Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ystävyys+on+hyvä+asia.+En+tarvitse+kumppania+elämääni+mutta+voisi+joskus+kirjoitella+ihan+kaverina+jos+aikaa+on.
Jos+haluat+yhteistä+elämää+niin+sellaiseen++en+voi+sitoutua.+On+jo+viikonloppukaveri.+Toivon+että+löydät+etsimäsi.
25.04.2019 18:49
Ei+varmaan+ole.+Jos+olisi+niin+olisin+kirjoittanut+nikilläni.+
On+pystyyn+kuolleita+viisikymppisiä+jotka+vaikuttavat+vanhemmilta+kuin+moni+70v.+Ei+ihmisiä+voi+edes+iän+mukaan+karsinoida+kovin+jyrkästi.+
Kun+ei+ota+asioita+liian+tiukkapipoisesti+jos+eivät+ole+tärkeitä+niin+on+jo+hyvä+alku.+Kun+osaa+nauraa+itselleenkin+välillä+niin+on+jo+helpotus.
25.04.2019 10:55
Kirjoitan+minne+haluan+niin+kauan+kun+huvittaa.
24.04.2019 20:04
Miksi+korppis+ei+saisi+kirjoittaa+elämästään,+kirjoittaahan+muutkin,+jopa+aloittaja.
Jokaisella+on+omanlaisensa+elämä,+tykkään+lukea+miten+muilla+elämä+sujuu.
En+ole+juuri+ollut+netissä,+on+ollut+kaikenlaista,+mutta+eiköhän+tästä+piristytä.
24.04.2019 19:59
Minä+tilasin+kiertävältä+kauppiaalta+Angelika+sarjan.
Olin+hyvin+nuori,+luin+mielenkiinnolla+aika+rohkeaakin+tekstiä+sen+aikaiseksi+kirjoiksi.+Muistan+kun+oli+kirja+toisessa+kädessä+ja+soppakauha+toisessa,+tai+lapsi+sylissä.
Nykyiseen+makuuni+Angelikat+eivät+enää+olisi.
Tulihan+niitä+tietokirjojakin+tilattua,+en+usko+että+niitä+kukaan+luki,+korkeintaan+pikku-jättiläistä+tuli+selailtua.
22.04.2019 15:14
En+tykkää+että+koti+on+näyttylykunnossa+koko+ajan.
Ympäristön+pitää+olla+viihtyisä+ja+asutun+näköinen.+
Kodissani+ei+ole+mitään+tyyliä,+se+on+sellainen+miksi+on+vuosien+varrella+tullut.+Mukavuus+on+ensi+sijalla.+
Ainoa+mitä+vierastan+on+70-luvun+värit,+ne+ovat+mielestäni+puistattavia.
22.04.2019 10:27
Ei+minusta.+
Katsotaan+nyt+kuinka+käy.+Itse+en+äänestänyt+persuja+joten+siinä+suhteessa+ei+ole+sympatioita.
Halla-aho+sai+kuitenkin+melkoisen+äänisaaliin,+ei+kaikki+häntä+äänestäneet+ole+Hakkaraisia.+
Esim.+Leena+Meri+persuista+on+fiksu+ihminen,+lakimies+ei+mikään+ääriajattelija.+
Seuraan+kaikkia+puolueita,+teen+omat+mielipiteeni,+jokainen+voi+olla+mitä+mieltä+tahtoo.
21.04.2019 17:27
En+ole+persu+mutta+välillä+huvittaa+toimittajien+yritykset+saada+Halla-aho+nolattua.+Kävi+melkein+viihteestä.+Kyllä+hän+on+erittäin+älykäs+ja+aika+harkitseva+puheissaan+nykyisin.+Siksi+ihmetyttää+hänen+aikaisemmat+kommenttinsa.+Hänellä+on+melkoinen+kannatus+kuten+maailmallakin+saman+aatteen+edustajilla.
