Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

1898

1. Kannattaa+lukea+kirjoja+aiheesta!+Ei+kannata+muodostaa+yksinertaisia+mielipiteitä,+joita+tarjotaan+helppoina+täkyinä.+Ihmiset+ovat+liikkuneet+koko+ihmiskunnan+historian+ajan.+Suomalaiset+kaikkien+eniten+kun+ollaan+kuitenkin+pieni+kansa.+Ruotsiin+ja+Ameriikkaan+ja+sinne+tänne.+Häpeällistä+on+eläkeläisten+(varakkaampien)+tohut+Portugalissa+tai+Espanjassa.+Siellä+kulutetaan+Suomen+sosiaaliturvaa+ja+eläkkeitä.+Tämä+kustannus+on+suurempi+kuin+maahanmuuton+ongelma+(jos+sitä+edes+on),+koska+vaikka+antaisimme+näille+sosiaaliturvaa,+raha+pysyy+täällä.+Jossakin+asiassa+olen+samaa+mieltä+mm.+siinä,+että+tarvitseeko+tänne+ottaa+vastaa+pelkästään+nuoria+miehiä.+Minä+ottaisin+perheitä+ja+lapsia.+Lapsi+kasvaa+kyllä+maan+tavoille+helpommin.+Meidän+väkilukuhan+tulee+pienentymään+kun+me+emme+hanki+lapsia.+Siitä+tulee+myös+hankala+tilanne,+miten+sen+ajattelit+ratkaista?+Maailman+väkiluku+voi+muuttua+yhdessä+sukupolvessa+(sukupolvi+noin+25+vuotta).+Tämän+voi+aiheuttaa+epidemia,+sivistys+(tarkoittaa+naisten+sisistystä).+Katsotaan+miten+tuo+ebola+pysyy+hyppysissä.+HIV+oli+jo+hyvä+esimerkki,+miten+väkeä+karsitaan.+Minä+en+usko+mihinkään+islamisaatioon.+Kuten+Persut,+myös+islamilaiset+ovat+niin+eripuraisia,+ettei+heistä+ole+sen+uhkakuvan+tekijäksi,+jota+sinä+pelolla+odotat.+Maailmassa+on+paljon+suurempia+ongelmia+olemassa.+Itse+näen+suureksi+ongelmaksi+Suomessa+sen,+että+Uudellemaalle+muuttaa+joka+vuosi+yli+10+00+ihmistä+Suomen+muista+osista.+Tämä+kustannus+on+kymmenkertainen+versus+joku+maahanmuutto.+Ei,+en+ole+kepulainenkaan.+On+tyhmää+keskittyä+ratkaisemaan+jotain+yhtä+pientä+ongelmaa+(joka+mielestäni+on+Suomessa+ratkaistu+jo+ennen+Persuja).
  2. Viimeiset+30+vuotta+valtiot+ovat+kutistuneet.+Yksityinen+omaisuus+on+räjähtänyt+30+kertaiseksi.+Juuri+se,+että+veroja+ei+ole+kerätty+tarpeeksi,+tekee+valtiot+heikoiksi.+On+ongelma+jos+maassa+jo+yritykset+ovat+isompia+kuin+valtio.+Valtion+velka+voidaan+maksaa+pois+yhdessä+yössä.+Silloin+joku+Walhroos+köyhtyy+vain+10%.+Sitä+hän+ei+edes+huomaa.Veroton+onnela+on+ollut+olemassa+lähes+ihmiset+historian+ajan.+Vasta+1900+luku+toi+tulonsiirrot.+SIitä+lähti+myös+hyvinvointi+kaikille.+Jos+tulonsiirtoja+(verotus)+ei+ole,+silloin+yrityksetkin+kuihtuvat,+koska+muutamat+harvat+rikkaat+eivät+ehdi+kahviloihin+ja+partureihin+tai+ostamaan+yritysten+tuotteita.+Pitäisi+ymmärtää+mitä+verotus+on.+Sosiaaliturvasta+80%+menee+hyväosaisille,+koska+eläkkeet,+sairauspäivärahat,+äitiysrahat+yms+on+tulosidonnaista.