Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. jumalan_henkays@suomi24.fi Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)KAIKKI+.+.+.+TAPAHTUU+AJALLAAN+.+.+.+!JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.◾ALUKSI+---+KOULUTUS+-+sisältää+-+TEORIAA+ja+TUTUSTUMME+.+.+..+.+.+VAROITTAVIEN+ESIMERKKI+-+Henkilöiden+-+AVULLA+-+niihin+VAAROIHIN+.+.+..+.+.+joita+JOKAISEN+-+Uudestisyntyneen+Jumalan+Lapsen+-+TÄYTYY+HUOMIOIDA+.+.+..+.+.+jotta+-+EI+ITSE+-+LANKEAISI+-+tai+-+EKSYISI+--->+SIIS+-+PYSYISI+ITSE+PUHTAANA+.+.+..+.+.+ja+OPPISI+TUNNISTAMAAN+-+Pahuuden+MERKIT+.+.+.PALSTAN+viimeaikaisten+tapahtumien+mukaisesti+tutustumme+Riivattuihin,+SyyttäjäHenkiin+ja+muihin+pahuuden+henkiolentoihin+--->+SAATANAANKIRJA+--->+Taistelu+henkivaltoja+vastaan+-+TAPIO+NOUSIAINENKIRJASTA+LISÄÄ+-+myöhemmin+siis+OMA+KESKUSTELU+-+koska+kirjaan+liittyy+myös+TEHTÄVÄ,+jota+tehdään+-+samalla+-+kun+luetaan+ja+LOPUKSI+kun+luettu+niin+myös+YHTEINEN+TEHTÄVÄ+PALSTAAN+LIITTYEN.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+KOULUTUKSEN+AIKANA+-+Profetiat+PALSTA+-+näyttää+TULEVAISUUDEN+.+.+.++.+.+.+VAINOA,+PILKKAUSTA+ja+TOTUUDEN+"vääristelyä"+.+.+.+.+.+.+PIMEYDEN+VOIMIEN+avulla,+mutta+-+SE+-+on+vain+TEIDÄN+PARHAAKSENNE+.+.+.++.+.+.+RAKKAAT+LAPSENI+.+.+.+:)+.+.+.+KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)+.+.+.+.+.+.+.+.Tehdäänkö+-+SE+-+itse+.+.+.+se+PARANNUS+.+.+.+?+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------+.+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  2. Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+-+nimitti+minut+Profeetaksi+.+.+.+12.06.2015+lähtien.Jumala+ohjasi+NIMITYKSENSÄ+yhteydessä+katsomaan+yhteenvetoa+Herran+antamista+Profetioista,+jotka+koskevat+minua.SEURAAVANA+PÄÄKOHDAT+.+.+..+.+.+Jumalan+ALLEKIRJOITTAMASTA+tekstistä+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Suomen+tuleva+profeetta+Muinaiset+Kirjoitukset+lupaavat,+että+universumin+Luoja+on+lähettävä+yliluonnollisilla+kyvyillä+varustetun+profeettansa+ennen+ahdistuksen+aikaa+maahan.+Monet+uudestisyntyneet+Messiaan+seuraajat+ovat+nähneetkin+näkyjä+ja+saanet+sanomia+hengessä+siitä,+että+Suomeen+on+nouseva+väkevä+profeetta+aikana,+kun+Suomi+elää+ahdistuksen+päiviä+Suomi+neidon+ollessa+polvilleen+painettuna+vihollisen+alle.+Tämä+profeetta+tulee+kulkemaan+tulevan+herätyksen+aurana+ja+jakaa+väkevää+voiteluansa+niille+lukuisille+muille+ihmisille,+jotka+noina+ahdistuksen+päivinä+kuulevat+kutsun+ja+nousevat+peltomiehiksi+palvelemaan.+------+Ennustuksia+profeetastaYksi+erittäin+hyvin+tunnetuista+Suomea+koskettavista+ennustuksista+ajassamme+on+niin+sanottu+Tukholman+profetia+vuodelta+1984,+joka+kertoo+tulevasta+ahdistuksen+ajasta+Suomessa+jolloin+talous+romahtaa+ja+Venäjä+valtaa+Pohjois-+ja+Itä-Suomen.+Tässä+profetiassa+yksi+osa+kertoo+tuosta+Suomessa+nousevasta+profeetasta.”Suomen+kansasta+nousee+minulle+profeetta,+sanoo+Jumala.+Hän+profetoi+lyhyen+hetken,+mutta+hänen+profeetan-merkkinsä+on+niin+suuri,+että+se+sokaisee+jokaisen+vastaanväittäjän.Tämä+profetia+ei+ole+tarkka,+sillä+siihen+tulee+vielä+jatko,+laajempi+ja+selvempi+profetia+tulevaisuudessa,+mutta+se+lasketaan+sille+miehelle,+jonka+minä+olen+valinnut+seisomaan+profetian+kanssa+Suomessa+ahdistuksen+aikana.+Tämä+profetia+tulee+kertomaan+Suomen+kansalle+ne+ahdistuksen+ajat,+jotka+ovat+tulossa.