Ruuneman

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Selvennystä ajatteluihini
Kirjoitin sielunvaelluksesta. Sain vastauksiakin. Miten voitte päätyä sielunkin kuolemaan? Ei henki kuple vaan muuttaa p38488Tätä palstaa tarvitaan.
Tätä palstaa tarvitaan peruskansalaisten kirjoituspaikkana. On vaan merkillistä jos vain riitelyyn pystytään. 100 vuott13485Tulevaisuus maailmassa on naisten!
Näin on nähtävä jos ympärilleen katsoo ja ymmärtää. Kaukana ovat ne ajat, jolloin mies lähti karhun pyyntiin ja jätti v50471Josko minäkin jotakin.
Jaa, että mitä pitäisi tai saisikirjoittaa.? Ei tarvitse määrätä, ohjata tms. Jos keksii hyvän aiheen omasta mielestään37468Tehdäänkö meistä vanhuksista tuotantovälineitä?
Vanhusten päätehoito suoritetaan makuuttamalla verovaroin. Hoito tulee nin kalliiksi, ettei kenenkään tavallisen eläkelä1443Hyvää Ystävänpäivää!
Koko laajentuneen sydämeni täyslämmöllä tervehdin n teitä kaikkia tänään. Ruuneperi23440Moittikaa nyt kun tilaisuus on!
Kristiina 23, ilmotti halustaan kiusoitella tms. ruunea.Sinulle tulee kohta kiire kun henkeni joutuu kohta vaihtamaan ko34435No minä aloitan sitten.
Minkä ja miksi, kysytte.? Keskustelun tietysti. Miksi? No, kun tuolla otsikossa käskettiin selvästi: Aloita uusi keskust40434Jo riittää!
Olen jo pitkän aikaa lukenut ja kirjoittanut palstalla. On syntynyt näkemystä ja käsitystä niin asioista kuin kirjoittaj36432Rakkauteen ei voi sitoutua sanoin
Pitkän elämänsä aikana kohtaa ihmisiä, jotka loputtomalta ystävällisyydellään hemmottelevat joka tilanteessa. Sanoin ei31430Sanon taas jotakin
Olen kirjoittanut palstalla pitkään ja paljon. Olen hyvin tietoinen puutteistani. Olen vain epätäydellinen ihminen, vamm5424Kun Isis iski Saksassa
Nyt se tapahtui jota on pelätty, Isiksen isku Saksassa. Miksikö juuri Saksassa. Koska siellä on maahanmuuttajina muslim39424Tiedotus palstalaisille
Kun tuo pippalo -viestikin aiheuttaa pitkää närää, voin lähteä vanhempien puolelle. Hetken helpotus olisi tuo jenkan ni26418Miten maailman käy?
Minusta meidän itse kunkin pitäisi esittää tästäkin asiasta käsityksensä. Nyt on teidän vuoronne! Minä sitten kerron tä28417Mitä pidätte Stand Up komiikasta?
Tuo joskus niin hyvältä ja hauskalta tuntunut komiikan muoto on kuin kärsinyt inflaation. Lähes joka mies yrittää olla m18416Miksi niin harva rekisteröityy?
Olen itse rekisteröitynyt oikein omakuvallani. Toki saan asiattomien pilkat ja haukut. Rekisteröityyn saa helposti yht27413Minulla on unelma!
Vai niin sanotte. Niin on minullakin ja monta. Niin teillä onkin, ette vaan kerro. Minulla on toiveena saada kunnon lot12404Römpsänperä mielessäni
Jokainen palstalainen on joutunut tuntemaan kirjoitusintoni. Näistä luuloista syntyi paikkakunta nimeltä Römpsänperä, Ku10403Voitaisiinko kirjoittaa näin?
Kun täällä kirjoitetaan vastauksia, niin niissä käsitellään yleensä kirjoittajaa kun sensijaan pitäisi kirjoittaa kirjoi10403Pakinat viihteenä
Kirjailija Pekka Nuorteva on ehkä tunnetuin pakinoitsija. Pakinoi hesrissa Ollina ja herätti minussa suurta ihastusta.11402