Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. jumalan_henkays@suomi24.fi Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+TÄLLÄ+-+PROFETIAT+PALSTALLA+-+JÄRJESTETÄÄN+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+.+.+.++.+.+.+APOSTOLIEN+JA+EVANKELISTOJEN+.+.+.+KOULUTUS+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+SEURAAVA+VIESTI+-+POISTETUSTA+KESKUSTELUSTA+.+.+.+!+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Jeesus_valitsi_tekstin++15.2.2016+17:14+Jumala+on+ilmoittanut+-+HEINÄKUU+2015+-+seuraavasti+.+.+.++KESKUSTELIN+HERRAN+KANSSA+.+.+.+KYSYIN:+Jumalani,+Herrani+.+.+.+Miten+HALUAT+järjestää+TUON+KOULUTUKSEN+?+PERUSTAMMEKO+SULJETUN+KESKUSTELUPALSTAN,+JONNE+PÄÄSEVÄT+SALASANALLA,+vain+pelkästään+KOULUTETTAVAT+?+.+.+.+Jumala+SANOI+.+.+.+MINÄ+OLEN+.+.+.+Kaikkivaltias+Jumala+.+.+.+.+.+.+TOIMINTANI+EI+OLE+KOSKAAN+OLLUT+SALAISTA+.+.+.+.+.+.+KOULUTUS+JÄRJESTETÄÄN+JULKISELLA+KESKUSTELUPALSTALLA+.+.+.+!+------------------------------------------------------------------------+Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN.+Joten+minulla+ei+ole+mitään+valtaa+siihen,+mitä+tällä+palstalla+tapahtuu+.+.+.+en+minä+määrää+yhtään+mitään+missään+.+.+.+TYYDYN+AINA+HERRAN+TAHTOON,+aina+nöyrästi+palvellen+Herraani+!+------------------------------------------------------------------------+JUMALA+MÄÄRÄÄ+-+MISSÄ+-+MITÄ+-+MITEN+-+ja+-+MILLOIN+.+.+.+TAPAHTUU+!+JOTEN+myöskään+RAAMATTU+.+.+.+EI+MÄÄRÄÄ+.+.+.+;)++Jumalan+tahto+toteutuu+.+.+.+EI+IHMISEN+.+.+.+!+SAAT+KYLLÄ+TIETÄÄ+HETI+KUN+.+.+.+JUMALA+SANOO+MITEN+EDETÄÄN.+********************************************************************+********+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+********+********************************************************************+Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksi+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.+Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.+********************************************************************+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.+Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!+"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17+Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.+Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  2. NYT?Jumalan_henkäys+nimisen+kirjoittajan+mukaan+nyt+olisi+tulossa+vuosituhansien+IHME,+täällä+Suomi24-profetipalstalla,+näin:+(lainaus)______________________________________________________________Jumalan_henkäys31.5.2016+15:57Jumala+on+LUVANNUT,+että+koko+ILMESTYSKIRJA+käydään+läpi+TÄÄLLÄ+Profetiat+PALSTALLA,+eli+ENSIMMÄISTÄ+KERTAA+-+SE+-+kerrotaan+OIKEIN+salaamattomana+.+.+..+.+.+niinkuin+-+Jumala+-+sen+HALUAA+ILMOITTAA+ja+KERTOA+.