+Nämä+alkavat+kesällä,+sillä+sinulle+palvelijani+Tukholmassa+näytetään+vihreitä+puita.Sinä+kerrot+sen+sanan,+että+Suomessa+nousee+profeetta,+joka+julistaa+minun+sanani,+ja+morsian+ottaa+vastaan+sen+sanan+kuuleviin+korviinsa.+Iloitse+minun+sanastani+ja+seiso+sen+kanssa.+Minä+Herra,+tiedän+teidän+kärsimyksenne+ja+ahdistuksenne+määrän,+mutta+yhtään+ylimääräistä+kyyneltä+ei+morsiamen+tarvitse+itkeä.+Suomen+kansan+rukoukset,+niitten+vanhurskaitten+rukoukset,+jotka+Suomen+maassa+asuvat,+ovat+muistossa+minun+edessäni.”Toinen+ennustustus+tästä+tulevasta+profeetasta+tulee+Rik+Hanskilta+vuodelta+1996.”Haluan+kertoa+tässä,+että+se+tuleva+Suomen+profeetta+on+vielä+tuntematon/piilossa+ja+yllätys+monille.+Tämä+profeetta+tulee+merkkien+ja+ihmeitten+kera+ja+on+todella+väkevästi+Jumalan+käytössä,+mutta+on+myös+maksanut+kalliin+hinnan,+jota+kukaan+ei+osaa+edes+arvatakaan+tai+ymmärrä.+Tällä+profeetalla+on+Elian+ja+Elisan+voitelu/kaksoisvoitelu.Jumala+ei+anna+sitä+vielä+tiedoksi,+kuka+se+on,+mutta+kun+hän+tulee,+sen+tietää+kaikki+uskovat.+He+näkevät+ja+varsinkin+ne+jotka+odottavat+herätystä.+Joukossa+on+myös+pessimistejä+ja+epäuskoisia,+jotka+eivät+odota+tällaista+profeettaa+tai+henkilöä.+Jotkut+kyllä+luulevat,+että+se+on+se+ja+se,+mutta+tämä+henkilö+on+vielä+piilossa.”Ja+TV7:stäkin+tuttu+Tauno+Rantala+on+myös+saanut+vuonna+2003+ilmoituksen+universumin+Luojalta+tästä+tulevasta+profeetasta.”Yhden+henkilön+tulen+nostamaan+tässä+maassa+aivan+kuin+auran+kärjeksi.+Toiset+tulevat+hänen+jäljessään+ja+kanssaan.+Hän+on+kovat+koulut+käynyt+läpi.+Hänet+olen+koetellut.+Hän+ei+ota+mitään+kunniaa+itselleen.+Minä+itse+olen+hänet+valinnut.+Älkää+mielessänne+nostako+häntä+sen+erikoisempaan+asemaan+kuin+ketä+muuta+tahansa,+mitä+Minä+käytän.+Mutta+hän+on+Minun+valitsemani+siihen+tehtävään.+Hän+itsekin+sen+tietää,+että+tämä+on+Minun+valintani.”Näistä+ennustuksista+koskien+tulevaa+profeetta+voidaan+tehdä+seuraavanlainen+yhteenveto:◾Tien+aukaisija+ja+edelläkävijä◾Inhimillisesti+katsottuna+tavallinen+Matti+Meikäläinen◾Käynyt+läpi+kovat+vaiheet+elämässään◾Toimii+vain+lyhyen+ajan◾Ilmestyy+vaikeana+aikana◾Julistaa+parannuksen+tekoa+ja+paljastaa+synnit◾Tekee+ihmeitä+ja+merkkejä◾Tulee+toimimaan+vedenjakana,+toiset+pitävät+vääränä+profeettana+ja+toiset+todellisena+profeettana----------------------------Suomen+tuleva+profeettahttps://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  3. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+»Jumala+on+valinnut+paikaksi+tämän+keskustelun,+koska+.+.+..+.+.+aloitusviesti+osuu+Herran+tahdon+ytimeen,+muistuttamalla+jokaisen+uudestisyntyneen+perustehtävästä+.+.+.+.+.+.+Jumalan+sanan+julistamisesta,+aina+ja+kaikkialla!+.+.+.+».+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Jumalan_henkäys+21.8.2015+12:17Kaikkivaltiaan+Jumalan+käskystä+ja+ohjauksessa,+kirjoitan+tähän+Herran+tahdon,+jota+olen+sitoutunut+toteuttamaan+.+.+.+nimityksestä,+12.06.2015+lähtien.Jumala+on+valinnut+paikaksi+tämän+keskustelun,+koska+aloitusviesti+osuu+Herran+tahdon+ytimeen,+muistuttamalla+jokaisen+uudestisyntyneen+perustehtävästä+.+.+.+Jumalan+sanan+julistamisesta,+aina+ja+kaikkialla!UNOHDAMMEKO+TEHTÄVÄMME?--------------------------------------------------------------Jumala+on+ilmoittanut,+heinäkuu+2015,+seuraavasti:ILMOITAN+MESSIAAN+TULOSTA+!UUDESTISYNTYNEIDEN+ON+ALOITETTAVA+LÄHETYSKÄSKYN+LOPPUUNVIEMISEN+TOTEUTUS+KAIKILLA+MAHDOLLISILLA+TIEDOTUSKEINOILLA+.+.+.