Muistan70-lukua,++silloin+oli+ainoa+oikea+aate+hyvin+vasemmalla,+neuvostoliitto+oli+ihanteena.+Nyt+monet+aatteen+entiset+kannattajat+haluavat+unohtaa+koko+sen+ajan.+
Aina+on+jotain+tällaista+ollut+ja+tulee+olemaan+kunnes+vaipuvat+unholaan+ja+omaan+mahdottomuuteensa.
20.04.2019 22:36
En+minä+sinua+pelkää,+olet+mukava+kirjoittaja.+En+pelkää+ketään,+kyllästyttää,+mutta+eihän+se+loppupelissä+kenenkää+syy+ole.+
Kyllä+60-70-vuotiasissa+on+suuria+eroja+molemmissa+ikäluokissa.+On+paljon+sellaisiakin+jotka+eivät+uskalla+koskea+tietokoneeseen.+Tuttu+ala-asteen+opettaja+ei+oppinut+millään+tietokoneen+käyttöä,+hän+oli+lukenut+kauhujuttuja+kuinka+netissä+liikkuu+kaikenlaista,+voivat+viedä+rahatkin.
20.04.2019 09:17
Laitoin+yhden+peukun+ja+ihan+mielelläni.+
Älä+viitsi+jaksaa.
19.04.2019 20:27
Ei+ehkä+niinkään,+kyllästymistä+vain.+
Samapa+tuo,+ei+palsta+yhtä+naista+tai+miestä+kaipaa.+
Sinua+joskus+voin+kaivatakin,+vaikkapa+sinun+kriittisiä+kommenttejasi.+
Eikä+nämä+ole+mitkään+jäähyväiset,+kirjoittelen+mihin+sattuu+huvittamaan.
19.04.2019 20:26
Alkoi+tympiä+jatkuva+mollauksien+yritys.+Milloin+pitää+hävetä,+milloin+on+väärän+ikäinen.+
70++palstalla+on+ihan+ok.+kirjoittajia.+
En+vielä+ole+väärän+ikäinen.+
Kunhan+loputkin+täältä+muuttaa+seuraavalle+palstalle+pitänee+muuttaa++kahdeksankymppisiin.+Sen+jälkeen+ei+ole+enää+vaihtoehtoa+joten+pitänee+perustaa+oma+palsta.+Olen+jo+yhden+palstan+perustanut+joten+kai+sekin+sujuu.+Palsta+on+elossa+ja+voi+hyvin.
19.04.2019 19:26
Aurinkoista+Pitkäperjantaita.
Eilen+tuli+Helsinkiläiset,+kyllä+lapset+muuttuvat+nopeasti,+pienempi+vähän+vierasti+kun+ei+olla+nähty+aikoihin.
Hän+on+kuin+edesmenneen+mieheni+inkarnaatio.+Yhtä+vilkaskin+ja+ulkonäkö+ihan+ihmetyttää+kuinka+voikin+olla+isoukkinsa+näköinen.
Vanhempi+14-vuotias+poika+on+venähtänyt+lähes+190+cm+pituiseksi,+pelaa+koripalloa,+pärjää+hienosti+kun+on+pituutta.+
Tyttären+kanssa+muistelimme+menneitä,+oli+oikein+mukavaa+viettää+iltaa+heidän+kanssaan.+Kun+on+kuusi+henkeä+nukkumassa+niin+katsoin+parhaaksi+tulla+mökille+yöksi.+Onneksi+on+iso+asunto+niin+sopivat.
Aurinkoisia+pääsiäispyhiä+kaikille.
19.04.2019 10:43
Minäkin+olen+ajatellut+että+miksi+asioista+ei+voi+puhua+kuten+ne+oikeasti+ovat.+
Perimmäiuset+syyt+uppoavat+pikkuasioilla+näpertelyyn.+
Puhutaan+mitä+jätämme+lapsillemme+jos+ajamme+autoa+tai+syömme+lihaa,+väestöräjähdyksestä+vaietaan.+Afrikasta+ihmiset+lähtee+paremman+elämän+toivossa+muualle,+lapsemme+joutuvat+ottamaan+vastaan+miljoonat+tulijat.+
Ilmastonmuutoskin+vaikuttaa+pakolaistulvaan,+kuivuus+ja+kuumuus+vievät+elämisen+mahdollisuuden.