+.+.+!+________________________________________________________________________""-+Miksi+Jumala+olisi+salannut+kaikilta+niiltä+ihmisiltä+Ilmestyskirjan+salaisuudet,+liki+2000+vuotta?""+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Rakkaat+uskon+siskot+ja+veljet+!Jumala+EI+SELITTELE+.+.+.+Vaan+TEKEE+ja+ANTAA+TAPAHTUA+.+.+.+.+.+.+silloin+-+KUN+-+Herra+ITSE+HALUAA+-+ja+-+Jumalan+Profeetta+.+.+..+.+.+ILMOITTAA+-+SEN+.+.+.+Mitä+Jumala+KÄSKEE+SANOA+.+.+.+:).+.+.VALMISTELEN+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!RAAMATUN+HENKILÖNÄ+.+.+.+Olen+Johannes+Kastaja+.+.+.+!Johannes+Kastajan++-+TEHTÄVÄNI+-+on+SAMA+kuin+RAAMATUSSA,+mutta+OLEN+ERI+HENKILÖ+-+siksi+-+SANON+EDELTÄJÄSTÄNI+.+.+.+***+Pyhä+Johannes+Kastaja+***+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Olen+Jumalan+Profeetta+-+Johannes+Kastaja+Toinen+.+.+.+:)Valmistelen+.+.+.+Jeesus+Kristuksen+Toista+Tulemista+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+.+.+.+.+.+.+.+.Johannes+Kastajan+-+tehtäväni+-+on+TODISTAA+.+.+..+.+.+JUMALAN+OLEMASSA+OLO..+.+.+RAAMATUN+TAPAHTUMIA+TOSIKSI..+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+..+.+.+Johannes+Kastaja+Toinen++ja+Suomen+Uudestisyntyneet+eli+"Pohjolan+Valo"+.+.+..+.+.+VOIVAT+TODISTAA+-+Jumalan+ja+Raamatun+TODEKSI+-+vasta+SITTEN+.+.+..+.+.+KUN+-+Jumala+-+on+KERTONUT++ILMESTYSKIRJAN+salaamattomana+.+.+..+.+.+Profeettansa+-+Johannes+Kastaja+Toisen+-++ILMOITAMANA+.+.+.+!.+.+.+Pyhä+Henki+-+TODISTAA+-+Jumalan+Profeetan+SANOMAT+-+TODEKSI+.+.+..+.+.+KOSKA+---+Muuten+EI+TOTEUDU+.+.+.++Jumalan+ANTAMA+OHJE+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Jumalan+Lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+Tahdon+.+.+.+:)Pyhä+Henki+kertoo+---+Jumalan+Tahdon+.+.+.+;).+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.UUDESTISYNTYNEET+.+.+..+.+.+OVAT+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSESSA+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+tee+-+SIIS+-+mitään+IHMISEN+KÄSKYSTÄ+.+.+.+!.+.+.+EIVÄT+ole+-+SIKSI+-+EKSYTETTÄVISSÄ+eikä+HARHAAN+JOHDETTAVISSA+.+.+.+!.LUOTTAKAA+PELKÄSTÄÄN+-+Pyhän+Hengen+-+OHJAUKSEEN+.+.+.+!.NIIN+ON+JUMALA+SANONUT+.+.+.+SE+ON+HERRAN+TAHTO+.+.+.+!.RAKKAAT+LAPSENI+-+"älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN"1.+Johanneksen+kirje+3:7+ja+10+--->+Jumalan+lapset+-+TEKEVÄT+-+Jumalan+tahdon7+LAPSENI,+älkää+antako+kenenkään+johtaa+itseänne+HARHAAN.+Joka+TEKEE+Jumalan+TAHDON,+on+vanhurskas,+niin+kuin+Kristus+on+vanhurskas.10+Tästä+käy+ilmi,+ketkä+ovat+Jumalan,+ketkä+Paholaisen+lapsia:+SE,+JOKA+EI+TEE+Jumalan+TAHTOA,+ei+ole+Jumalasta,+ei+siis+myöskään+se,+joka+ei+rakasta+veljeään.****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  3. Juuri niin . . . Sinetti . . . !