+NIIN,+ETTÄ+JOKAISELLA+IHMISELLÄ,+JOKA+YMMÄRTÄÄ+ÄLYNSÄ+PUOLESTA+JUMALAN+SANAA,+ON+MAHDOLLISUUS+TEHDÄ+PARANNUS+JA+SAADA+SYNTINSÄ+ANTEEKSI+!KAIKKI+KEINOT+SALLITTU+.+.+.+MYÖS+RAAMATULLISTEN+IHMEIDEN,+JOITA+JEESUS+TEKI,+TEKEMINEN+ON+SALLITTUA+JA+MAHDOLLISTA+.+.+.+JUMALAN+NIMISSÄ+!"Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.+Sillä+ei+Jumala+lähettänyt+Poikaansa+maailmaan+tuomitsemaan+maailmaa,+vaan+sitä+varten,+että+maailma+hänen+kauttansa+pelastuisi.Joka+uskoo+häneen,+sitä+ei+tuomita;+mutta+joka+ei+usko,+se+on+jo+tuomittu,+koska+hän+ei+ole+uskonut+Jumalan+ainokaisen+Pojan+nimeen."+Joh.+3:16-18----------------------------------------------------------------Jumala+on+puhunut+ja+minä+kuuntelen!Jumala+on+valinnut+ilmoituspäiväksi+perjantai+21.08.2015.Uudestisyntyneiden+sisäinen+"Pyhä+Henki"+on+jo+aktivoinut+valittunsa+ja+ohjannut+tänne+keskustelemaan,+sekä+toteuttamaan+omaa+tehtäväänsä.+Kaikkien+UUDESTISYNTYNEIDEN+puolesta+olen+pahoillani+siitä,+että+vain+harvat+VALITUT,+jotka+ovat+Jumalan+tahtoa,+Herran+mielen+mukaisesti+toteuttaneet,+pääsevät+kohta+katsomaan+Jeesus+Kristusta+.+.+.+kasvoista+kasvoihin.++Me+muut+jäämme+toteuttamaan+Jumalan+tahtoa,+eli+valmistelemaan+.+.+.+JEESUS+KRISTUKSEN+TOISTA+TULEMISTA.TÄNÄÄN+ON+.+.+.+JEESUS+KRISTUKSEN+.+.+.+SYNTYMÄPÄIVÄ+.+.+.+JOTEN+KOKO+PERJANTAI+21.08+on+pyhitetty+.+.+.+Jeesus+Nasaretilaiselle.Omasta+puolestani+onnittelen+.+.+.+laulun+sanoin:"Try+to+teach+my+childrenTo+recognise+excuse+before+it+actsFrom+love+and+conviction+to+prayTake+good+care+of+what+the+priests+sayAfter+death+it's+so+much+fun'Little+sheep+don't+let+your+feet+strayHappiness+is+easyJesus+came+to+Galileesailing+on+the+seaJesus+came+to+save+our+soulsand+be+a+friend+to+meJoy+be+written+on+the+earthAnd+the+sky+aboveJesus+star+that+shines+so+brightGather+us+in+love,Gather+us+in+love"Talk+Talk+-+Happiness+Is+Easy"Happiness+Is+Easy"+as+written+by+Mark+David+Hollis+and+Timothy+Alan+Friese-greene....Lisää+myöhemmin,+tänään+...+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  4. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumalan+Profeetta++---+ON+ELÄVÄ+-+Jumalan+-TAHTO+---+NYT+.+.+..+.+.+ja+mennyttä+TAHTOA+-+KERTOVA+---+TULEVAA+AIKAA+ILMOITTAVA+.+.+.+!++.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.TÄSSÄ+-+Jumalan+TAHTOA+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+.+.+.+ilmoittaa+itsensä+.+.+.+!http://keskustelu.suomi24.fi/t/14263654/jumala-------ilmoittaa-itsensa-------!.+.+.+.+.+.+.+.Jeesus+Kristus+.+.+.+ELÄÄ+-+ja+-+TOIMII+.+.+.+!+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14436790/jeesus-kristus-------elaa---ja---toimii-------!.+.+.+.+.+.+.+.Kaikkivaltiaan+Jumalan+.+.+.+KYSYMYS+.+.+.+?+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14190538/kaikkivaltiaan-jumalan-------kysymys-------.+.+.+.+.+.+.+.Tehdäänkö+-+SE+-+itse+.+.+.+se+PARANNUS+.+.+.+?+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------.+.+.+.+.+.+.+.Pyhä+Henki+.+.+.+SYDÄMEEN+SAAVU+.+.+.+!+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14320371/pyha-henki-------sydameen-saavu-------!****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  5. Jeesus+Kristus+-+ELÄÄ+-+ja+-+TOIMII+.+.+.+Uudestisyntyneiden+KAUTTA+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..............................................................................................+.+.+.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+---+OPETTANUT+---+meidät+tuntemaan+hänet.+-+Joh.