Vapaa kuvaus

Mitä? Minä oon minä. Eihän tähän älyä mitään kirjoittaa! Mitä tällä Gallerialla tekee? Tänne ei mahdu edes 3,2 mp:n, nyt jo esihistoriallisen pikkuisen digitaalisen taskukameran kuvat. Kuvankäsittelyohjelmia minulla ei ole, enkä osaisi käyttää, vaikka saisinkin. Englanninkielisiä vänttyröitä ovat olleet mitä olen nähnyt. Kameran sisällä pitää kutistaa kuvat pienimpään muotoonsa, että tänne saa ängetyksi. Enpä ole tullut kutistaneeksi kuviani, kun ne MAHTUVAT MUUALLE. Tekstiähän tänne tietenkin mahtuisi, kuten viime vuosituhannen tietokoneisiin yleensäkin. Mikä tämä on? Lintu, vai kala? Onko tämä se lärviluettelo? Olen kuullut puhuttavan facebookista. Sitäkö tämä on? Facebook, johon eivät mahdu edes viime vuosituhannen lärvikuvat? Pikkusen epäilen tämän sivun tarpeellisuutta! Kymmenkunta vuotta meni, etten edes vilkaissut, kun vaikutti joutavalta. Nyt olen ollut täällä hetken aikaa, kuukauden tai jotain? Itsenäisyyspäivänä, 06.12.2008 tämän naputtelin. Hyvin skeptinen olen edelleen tämän sivuston tarpeellisuudesta! Mihin te muut tätä käytätte? Missä asiassa tämä toimii? Onko tällä joku käyttötarkoitus? Jos tällä on käyttötarkoitus? kerro minulle mikä se on sinun kohdallasi? Minä en ole ainakaan vielä oivaltanut tämän sivuston käyttötarkoitusta. Martti Innasen Huuhaatako? koko ajatus? Huuhaa huuhaa huuhaijaaaaa!... Suosikkibändit/artistit: Maija Vilkkumaa, Anna Abreu, ... Suosikkileffat: Ei ole erityisiä suosikkeja. Lempikirjat: Eipä ole olemassa. Vapaa-aikanani: Luontopa se aikalailla kiinnostaa... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kestilän kirkonkylä Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, luontodokumentit, Joskus juutun johonkin elokuvaan, hupajuttujakin epäsäännöllisesti esim. Jope Ruonansuu. Kotieläimet: Kissa En pidä: piimä, ..., uskon kaupustelijat, 2008 kaltaiset vedenpaisumuskesät Ruoka & juoma: Ruoka on useinkin hyvää. Aamukahvi on lähes pakollinen. saunaolut on nam! Singlemalt viskit, konjakit, brandyt... Koulutus: Lukio Koulut: Kestilän Keskikoulu,Pulkkilan Lukio,Pohjois-Pohjanmaan Keskusammattikoulu,Kaiken maailman kursseja... Ammatti: Maanviljelijä Työskentelen: Viljanviljely Ase tai siviilipalvelus: Pohjan Prikaati,RUK Hamina Yhdistykset/kerhot: Pitkänkankaan Maamiesseura,MTK Kestilä,MHY Siikalatva... Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: Täh? Messenger: on IRC: on

Aloituksia

4

Kommenttia

42

1. Clayson/New Holland

Meillä on puintisesonki päällä täällä pohjoisessa. Claysoneilla puineet tietävät, että huoltoa estäviä peltejä on paljo
    Traktorit
    1
    2468
  2. Tekeekö kukaan asiallisia solenoideja?

Avasin joskus tuossa kesällä, porakoneella, niiteistä poraten, käytettynä vuosikausia sitten ostamani Murray 38/12 ruoho
    Pienkoneet
    6
    2744
  3. Jokohan Lobo kärsii pakkasesta?

Jumalattoman kylmää täällä Oulun-läänin etelälaidalla! -37,5°C oli tuntitolkulla tänä aamuna 08.01.2010 kolmesta mittari
    Puutarha
    3
    735
  4. Husqvarna 242

Vanhasta Huskun kuningasmallista kysyn aiemmilta käyttäjiltä. Miten käynnistitte Huskun talvella? Minulla on ollut tapa
    Pienkoneet
    72
    27389