Siunatulla Tiellä Olet . . . :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Samalla - kun - odottaa - KANNATTAA TEHDÄ - myös TEKOJA - jotka - NOPEUTTAVAT . . .

. . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jumalan Lapset - TEKEVÄT - Jumalan Tahdon . . . :)

Pyhä Henki kertoo --- Jumalan Tahdon . . . ;)

. . . . . . . . . . . . . . . . .

Jumala SANOO . . .

Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani. - Ilm. 3: 20

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Johanneksen ilmestys 3, Ilm. 3: 20-22 ---> Katso, minä seison ovella ja kolkutan

20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !
  4. Rakkaat USKON siskot ja veljet !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

. . . JUMALAN . . .

. . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

SEURAAVA VIESTI - POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . . !

Jeesus_valitsi_tekstin

15.2.2016 17:14

Jumala on ilmoittanut - HEINÄKUU 2015 - seuraavasti . . .

KESKUSTELIN HERRAN KANSSA . . .

KYSYIN: Jumalani, Herrani . . . Miten HALUAT järjestää TUON KOULUTUKSEN ?

PERUSTAMMEKO SULJETUN KESKUSTELUPALSTAN, JONNE PÄÄSEVÄT SALASANALLA, vain pelkästään KOULUTETTAVAT ?

. . .

Jumala SANOI . . .

MINÄ OLEN . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

. . . TOIMINTANI EI OLE KOSKAAN OLLUT SALAISTA . . .

. . . KOULUTUS JÄRJESTETÄÄN JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA . . . !

------------------------------------------------------------------------

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

------------------------------------------------------------------------

JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

5. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

""En voi sanoa että rakas uskonveljeni, koska sulla ei ole edes nimeä, en tiedä oletko sisar vai veli edes... :( ...kasvoton, nimetön, mauton ja hajuton "joku".""

---------------------------------------------------------------------------------------

ILMOITIN - Henkilöllisyyteni - kun ALOITIN kirjoittelun - Profetiat PALSTALLA . . . ;)

Käyttäjätunnus: Jumalan_henkäys <--- Jumalan MÄÄRÄÄMÄ

Käyttäjätunnus: Jeesus_valitsi_tekstin <--- Jeesuksen MÄÄRÄÄMÄ

Julkinen profiili: Jumalan_henkäys (SUORA LINKKI - KUN sinisellä korostettuna)

http://www.suomi24.fi/profiili/Jumalan_henkäys

---------------------------------------------------------------------------------------

yurki1000js

25.8.2015 21:08

Kysyn kokeneilta palstalaisilta: Kuka on JOUNI YLÖNEN?

- Onko hän "Jumalan_henkäys" vai joku muu?

- Käyttääkö JH väärin Jouni Ylösen henkilöllisyyttä?

> Suurempaa tehtävää omalle kohdalleen, tuskin kukaan voi edes kuvitella saavansa kuin . . . valmistella Messiaan saapumista ! "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon." Joh. 14:27

Jumalan Rauhaa toivottaen, Jouni Ylönen <

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80427124

-------------------------------

Jumalan_henkäys

26.8.2015 0:53

Rakas uskonveljeni Jyrki,

ole hyvä ja katso profiilini, joka on julkinen. Sieltä näkyvät kaikki kirjoittamani viestit, joita tosin ei ole kovin montaa ja kaikki kirjoitettu tähän keskusteluun.

Käyttäjätunnus: Jumalan_henkäys

Nimeni: Jouni Ylönen

Olisitko hyvä ja kertoisit mikä on ongelma?

Olen tuntematon palstalaisille, mutta tunnen Jumalan hyvin, koska keskustelen hänen kanssaan ja Herra ohjaa tekemisiäni.

Onko läheinen yhteys Jumalaan . . . se ongelma ?
  6. Jumalan_henkäys

13.12.2015 16:34

Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:

*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

Minun tehtäväni on . . .

. . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

7. Rakas uskonveljeni Jarmo !

TEE PARANNUS - ELÄMÄÄSI . . . Vielä EI OLE MYÖHÄISTÄ . . . !

KÄÄNNY TAKAISIN . . . Jumalan TAHTOON . . . :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Tehdäänkö - SE - itse . . . se PARANNUS . . . ?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14306510/tehdaanko---se---itse-------se-parannus-------

-------------------------------------------------------------------------------

Jarmo oli TEMPAUS EKSYTYKSEN - Pää-EKSYTTÄJÄ . . . :(

Jyrki vain Apu-EKSYTTÄJÄ . . . :(

-------------------------------------------------------------------------------

Jumala SANOO . . .

. . . KAIKKI - Päivämäärillä - ENNAKOLTA ILMOITETUT AJANKOHDAT . . .

. . . SEURAKUNNAN YLÖSOTOSTA - Jumalan TEKOINA . . .

. . . OVAT EKSYTYSTÄ . . . JOTEN ---> SYYLLISTYT EKSYTYKSEEN . . . :(

---------------------------------------------------------------------------------

Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

---------------------------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys

20.5.2016 0:12

Rakas Jyrki !

Jumala SANOO . . .