+1:18+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+."Tämmöinen+luottamus+meillä+on+Kristuksen+kautta+Jumalaan;+ei+niin,+että+meillä+itsellämme+olisi+kykyä+ajatella+jotakin,+ikäänkuin+se+tulisi+meistä+itsestämme,+vaan+se+kyky,+mikä+meillä+on,+on+Jumalasta,+joka+myös+on+tehnyt+meidät+kykeneviksi+olemaan+uuden+liiton+palvelijoita,+ei+kirjaimen,+vaan+Hengen;+sillä+kirjain+kuolettaa,+mutta+Henki+tekee+eläväksi."+-+2.+Kor.+3:+4-6+"Sillä+Herra+on+Henki,+ja+missä+Herran+Henki+on,+siinä+on+vapaus.+Mutta+me+kaikki,+jotka+peittämättömin+kasvoin+katselemme+Herran+kirkkautta+kuin+kuvastimesta,+muutumme+saman+kuvan+kaltaisiksi+kirkkaudesta+kirkkauteen,+niinkuin+muuttaa+Herra,+joka+on+Henki."+-+2.+Kor.+3:+17-18****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+JOS+jollakin+on+KORVAT+KUULLA+.+.+.+hän+KUULKOON+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+Evankeliumi+Markuksen+mukaan,+Mark.+4:+21-25+--->+Sanan+oikea+kuuleminenJeesus+sanoi:+"Ei+kai+lamppua+sitä+varten+tuoda+huoneeseen,+että+se+pantaisiin+vakan+alle+tai+vuoteen+alle?+Lampunjalkaanhan+se+pannaan!+Kaikki+kätketty+on+olemassa+vain+ilmi+tuotavaksi,+salassa+oleva+vain+siksi+että+se+tulisi+julki.+Jos+jollakin+teistä+on+korvat,+hän+kuulkoon."+Ja+hän+lisäsi:+"Huomatkaa,+mitä+kuulette.+Niin+kuin+te+mittaatte,+niin+tullaan+teille+mittaamaan,+vielä+sen+ylikin.+Jolla+on,+sille+annetaan,+mutta+jolla+ei+ole,+siltä+otetaan+pois+sekin+mitä+hänellä+on."+..+.+..+.+.+.+..+.+.+.+.+.+..+.+.+.+.+.+.+.RAKKAAT+LAPSENI+-+Apostolinen+siunaus+TEILLE+KAIKILLE.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+armo,Jumalan+rakkausja+Pyhän+Hengen+osallisuus+olkoon+sinun+kanssasi.Aamen.
  6. Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.TÄLLÄ+-+PROFETIAT+PALSTALLA+-+JÄRJESTETÄÄN+.+.+..+.+.+JUMALAN+.+.+.+.+.+.+APOSTOLIEN+JA+EVANKELISTOJEN+.+.+.+KOULUTUS+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..+SEURAAVA+VIESTI+-+POISTETUSTA+KESKUSTELUSTA+.+.+.+!..............................................................................................+.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+15.2.2016+17:14Jumala+on+ilmoittanut+-+HEINÄKUU+2015+-+seuraavasti+.+.+.+KESKUSTELIN+HERRAN+KANSSA+.+.+.KYSYIN:+Jumalani,+Herrani+.+.+.+Miten+HALUAT+järjestää+TUON+KOULUTUKSEN+?PERUSTAMMEKO+SULJETUN+KESKUSTELUPALSTAN,+JONNE+PÄÄSEVÄTSALASANALLA,+vain+pelkästään+KOULUTETTAVAT+?.+.+.Jumala+SANOI+.+.+.MINÄ+OLEN+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+..+.+.+TOIMINTANI+EI+OLE+KOSKAAN+OLLUT+SALAISTA+.+.+..+.+.+KOULUTUS+JÄRJESTETÄÄN+JULKISELLA+KESKUSTELUPALSTALLA+.+.+.+!------------------------------------------------------------------------Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!------------------------------------------------------------------------JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  7. Rakas+Jarmo+!SANOMA+.+.+.+SINULLE+.+.+.+Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+OLET+---+TEMPAUS+EKSYTTÄJÄ+-+ja+-+HÄPÄISET+Jumalan+.+.+..+.+.+OKSENNAN+Sinut+ULOS+.+.+.+Sinä+PENSEÄ+.+.+.+!.+.+.+........................................................................+.+.+.Mutta+nyt,+koska+olet+penseä,+etkä+ole+palava+etkä+kylmä,+olen+minä+oksentava+sinut+suustani+ulos.+-+Ilm.+3:16.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+OLET+HÄPEÄKSI+KAIKILLE+MUILLE+.+.+.+:(.+.+.+myös+--+ATEISTIT+--+ovat+HUOMANNEET+TOIVOTTOMAN+TILANTEESI+.+.+.+:(.+.+.