17.04.2019 11:23
Olen+seurannut+vaaleja+innokkaasti+kun+olosuhteet+on+olleet+sellaiset+että+on+ollut+pakko+olla+enimmäkseen+sisätiloissa.
Rinne+ei+oikein+vakuuta,+epäilen+että+tuli+liian+nopeasti+töihin+sairaslomalta.+
Halla-aho+on+järkkumätön+kannanotoissaan,+ei+lupaile+liikoja.+Kannatuksen+suuruudesta+yllätyin.
Nyt+sairastellessa+olen+jututtanut+hoitohenkilökuntaa,+kaikki+ovat+sitä+mieltä+että+asiat+ovat+huonommin+kuin+ennen.+Samoin+taksikuskit+ovat+ärtyneitä,+moni+on+lopettanut+kokonaan.+Monen+mielestä+entinen+systeemi+olisi+ollut+parempi.
Nyt+on+taas+jännitettävä+millainen+hallitus+meille+saadaan.
Aurinko+paistaa+kirkkaasti,+ulos+tekisi+mieli.+En+ole+päättänyt+lähdenkö+ajelemaan+kylille+pesemään+pyykkiä+vai+panenko+uunin+lämpiämään.+Onneksi+saa+vielä+lämmittää+mökkiään+puilla+vaikka+se+onkin+ilmaston+kannalta+paha+juttu+?
Joskus+vähän+huvittaa+kun+aikuiset+ihmiset+puhuvat+ihan+pokkana+mitä+meidän+pitää+tehdä+että+ilmastonmuutos+pysähtyy.+Siis+meidän,+en+ole+kuullut+kenenkään+innokkaimman+sanovan+sanaakaan+suuremmista+saastuttajista+kuin+me+suomalaiset+olemme.+
Tietysti+pitää+tehdä+osuutensa+meidän+kaikkien,+mutta+emme+silti+voi+pysäyttää+ilmastonmuutosta+yksin,+ollaan+liian+pieni+maa+ja+kansa.+
Olen+jo+vuosien+ajan+kierrättänyt+ja+lajitellut,+tehnyt+sen+minkä+voin,+joku+sanoi+että+lihan+syönnin+olisi+loputtava+meiltä+kokonaan+2030+mennessä,+oli+hyvin+nuori+ja+innokas,+pienistä+asioista+tulee+tietenkin+suuria+kun+niihin+osallistuu+koko+maapallon+asukkaat.+
Olen+ollut+kasvissyöjä+pätkittäin,+pärjäisin+hyvin+ilman+lihaakin+mutta+kovin+ehdottomaksi+en+ala.
Että+tällaista+tänään+olen+miettinyt.
17.04.2019 10:32
Aurinkoista+päivää+mökiltä.
Sunnuntaina+pääsin+kaverin+avulla+mökille,+hän+kantoi+tarvittavat+tavarat.+Pystyn+jo+ajamaan+autoa+kun+laitan+tukevapohjaisen+sandaalin+ajon+ajaksi+ja+sitten+vaihdan+pirka-kengän+kun+lähden+kävelemään.+
Kissalle+oli+mieleen+mökille+pääsy,+on+kuin+toinen+kissa,+valpas+ja+virkeä+kun+katselee+lintuja+syöttöpaikalla.