. . . OLIT - Jarmon kanssa . . . TEMPAUS EKSYTTÄJÄ . . . :(

. . . HYVÄ ETTÄ - TEITTE PARANNUKSEN - ja - LOPETITTE SEN EKSYTYKSEN . . . :)

. . . ELÄTKÖ NYT - Jumalan TAHDON - MUKAISESTI ???

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

8. Jumalan_henkäys

1.4.2016 2:47

Rakkaat Jumalan Lapset !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

. . . . . . . .

JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

. . . . . . . .

Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

. . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

. . . . . . . .

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

. . . . . . . .

Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

. . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

. . . . . . . .

Martti Lutherin profetia

"Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

. . . . . . . .

Evankeliumi Matteuksen mukaan,

Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

. . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

---

***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

---

MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

---

***** TOINEN TODISTAMINEN *****

KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

9. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

. . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Suomen tuleva profeetta

Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

------

Ennustuksia profeetasta

Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

◾Tien aukaisija ja edelläkävijä.

◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.

◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.

◾Toimii vain lyhyen ajan.

◾Ilmestyy vaikeana aikana.

◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.

◾Tekee ihmeitä ja merkkejä.

◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

----------------------------

Suomen tuleva profeetta

https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

10. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

LAINAUS KESKUSTELUSTA . . .

-----------------------------------

Väärät profeetat ja eksytys

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14304864/vaarat-profeetat-ja-eksytys

-----

BlackBerryWay

28.5.2016 10:42

""Sinä, joka ajattelet sinulla olevan Pyhän Hengen, miksi syyttelet muita ihmisiä täällä? Tee kuten Paavali. Mene sen väärän eksytyksen levittäjän luokse tai tilaisuuteen ja AJA SE ULOS! Sinullahan on voima tehdä se!""

-----------------------------------------------------------

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

KAIKKI . . . TAPAHTUU AJALLAAN . . . !

JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

◾ALUKSI --- KOULUTUS - sisältää - TEORIAA ja TUTUSTUMME . . .

. . . VAROITTAVIEN ESIMERKKI - Henkilöiden - AVULLA - niihin VAAROIHIN . . .

. . . joita JOKAISEN - Uudestisyntyneen Jumalan Lapsen - TÄYTYY HUOMIOIDA . . .

. . . jotta - EI ITSE - LANKEAISI - tai - EKSYISI ---> SIIS - PYSYISI ITSE PUHTAANA . . .

. . . ja OPPISI TUNNISTAMAAN - Pahuuden MERKIT . . .

PALSTAN viimeaikaisten tapahtumien mukaisesti tutustumme Riivattuihin, SyyttäjäHenkiin ja muihin pahuuden henkiolentoihin ---> SAATANAAN

KIRJA ---> Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

KIRJASTA LISÄÄ - myöhemmin siis OMA KESKUSTELU - koska kirjaan liittyy myös TEHTÄVÄ, jota tehdään - samalla - kun luetaan ja LOPUKSI kun luettu niin myös YHTEINEN TEHTÄVÄ PALSTAAN LIITTYEN.

. . . . . . . .

Jumala SANOO . . .

. . . KOULUTUKSEN AIKANA - Profetiat PALSTA - näyttää TULEVAISUUDEN . . .

. . . VAINOA, PILKKAUSTA ja TOTUUDEN "vääristelyä" . . .

. . . PIMEYDEN VOIMIEN avulla, mutta - SE - on vain TEIDÄN PARHAAKSENNE . . .

. . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)

. . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

. . . . . . . .

KIRJAN - edellinen ESITTELY poistettu ---> UUDESTAAN . . .

Taistelu henkivaltoja vastaan - TAPIO NOUSIAINEN

http://www.adlibris.com/fi/kirja/taistelu-henkivaltoja-vastaan-9789515851987

ESITTELYSSÄ huomautus ---> ""Jos tämä kirja on totta.""

JOO, kyllä - SE - on TOTTA, kirjoittaja oli . . . Jumalan Profeetta . . . !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

◾LOPUKSI --- KOULUTUS - sisältää - KÄYTÄNNÖN OPETUSTA, joka tapahtuu ympäri Suomea ja SITTEN . . .

. . . AJETAAN RIIVAAJIA ULOS - ja - PUHDISTETAAN SUOMEN - SIION - siis . . .

. . . KOKO Suomi - Erityisesti PAPISTO ja SEURAKUNNAT - joutuvat . . .