+JOTEN+---+TEE+SITÄ+Parannusta+---+NYT+.+.+..+.+.+.......................................................................+.+.+.+Johanneksen+ilmestys+3:+19+--->+ahkeroitse+siis+ja+tee+parannusKaikkia+niitä,+joita+minä+pidän+rakkaina,+minä+nuhtelen+ja+kuritan;+ahkeroitse+siis+ja+tee+parannus.+-+Ilm.+3:19.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Johanneksen+ilmestys+3,Ilm.+3:+15-19+--->+sinä+olet+viheliäinen+ja+kurja+ja+köyhä+ja+sokea+ja+alaston15.+Minä+tiedän+sinun+tekosi:+sinä+et+ole+kylmä+etkä+palava;+oi,+jospa+olisit+kylmä+tai+palava!+16.+Mutta+nyt,+koska+olet+penseä,+etkä+ole+palava+etkä+kylmä,+olen+minä+oksentava+sinut+suustani+ulos.+17.+Sillä+sinä+sanot:+Minä+olen+rikas,+minä+olen+rikastunut+enkä+mitään+tarvitse;+etkä+tiedä,+että+juuri+sinä+olet+viheliäinen+ja+kurja+ja+köyhä+ja+sokea+ja+alaston.+18.+Minä+neuvon+sinua+ostamaan+minulta+kultaa,+tulessa+puhdistettua,+että+rikastuisit,+ja+valkeat+vaatteet,+että+niihin+pukeutuisit+eikä+alastomuutesi+häpeä+näkyisi,+ja+silmävoidetta+voidellaksesi+silmäsi,+että+näkisit.+19.+Kaikkia+niitä,+joita+minä+pidän+rakkaina,+minä+nuhtelen+ja+kuritan;+ahkeroitse+siis+ja+tee+parannus.+********************************************************************+********+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+********+********************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  8. Rakkaat+Jumalan+Lapset+!Jumala+SANOO+.+.+.+Jumalan+Profeetan+EI+TARVITSE+.+.+.+SELITELLÄ+.+.+.+;)..................................................................................+.+.+.Toinen+kirje+korinttilaisille+31.+Alammeko+taas+suositella+itseämme?+Vai+tarvinnemmeko,+niinkuin+muutamat,+suosituskirjeitä+teille+tai+teiltä?+2.+Te+itse+olette+meidän+kirjeemme,+joka+on+sydämeemme+kirjoitettu+ja+jonka+kaikki+ihmiset+tuntevat+ja+lukevat.+3.+Sillä+ilmeistä+on,+että+te+olette+Kristuksen+kirje,+meidän+palvelustyöllämme+kirjoitettu,+ei+musteella,+vaan+elävän+Jumalan+Hengellä,+ei+kivitauluihin,+vaan+sydämen+lihatauluihin.+----------------------------------------------------------------------KERRON+---+VAIN+---+SEN+.+.+.+mitä+Herra+KÄSKEE+SANOA+.+.+.+!+.....................................................................................................+.+.+."Tämmöinen+luottamus+meillä+on+Kristuksen+kautta+Jumalaan;+ei+niin,+että+meillä+itsellämme+olisi+kykyä+ajatella+jotakin,+ikäänkuin+se+tulisi+meistä+itsestämme,+vaan+se+kyky,+mikä+meillä+on,+on+Jumalasta,+joka+myös+on+tehnyt+meidät+kykeneviksi+olemaan+uuden+liiton+palvelijoita,+ei+kirjaimen,+vaan+Hengen;+sillä+kirjain+kuolettaa,+mutta+Henki+tekee+eläväksi."+-+2.+Kor.+3:+4-6"Sillä+Herra+on+Henki,+ja+missä+Herran+Henki+on,+siinä+on+vapaus.+Mutta+me+kaikki,+jotka+peittämättömin+kasvoin+katselemme+Herran+kirkkautta+kuin+kuvastimesta,+muutumme+saman+kuvan+kaltaisiksi+kirkkaudesta+kirkkauteen,+niinkuin+muuttaa+Herra,+joka+on+Henki."+-+2.+Kor.+3:+17-18---------------------------------Toinen+kirje+korinttilaisille+31.+Alammeko+taas+suositella+itseämme?+Vai+tarvinnemmeko,+niinkuin+muutamat,+suosituskirjeitä+teille+tai+teiltä?+2.+Te+itse+olette+meidän+kirjeemme,+joka+on+sydämeemme+kirjoitettu+ja+jonka+kaikki+ihmiset+tuntevat+ja+lukevat.+3.+Sillä+ilmeistä+on,+että+te+olette+Kristuksen+kirje,+meidän+palvelustyöllämme+kirjoitettu,+ei+musteella,+vaan+elävän+Jumalan+Hengellä,+ei+kivitauluihin,+vaan+sydämen+lihatauluihin.+4.+Tämmöinen+luottamus+meillä+on+Kristuksen+kautta+Jumalaan;+5.