
  6. Tässä teille ehdot.

Ehdot: 1) VeH/rape liekitetään hengiltä. 2)
    Pulinat
    8
    55
  7. Saw VII

Pinkkiä verta...
    Kauhu
    0
    54
  8. vakkarimiitin hyvät puolet

-Tuplatunnusten pitäminen hankaloituu. -*sensuroitu* -Kivoja ihmisiä. -*salainen* ^tärkeysjärjestyksessä^
    Pulinat
    20
    54
  9. Hauskaa, kuin viime kesänä! :)

"Pöytä on katettu! Syökää! Juokaa! On kaikki valmiina! Juokaa! Naikaa! Täynnä irstautta vihaa, minä elän, sinä et!" -Tu
    Huuhaa
    4
    54
  10. kaakao ja kynttilämuodostelmat +kirjavinkki

Kun pistorasia ei toimi, on kaakao juotava kylmänä. Ja hyvältähän se maistuu... Mutta se koostumus! Niin suuri määrä kaa
    Pulinat
    3
    52
  11. rainbowdash120 = creepypastajoe

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12210609 Creepypastajoen poistama kommentti todistaisi sen, mutta ette ikävä kyllä voi
    Pulinat
    13
    52
  12. jäätelönsyömisohjeet

1. Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa.
    Pulinat
    15
    52
  13. päivää

Hyvää päivää, tai myöhäistä huomenta teille alkuasukkaille. :)
    Huuhaa
    15
    52
  14. Miten on mahdollista...

..., että heti, kun olen hetken poissa, tähän kuolleeseen paikkaan kehittyy kunnon keskustelu? Tänäänkään en ehdi täällä
    Pulinat
    2
    51
  15. Tornio .

Joka kaupunki Joka päivä Ikuinen, pyhä Tornio Taivaallisen mallin mukaan Rakennettu, pysyvä
    Huuhaa
    1
    50
  16. huonoja uutisia Herrelle

"Kurpizza on vaimoni." -Muumipappa- p.s. Muistathan, että viestintuojaa ei saa ampua. :)
    Pulinat
    18
    49
  17. moi

Keitä te olette? Mitä jos valtaamme maanne? Ette kai pahastu? :) T: itse itsensä nimittänyt diplomaatti
    Huuhaa
    24
    49
  18. Kadonnut keskustelu...

Täällä oli korppi™:n aloittama keskustelu, jonka nimi oli: lifemocker on legenda. Nyt keskustelu on kadonnut. Keskustelu
    Pulinat
    9
    46
  19. hyvää yötä

Häivyn nyt, ennen kuin lintutrollit aiheuttavat minulle ahdistuskohtauksen. Se ei oikeasti ole kivaa, kun ei vain kykene
    Pulinat
    4
    45
  20. JOULUUN ON ENÄÄ ALLE VUOSI!!!

Ostakaa lahjat valmiiksi! (päätin joskus viime lokakuussa, että tällainen keskustelu täytyy aloittaa...)
    Pulinat
    1
    45