. . . HETI ALUKSI . . . Tekemään PARANNUKSEN . . . !

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

◾NYT --- Jokaisen TULEE KESKITTYÄ - aluksi ITSEENSÄ . . .

. . . siis ---> ALOITTAKAA PARANNUKSEN TEKO ITSESTÄNNE . . .

. . .

◾OMA ---> OPPI - ja - PELASTUS KUNTOON . . .

-------------------------------------------------------------------------

Kaikkivaltiaan Jumalan . . . KYSYMYS . . . ?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14190538/kaikkivaltiaan-jumalan-------kysymys-------

. . .

◾OMA ---> Pyhän Hengen - YHTEYS KUNTOON . . .

MISTÄ MERKEISTÄ TIEDÄT - että - OLET TÄYTTYNYT . . . Pyhällä Hengellä . . . !

Jumalan Henki . . . Pyhä Henki . . . !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14284906/jumalan-henki-------pyha-henki-------!

. . . . . . . .

HERÄTYS TULEE - sitten kun Jumala HALUAA ja valmistelut TEHTY.

SAMALLA VALMISTELLAAN - Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . ;)

Johannes Kastaja Toinen - ALOITTAA KOHTA Suomessa julkisen toimintansa !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

. . . . . . . .

11. Rakkaat USKON siskot ja veljet !

Jumala SANOO . . .

. . . Jumalan Profeetta . . . VIHJAILUN KOHTEENA . . .

. . . VÄITETÄÄN VALEHTELIJAKSI . . .

. . . VÄÄRÄN TODISTUKSEN . . . ANTAJAKSI . . . ;)

. . . . . . . .

Vielä olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä vanno väärin', ja: 'Täytä Herralle valasi'. - Matt. 5: 33

. . . . . . . .

Jumala SANOO . . .

. . . KAIKKI - Päivämäärillä - ENNAKOLTA ILMOITETUT AJANKOHDAT . . .

. . . SEURAKUNNAN YLÖSOTOSTA - Jumalan TEKOINA . . .

. . . OVAT EKSYTYSTÄ . . . JOTEN ---> SYYLLISTYT EKSYTYKSEEN . . . :(

Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?" - Room. 9:20

Jumala SANOI MINULLE . . .

Ja Herra ojensi kätensä ja kosketti minun suutani. Ja Herra sanoi minulle: “Katso, Minä panen sanani sinun suuhusi. Katso, Minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan.” - Jeremia 1: 9-10

12. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

. . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .

Suomen tuleva profeetta

Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

------

Ennustuksia profeetasta

Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

◾Tien aukaisija ja edelläkävijä.

◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.

◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.

◾Toimii vain lyhyen ajan.

◾Ilmestyy vaikeana aikana.

◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.

◾Tekee ihmeitä ja merkkejä.

◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

----------------------------

Suomen tuleva profeetta

https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

13. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Jumala SANOO . . .

. . . HERÄTYS ALKAA SUOMESSA . . . Jumalan TUNNUSTEOLLA . . . !

SIIS ---> IHMEPARANTUMINEN . . . ilman mahtipontisia TILAISUUKSIA . . . :)

HENKILÖ ja TAPAHTUMIS PAIKKA on ollut jo - jonkin aikaa - tiedossa, lisäksi Jumala MÄÄRÄÄ AJANKOHDAN, joka on TÄYSIN SOPIVA . . .

. . . HERÄTYKSEN ALOITUSHETKEKSI . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jumala on - syksyllä 2014 - ANTANUT TIEDOT - TULEVASTA ensimmäisestä ihmeteostansa ---> IHMEPARANTUMINEN - pyörätuolipotilas, jolla ALS -sairaus

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan,

Joh. 6: 28-30 ---> Se on Jumalan teko - SE - tunnusteolla TODISTAMINEN

Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"

Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".

He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?

. . . . . . . .

SE - IHMEPARANTUMINEN - tulee olemaan TODISTUKSENA KAIKILLE . . . :)

Jeesus Kristus - ELÄÄ - JA - TOIMII . . . Uudestisyntyneiden KAUTTA . . . !

14. Rakas "Setä.neuvoo" !

Jumala SANOO . . . Sinulle ---> ÄLÄ NYT SUUTU . . . vaan . . . TEE PARANNUS . . .