Elo+on+kuin+jäitä+polttelis,+kunhan+saan+tämän+kamalan+pirka-kengän+pois+niin+alan+olla+enmmän+ulkona,+kävellä+ei+uskalla+vielä+ilman.+
En+oikein+keksi+mitään+kirjoittamistakaan+kun+pävät+kuluvat+samanlaisina+yksi+toisensa+jälkeen.+
Veljellä+menee+ainakin+kuusi+viikkoa+jalan+kanssa,+polvea+ei+saa+taivuttaa+yhtään,+siinä+on+tuki+ja+lasta.+Onneksi+ei+luita+murtunut+kun+kaatui,+se+jänne+mikä+taivuttaa+polvea+repesi+irti.
Pääsiäistä+odotan+kovasti,+näen+äskettäin+kolme+vuotta+täyttänyttä+tyttären+pojanpoikaa+ja+vanhempaa+veljeään.+Lapset+muuttuvat+ja+kasvavat+nopeasti,+sen+huomaa+vielä+paremmin+kun+näkee+harvemmin.+
Aurinkoisia+päiviä+palstalaisille.+Mielikki
16.04.2019 17:21
Hyvää+Lauantai-iltaa.
Pääsin+sairaalasta+Keskiviikkona,+eipä+siitä+paljon+viisaammaksi+tullut.
Jalkojen+pettämisen+syytä+eivät+osanneet+kertoa.
+Selkä+on+hankala,+yritän+kuntouttaa+sitä+parhaani+mukaan.
Pahin+takaisku+tuli+kun+veljeni+tuli+hyvän+hyvyyttään+tuomaan+minut+sairaalasta+kotiin.+Hän+käveli+asunnolleni+parkkipaikalta+ja+kaatui+niin+pahasti+että+oli+kutsuttava+ambulanssi,+jotain+oli+särkynyt+pahasti+polvessa.
Joutui+sairaalaan+leikattavaksi,+pitkä+toipuminen+on+edessä.
Kyllä+tuli+paha+olo+kun+juuri+minua+kyyditessään+joutui+tällaista+kokemaan.
En+sentään+ole+pannut+rukkasia+naulaan,+odotan+innolla+pääsiäistä+ja+tyttären+perhettä.
Uskon+että+toivun+siihen+mennessä+kun+lumet+sulaa+ja+pääsen+pihahommiin.+
Ei+murehtiminen+auta+mitään,+yritän+olla+positiivinen.
Sairaalassa+olo+antoi+ensimakua+siitä+millaista+olisi+maata+jossain+vuodeosastolla,+se+olisi+kamala+kohtalo.+
Mukavaa+viikonlopunviettoa.+Mielikki+ja+Kaisa-katti
Onneksi+naapuri+kävi+syöttämässä+kissan,+muuten+olisin+murehtinut+itseni+vielä+sairaammaksi.
13.04.2019 19:35
Minun+silmäni+kostuivat.+Voin+samaistua+Sipilän+tilanteeseen+kun+olen+itsekin+menettänyt+poikani.+
Ei+silti+vaikuutanut+äänestyskäyttäytymiseeni.
07.04.2019 13:51
Kiitos+toivotuksesta+neesa.+
Kävin+äänestämässäkin+kun+sain+kyydin,+nyt+sekin+on+tehty.+
Kyllä+pölyt+näkyy+kun+aurinko+paistaa,+kumma+kun+talvella+on+niin+siistin+näköistä+vaikka+en+sen+useammin+siivoa.+
Hörppään+inkiväärijuomaa+ja+otan+Disperiiniä,+eiköhän+se+siitä+taas+kirkastu.
06.04.2019 19:50
Sellainenkin+kuuluu+elämään,+valitettavasti.
Nyt+nousi+vielä+kuume+ja+kurkku+kipeä,+että+kurjuutta+kurjuuden+päälle.
:D
Käytiin+isommassa+kaupungissa,+kiva+kun+pääsin+ja+sain+kuskin.+
Syötiin+hyvin+ja+ostelin+kaikkea+mukavaa+kun+en+ole+aikoihin+päässyt+kaupoille.+
Ihmettelin+kuinka+väsyin+reissussa,+mittasin+kuumeen,+flunssa+kai+tulossa.
06.04.2019 19:45
4 / 165