+ei+niin,+että+meillä+itsellämme+olisi+kykyä+ajatella+jotakin,+ikäänkuin+se+tulisi+meistä+itsestämme,+vaan+se+kyky,+mikä+meillä+on,+on+Jumalasta,+6.+joka+myös+on+tehnyt+meidät+kykeneviksi+olemaan+uuden+liiton+palvelijoita,+ei+kirjaimen,+vaan+Hengen;+sillä+kirjain+kuolettaa,+mutta+Henki+tekee+eläväksi.+7.+Mutta+jos+jo+kuoleman+virka,+joka+oli+kirjaimin+kaiverrettu+kiviin,+ilmestyi+kirkkaudessa,+niin+etteivät+Israelin+lapset+kärsineet+katsella+Mooseksen+kasvoja+hänen+kasvojensa+kirkkauden+tähden,+joka+kuitenkin+oli+katoavaista,+8.+kuinka+paljoa+enemmän+onkaan+Hengen+virka+oleva+kirkkaudessa!+9.+Sillä+jos+kadotustuomion+virka+jo+oli+kirkkautta,+niin+on+vanhurskauden+virka+vielä+paljoa+runsaammassa+määrin+kirkkautta.+10.+Sillä+se,+millä+ennen+oli+kirkkaus,+on+tämän+rinnalla+kirkkautta+vailla,+tämän+ylenpalttisen+kirkkauden+tähden.+11.+Jos+sillä,+mikä+on+katoavaista,+oli+kirkkaus,+niin+vielä+paljoa+enemmän+on+sillä,+mikä+on+pysyväistä,+oleva+kirkkautta.+12.+Koska+meillä+siis+on+tämmöinen+toivo,+niin+me+olemme+aivan+rohkeat+13.+emmekä+tee+niinkuin+Mooses,+joka+pani+peitteen+kasvoillensa,+etteivät+Israelin+lapset+näkisi+sen+loppua,+mikä+on+katoavaista.+14.+Mutta+heidän+mielensä+paatuivat,+sillä+vielä+tänäkin+päivänä+sama+peite,+vanhan+liiton+kirjoituksia+luettaessa,+pysyy+poisottamatta,+sillä+vasta+Kristuksessa+se+katoaa.+15.+Vielä+tänäkin+päivänä,+kun+Moosesta+luetaan,+on+peite+heidän+sydämensä+päällä;+16.+mutta+kun+heidän+sydämensä+kääntyy+Herran+tykö,+otetaan+peite+pois.+17.+Sillä+Herra+on+Henki,+ja+missä+Herran+Henki+on,+siinä+on+vapaus.+18.+Mutta+me+kaikki,+jotka+peittämättömin+kasvoin+katselemme+Herran+kirkkautta+kuin+kuvastimesta,+muutumme+saman+kuvan+kaltaisiksi+kirkkaudesta+kirkkauteen,+niinkuin+muuttaa+Herra,+joka+on+Henki.+-----------------------------------------------------------Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  9. Kuka+meistä+on+suurin?---------------------------Jeesus+Kristus+-+ELÄÄ+-+JA+-+TOIMII+.+.+.+Uudestisyntyneiden+KAUTTA+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+...............................................................................................+.+.+.Taivaat+julistavat+Jumalan+kunniaa,+taivaankansi+kertoo+hänen+teoistaan.+Päivä+ilmoittaa+ne+päivälle,+yö+julistaa+yölle.+Ei+se+ole+puhetta,+ei+sanoja,+ei+ääntä+jonka+voisi+korvin+kuulla.Kuitenkin+se+kaikuu+kaikkialla,+maanpiirin+yli+merten+ääriin+.+.+..+.+.+Hän+on+tehnyt+sinne+majan+auringolle.+Ja+aurinko+nousee+kuin+sulhanen+hääteltastaan,+kuin+sankari+riemukkaana+juoksemaan+rataansa.+Taivaan+äärestä+se+lähtee+ja+kaartaa+taivaan+toiseen+ääreen,+eikä+mikään+jää+sen+paisteelta+piiloon.-+PSALMI+19:2-7+--->+Jumala+ilmoittaa+itsensä+****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  10. SE+OLET+SINÄ+.+.+.+SAMA+IHMINEN+.+.+.+!Aina+vaan+---+SE+---+SAMA+.+.+.+SAASTUNUT+IHMINEN+.+.+.+:(...............................................................................................+.+.+..+.+.TAPAHTUMAT+TOISTUVAT+--+samankaltaisina+--+JOTEN+.+.+.+:(TÄMÄ+--+sama+--+VANHA+VIESTI+on+--+taas+--++AJANKOHTAINEN+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin++++25.1.2016+6:48"Jeesus+ei+valinnut+sun+tekstiäs,"+ÄLÄ+PILKKAA+JUMALAA+.+.+.+HERRAN+VALINNOISTA+.+.+.+!+Jumala+.+.+.+YLÄTTÄÄ+SINUT+ja+SINUN+TAKIASI+VALVON+.+.+.+että+pelastuisit+.+.+.+;)+TIEDOKSI+SINULLE+.+.+.+JUMALA+VALVOO+.+.+.+AINA+.+.+.+!+OLET+VASTUUSSA+.