OLET - kaikesta tuosta suorittamisesta huolimatta, kaukana todellisesta uudestisyntyneen uskosta ja tarvitset siksi HERÄTYSTÄ, jotta tapakristillisyys muuttuisi todelliseksi elämäksi Kristuksessa ja . . .

. . . UUDESTISYNTYISIT eli PELASTUISIT . . . !

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Jumalan_henkäys

10.1.2016 22:08

Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus !

Tuo kirja . . . Tapio Nousiainen: Yksi ainoa elämä . . .

. . . ON JUMALAN . . . ALLEKIRJOITTAMA . . . KIRJA . . . !

Ei ole sattumaa, että luet tuota kirjaa, vaan . . . Jumalan tahto ja johdatus !

Käytämme siis tätä kirjaa (ja muutamaa muutakin) oppimateriaalina, joka laajentaa käsitystämme tulevasta tehtävästämme ---> HERÄTYKSESTÄ.

Sain oman kirjani jo 1990-luvun alkupuolella, kummiltani (isän sisko), mutta en ole koskaan lukenut sitä kokonaan läpi. Luin siitä muutaman Jumalan valitseman kohdan, vasta 2014 kesällä, jolloin isää piti herätellä - parannukseen ja pelastukseen ---> UUDESTISYNTYMISEEN !

Jumala ohjasi silloin (2014) tuon kirjan käsiini ja se aukesi kohdasta . . .

. . . TEIDÄN TÄYTYY UUDESTISYNTYÄ (sivu 87, 8. painos)

Pari viikkoa tuota ennen, isäni TUOMITSI - Jehovan todistajat - jotka kävivät jakamassa lähetyslehtisiä ja kertomassa sanomaansa. Isäni on siis >ulkokullattu nimikristitty< eli kaikilla ulkoisilla uskovaisen toiminnoilla omaa uskoaan pönkittävä, joka tuomitsee muut uskonnot ja ne jotka eivät suorita hänen mielestään tarpeeksi, siis lue raamattua, kuuntele Jumalanpalveluksia tai osallistu niihin, käy seuroissa tai muuten osallistu seurakuntatoimintaan.

Isäni on kaikesta tuosta suorittamisesta huolimatta, kaukana todellisesta uudestisyntyneen uskosta ja tarvitsee siksi herätystä, jotta tapakristillisyys muuttuisi todelliseksi elämäksi Kristuksessa ja hän . . .

. . . UUDESTISYNTYISI eli PELASTUISI.

Isäni ei olisi suostunut lukemaan tuota kirjaa, jollei omistuskirjoituksessa lukisi, että se on saatu hänen siskoltansa (kummiltani), joten niin pienestä asiasta on joskus hyväksyminen kiinni.

Oma isäni on siis tavallaan tuon kirjan esimerkkihenkilö ja siksi tämä tarina hänestä, eli kirjan kohderyhmästä.

--------------------------------------------------------------------------

Kaikkivaltias Jumala on tänään asettanut minut siihen virkaan, johon Herra nimitti, seitsemän kuukautta sitten, 12.06.2015 lähtien.

Voin nyt selventää sinun tehtäväsi, kuten pyysit (26.9.2015 14:02) " ...Rukoile Sanaa, joka avaa tätä tehtävääni ", jos se on Herran taholta jäänyt vielä epäselväksi, mutta minusta olet sen omaksunut hyvin ja teet aivan kuten on tarkoituskin. Olen siis lukenut kaikki kirjoituksesi, elokuusta 2015 lähtien, eikä Jumalalla ole ollut huomautettavaa, paitsi tuo nimimerkin rekisteröinti.

Muutos tuota tehtävääsi varten alkoi jo 20.09.2015, vaikka et sitä itse ehkä kovin selvästi ole huomannut, mutta työparini "raamatusta" siitä mainitsikin silloin heti, tosin hänen nimimerkkinsä oli silloin "etttänäin" (27.9.2015 12:11).

15. Rakas TYHMÄ "näin.on" !

""Sana vastaan nothing"" . . . Olet KÄÄNTYNYT . . .

. . . Jumalaa VASTAAN !

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. - Joh. 1:1