Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusonvoittaja
profiilit
totuusonvoittaja
totuusonvoittaja
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
507
Kommenttia
1424
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Silmän+evoluution+mahdottomuus.+
https://www.youtube.com/watch?v=n8zzHhy2dcM
21.10.2019 23:29
Sitä+alkuräjähdystä+ei+ole+koskaan+ollut+edes+olemassakaan
21.10.2019 23:26
Tuo+on+wikipedian+näkemys.+He+ovat+kaikki+ateisteja+ja+siksi+kirjoittavat+sen+mukaan
21.10.2019 23:22
Mistä+sinä+erotat+oikean+tiedemiehen+hörhöstä?+Kun+et+erota+ympyrää+neliöstä.
21.10.2019 23:19
"D-vitamiini+syntyy+ihossa."
Ihan+itselläänkö?++Eikö+siihen+muuta+tarvita+kuin+ihmisen+iho?
21.10.2019 23:17
Mikä+on+harmaa+ja+selkälokin+välimuoto?+Onko+se+kalalokki.
21.10.2019 23:15
Ratakiskolla+pitäisi+asiaa+vääntää,+että+auringonvalosta+saadaan+D+-+vitamiiniä.+Talvella+se+on+sitten+jostain+syystä+vain+heikkoa+D+-+vitamiinin+saanti.
En+olisi+ikänä+uskonut,+että+näin+selvästä+asiasta+joutuu+näin+paljon+kirjoittamaan,
21.10.2019 23:12
Miksi+sitten+talvella+on+heikko+D-+vitamiinin+saanti?????
21.10.2019 23:09
Jos+jossain+on+tuollainen+kuva+se+on+virheellinen+tai+sitten+maa+on+kääntynyt+kaarroksessa.+Maalla+ei+ole+akselia.+Olen+täysin+normaali+ja+hallitsen+kaikki+liikkeet.+Nuorempana+jopa+kävelin+käsilläni.+En+sitten+tiedä+onnistuisiko+tuo+käsin+kävellen,+kun+en+siihen+enään+pysty.+Kaikki+muut+liikkeet+hallitsen.+Mutta+ympyrää+ei+voi+mennä+ympäri,+että+etupuoli+ihmisestä+olisi+kokoajan+esim.+pohjoiseen+päin++ilman+ettei+käänny.
21.10.2019 23:08
Ei+ole+pakko.+Kahdeksikko+on+kaksi+palloa+päällekkäin.+Jos+ylimmäisessä+on+yläkohdassa+pohjoinen+ja+siitä+lähtee+liikkelle.+En+enään+selitä+sitä+ylimmäistä,+kun+olen+sen+jo+monta+kertaa+tehnyt.+Mutta+kun+tullaan+ylimmäisestä+pallosta+alimmaiseen+joutuu+kaarteen+tekemään+kokonaan+toiseen+suuntaan+ja+tätä+ei+voi+tehdä+kääntymättä.+Sama+on+kun+palataan+alimmaisesta+ylempään+kaarre+on+eri+päin.+
Jos+tätä+et+älyä.+Olet+älykkyysosamäärältäsi++sama+kun+on+sinun+kengäsi+numero.
21.10.2019 23:02
Sinä+et+sitten+tarvitse+autossasi+peilejäkään.+Poista+sivupeilit+ne+ovat+suuri+ilmanvastus
21.10.2019 22:56
EI+OLLA++nukuttu.+Tiedän+vain+että+evoluutio+on+mahdoton
21.10.2019 22:53
En+ole+avannut.+Uskovainen+ihminen+ei+valehtele.+Vastaa+ensin+minun+kirjoituksiini.
21.10.2019 22:52
Joko+joku+on+lyönyt+konkiin?+En+ole+ainakaan+sitä+kuullut.+Olet+ainakin+hävinnyt+D-+vitamiini+keskustelun+ja+sen+ettei+maa+voi+kiertää+aurinkoa+sinun+osoittamalla+tavalla.+Joten+mitallit+on+vielä+jakamatta.
En+ole+kieltäynyt+kommentoimasta+selkä+ja+harmaalokki+asiaa.+Olen+sanonut+että+ne+ovat+eri+lintulajeja.+Tosin+linnuissakin+on+ollut+kautta+aikojen+sekoituksia+kuten+muissakin+eläimissä.+Että+ala+nyt+vain+selittämään+minun+kirjoitustani,+jotta+voisin+klikata+sinun+linkkiäsi.
21.10.2019 22:50
Itse+olen+keksinyt+aivan+toiset+nimimerkit
21.10.2019 22:45
"jotain+evoluution+kieltäjähörhöjen+kirjoituksia?"
Ainoat+kieltäjä+hörhöt+ovat+evoluutioteorian+kannattajia+joiden+älykkyysosamäärä+on+sama+kuin+on+kengän+numero.
21.10.2019 22:44
Sanattomia+ei+olla.+Jatkan+vaan+väittelyä,+kun+on+paremmin+aikaa
21.10.2019 22:42
"Jos+muuttuu+ERI+asentoon,+SILLOIN+pitää+kääntää!"
+Siksi,+jotta+se+olisi+aina+tuossa+sinun+ilmoittamassasi+asennossa+koko+aurinko+rundin.+
Sama+kun+sinä+laittaisit+pöydälle+1000W+lampun+ja+vastakkaisella+seinällä+olisi+pieni+taskulamppu+missä+olisi+jo+patterit+lähes+loppu.+Näkisitkö+taskulamppua?+Vaikka+se+olisikin+melkein+katossa.+Yöaikaan+tilanne+on+sama+ja+maa+on+kääntynyt,+että+Suomi+olisi+vastakkaisella+puolella+pohjantähteen+nähden.
21.10.2019 22:40
Kolmiyhteinen+Jumala+oppi+ei+ole+järjetön.+Jeesus+on+Jumalan+voima+ja+viisaus.+Ja+Pyhä+Henki+lähtee+sekä+Isästä+ja+Pojasta.+Mitään+yli-+Jumalaa+ei+ole.
MATT.+28:+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
21.10.2019 22:32
Eikö+Marian+raskaaksi+tuleminen+ole+erilainen+mormonien+kirjassa+kuin+mitä+on+joissakin+kirkonkirjoissa?+Mormonien+kirjassa+on+lähes+sama+kuin+on+muillakin+uskonnoilla,+mutta+kirkonkirjoissa+onkin+sitten+aivan+eri.+Siinä+on,+että+Maria+ei+olisi+enään+ollutkaan+neitsyt+ja+raskaaksi+tuleminen+on+Jumalan+pilkkaa,+joten+sensuroin+sen.+Näin+minulle+kertoi+kaksi+mormonia,+jotka+ovat+kuuluneet+mormoneihin+jo+yli+40+vuotta.
Mikä+siis+pitää+paikkaansa????
21.10.2019 22:29
5 / 72