+.+.+KAIKISTA+TEOISTASI+.+.+.+!+JUMALA+NÄKEE+TOIMINTASI+.+.+.+!PELASTA+ITSESI+.+.+.+VIELÄ+EI+OLE+MYÖHÄISTÄ+.+.+.+!----------------------------------------------------------PAKANOILLE+.+.+.+TIEDOKSI+JA+PELASTUKSEKSI+.+.+.+!+2.+Korinttolaiskirje+6:1-2+Jumalan+TYÖTOVEREINA+me+vetoamme+teihin:+OTTAKAA+Jumalan+armo+VASTAAN+niin,+ettei+se+jää+TURHAKSI!+Hänhän+sanoo:+--+OIKEALLA+HETKELLÄ+olen+kuullut+SINUA,+PELASTUKSEN+päivänä+olen+tuonut+sinulle+AVUN.+JUURI+NYT+on+oikea+hetki,+JUURI+NYT+on+PELASTUKSEN+päivä.-----------------------------------------------------------OTTAKAA+VASTAAN+**********************+HERRAN+SIUNAUS+Herra+siunatkoon+teitä+ja+varjelkoon+teitä.+Herra+kirkastakoon+kasvonsa+teille+ja+olkoon+teille+armollinen.+Herra+kääntäköön+kasvonsa+teidän+puoleenne+ja+antakoon+teille+rauhan.+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen.+Aamen.
  11. Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!.......................................................Jumala+SANOO+.+.+.+.+.+.+TÄMÄ+ASIA+--+EI+OLE+--+LOPPUUN+KÄSITELTY+.+.+.+!........................................................................................+.+.+.Jumalalla+ON+-+siis+-+PALJON+SANOTTAVAA+-+TÄHÄN+TAPAUKSEEN+.+.+.+:(Syyttäjät+TULEVAT+---+SAAMAAN+---+nuhtelun+ja+Jumala+-+YKSIN+-+PÄÄTTÄÄ+.+.+..+.+.+JATKOTOIMISTA+-+ja+-++TUOMIOSTA+.+.+.+!........................................................................+.+.+..+.+.Jumala+KERTOO+parhaillaan+-+ohjeita+-+miten+ASIAN+suhteen+MENETELLÄÄN+!+.+.+.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************+Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksi+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.+********************************************************************+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.+Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!+"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17+Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  12. Rakkaat+Jumalan+Lapset++!""ELI+MILLOIN+VOIMME+TAVATA+?""------------------------------------------Sitten+-+KUN+-+Jumala+PÄÄSTÄÄ+minut+-+POIS+-+VANKILASTANI+.+.+.+;).................................................................................................................+.+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  13. Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.++Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)+Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.++Kaikkivaltias+Jumala+-+nimitti+minut+Profeetaksi+.+.+.+12.06.2015+lähtien.+Jumala+ohjasi+NIMITYKSENSÄ+yhteydessä+katsomaan+yhteenvetoa+Herran+antamista+Profetioista,+jotka+koskevat+minua.+SEURAAVANA+PÄÄKOHDAT+.+.+.+.+.+.+Jumalan+ALLEKIRJOITTAMASTA+tekstistä+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.++Suomen+tuleva+profeetta++Muinaiset+Kirjoitukset+lupaavat,+että+universumin+Luoja+on+lähettävä+yliluonnollisilla+kyvyillä+varustetun+profeettansa+ennen+ahdistuksen+aikaa+maahan.+Monet+uudestisyntyneet+Messiaan+seuraajat+ovat+nähneetkin+näkyjä+ja+saanet+sanomia+hengessä+siitä,+että+Suomeen+on+nouseva+väkevä+profeetta+aikana,+kun+Suomi+elää+ahdistuksen+päiviä+Suomi+neidon+ollessa+polvilleen+painettuna+vihollisen+alle.+Tämä+profeetta+tulee+kulkemaan+tulevan+herätyksen+aurana+ja+jakaa+väkevää+voiteluansa+niille+lukuisille+muille+ihmisille,+jotka+noina+ahdistuksen+päivinä+kuulevat+kutsun+ja+nousevat+peltomiehiksi+palvelemaan.