eeva92

Myönnetään, oon aika no-life kun täällä olen, MUTTA tepäs olette enemmän no-life kun täällä profliiliani kyyläätte HÄHÄÄ ;D Asiaan, jos sitä voi sellaiseksi kutsua: Täällä kirjoittelee enimmäkseen oman tiensä kulkija, epämääräisiä ajatuksia pohtiva, joskus jopa pelottavakin persoona. Kuuntelen kaikenmoista hevi/rock/metal painotteista musiikkia, minkä vuoksi esim. äitini on leimannut rakkaan tyttärensä satanistiksi^^ Tässä vaiheessa pieni varoituksen sana teille kaikille rakkaat lapsukaiset jotka täällä käytte: Ihmisien tekoja ja valintoja johtaa pääasiassa ennakkoluulot, sinun tehtäväksesi jääkin päättää kuulutko niihin jotka selvittävät faktat, vaiko niihin jotka antavat ulkokuoren ja tämän petollisen esittelyn hämätä ;) Harrastuksia tällä kummituksella on jonkin verran: perus paskanjauhannasta lenkkeilyyn, kitaran soittoon, runojen kirjoittamiseen ja tanssiin saakka. Mesen saat kysymällä, kuviakin löytyy, mutta tietyistä syistä en laita tänne suoraa linkkiä niihin. Kysyä toki voi aina -mutta ota riski: saatan vaikka purra ;P Noniin eiköhän tämä riitä nyt sitten, elämänkerran voitte sitten hankkia suomalaisesta kirjakaupasta about 50 vuoden päästä jos elän sinne saakka tällä itsetuhoisella rokkarin elämäntyylilläni. Tutustumisiin! ;D P.S camikivan yms vonkaajat, msn: heruux69@enhaluunähdäkunrunkkaattecamissa.com ihan tosi hei, ei kiinnosta :) Linkit: http://www.irc-galleria.net Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
5
Mikä kauhuleffa tämä??
N. vuosi sitten katsoin kyseisen kauhuleffan fin.tv:stä. Juoni meni suurin piirtein seuraavanlaisesti: Teini-ikäinen tyt4298Koiran hankinta Venäjältä??
Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia koiran hankinnasta Venäjältä? Olen ottanut yhteyttä corgin pentujen omistajaan joka143749Simppeleitä jalkojenhoitovinkkejä?
Ongelmanani on kuivat jalanpohjat ja huonokuntoisen näköiset varpaankynnet. Kynsisieniä yms inhottavuuksia minulla ei se2168napalävistyksestä
Minulla on ollut nyt kohta 4kk napalävistys ja sen kanssa ei aikaisemmin ollut juurikaan mitään ongelmaa, mitä nyt kudos158Modaukset uuteen galleriaan?
Pahoittelut jos tämä tuli vähän väärään paikkaan, mutta olisiko kellään suositeltavana sivustoa jolta voisi ladata uutee2479korvanvenytys ja tuubi
Korvia olen venyttäny jonkun aikaa ja tällä hetkellä ovatkin 10mm kummatkin. Tarvittavan ohjeistuksen venytykseen olen a1350autoon kunnon vehkeet
Kohta pitäis ajella ford mondeo -93:lla jossa on vaan vanha kunnon kasettisoitin ja muijana nyt kaipaisin asiantuntevaa1190