+------+Ennustuksia+profeetasta+Yksi+erittäin+hyvin+tunnetuista+Suomea+koskettavista+ennustuksista+ajassamme+on+niin+sanottu+Tukholman+profetia+vuodelta+1984,+joka+kertoo+tulevasta+ahdistuksen+ajasta+Suomessa+jolloin+talous+romahtaa+ja+Venäjä+valtaa+Pohjois-+ja+Itä-Suomen.+Tässä+profetiassa+yksi+osa+kertoo+tuosta+Suomessa+nousevasta+profeetasta.+”Suomen+kansasta+nousee+minulle+profeetta,+sanoo+Jumala.+Hän+profetoi+lyhyen+hetken,+mutta+hänen+profeetan-merkkinsä+on+niin+suuri,+että+se+sokaisee+jokaisen+vastaanväittäjän.+Tämä+profetia+ei+ole+tarkka,+sillä+siihen+tulee+vielä+jatko,+laajempi+ja+selvempi+profetia+tulevaisuudessa,+mutta+se+lasketaan+sille+miehelle,+jonka+minä+olen+valinnut+seisomaan+profetian+kanssa+Suomessa+ahdistuksen+aikana.+Tämä+profetia+tulee+kertomaan+Suomen+kansalle+ne+ahdistuksen+ajat,+jotka+ovat+tulossa.+Nämä+alkavat+kesällä,+sillä+sinulle+palvelijani+Tukholmassa+näytetään+vihreitä+puita.+Sinä+kerrot+sen+sanan,+että+Suomessa+nousee+profeetta,+joka+julistaa+minun+sanani,+ja+morsian+ottaa+vastaan+sen+sanan+kuuleviin+korviinsa.+Iloitse+minun+sanastani+ja+seiso+sen+kanssa.+Minä+Herra,+tiedän+teidän+kärsimyksenne+ja+ahdistuksenne+määrän,+mutta+yhtään+ylimääräistä+kyyneltä+ei+morsiamen+tarvitse+itkeä.+Suomen+kansan+rukoukset,+niitten+vanhurskaitten+rukoukset,+jotka+Suomen+maassa+asuvat,+ovat+muistossa+minun+edessäni.”+Toinen+ennustustus+tästä+tulevasta+profeetasta+tulee+Rik+Hanskilta+vuodelta+1996.+”Haluan+kertoa+tässä,+että+se+tuleva+Suomen+profeetta+on+vielä+tuntematon/piilossa+ja+yllätys+monille.+Tämä+profeetta+tulee+merkkien+ja+ihmeitten+kera+ja+on+todella+väkevästi+Jumalan+käytössä,+mutta+on+myös+maksanut+kalliin+hinnan,+jota+kukaan+ei+osaa+edes+arvatakaan+tai+ymmärrä.+Tällä+profeetalla+on+Elian+ja+Elisan+voitelu/kaksoisvoitelu.+Jumala+ei+anna+sitä+vielä+tiedoksi,+kuka+se+on,+mutta+kun+hän+tulee,+sen+tietää+kaikki+uskovat.+He+näkevät+ja+varsinkin+ne+jotka+odottavat+herätystä.+Joukossa+on+myös+pessimistejä+ja+epäuskoisia,+jotka+eivät+odota+tällaista+profeettaa+tai+henkilöä.+Jotkut+kyllä+luulevat,+että+se+on+se+ja+se,+mutta+tämä+henkilö+on+vielä+piilossa.”+Ja+TV7:stäkin+tuttu+Tauno+Rantala+on+myös+saanut+vuonna+2003+ilmoituksen+universumin+Luojalta+tästä+tulevasta+profeetasta.+”Yhden+henkilön+tulen+nostamaan+tässä+maassa+aivan+kuin+auran+kärjeksi.+Toiset+tulevat+hänen+jäljessään+ja+kanssaan.+Hän+on+kovat+koulut+käynyt+läpi.+Hänet+olen+koetellut.+Hän+ei+ota+mitään+kunniaa+itselleen.+Minä+itse+olen+hänet+valinnut.+Älkää+mielessänne+nostako+häntä+sen+erikoisempaan+asemaan+kuin+ketä+muuta+tahansa,+mitä+Minä+käytän.+Mutta+hän+on+Minun+valitsemani+siihen+tehtävään.+Hän+itsekin+sen+tietää,+että+tämä+on+Minun+valintani.”+Näistä+ennustuksista+koskien+tulevaa+profeetta+voidaan+tehdä+seuraavanlainen+yhteenveto:+◾Tien+aukaisija+ja+edelläkävijä.+◾Inhimillisesti+katsottuna+tavallinen+Matti+Meikäläinen.+◾Käynyt+läpi+kovat+vaiheet+elämässään.+◾Toimii+vain+lyhyen+ajan.+◾Ilmestyy+vaikeana+aikana.+◾Julistaa+parannuksen+tekoa+ja+paljastaa+synnit.+◾Tekee+ihmeitä+ja+merkkejä.+◾Tulee+toimimaan+vedenjakana,+toiset+pitävät+vääränä+profeettajana+ja+toiset+todellisena+profeettana.+----------------------------+Suomen+tuleva+profeettahttps://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/+********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi."Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!