WC pöntön tuuletin

pöntöx

Moro!
Meillä on noin 20 vuotta sitten rakennettu talo, jossa on Arabian wc-istuimet.Niissä on tosi hyvä systeemi, nimittäin tuuletin siellä juuressa.Ainoa vaan on se, että toinen tuuletin vetelee viimeisiään.Onko tietoa mistä voisi saada moottorin? Tai koko tuulettimen..En haluaisi vaihtaa uusia istuimia, koska niissä moista härveliä tuskin on.

9

851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? ? ?+

Varmaan valmistajalta kannattaa kysellä?

• alkup.

Jepulis.Kyselin jo, eikä heillä ole varaosia valitettavasti.Jos jollain lukijalla olisi vaikka komeron perällä ylimääräisenä?

• apuja?

Kysele rakentajapörssin kautta (rakentaja.fi). Voi kyllä olla kellään ei ole ylimääräsiä osia koska 20 vuotta on aika vähän vessanpöntön iäksi.

• ariosa

Eikä tuo malli ole kauhean yleinen. Olen 15v ollut alalla ja kerran nähnyt kyseisen pöntön :D
        Millainen tuuletin on? Pystyisikö sitä korvaamaan ei-alkuperäisellä?

• vara osa?

Ei ole tosiaan yleinen pytty, en oo nähny koskaan! Veikkaisin siihen sopivan tuuletin mitä esim. tietokoneissa käytetään?
      Ja niitä löytyy elektroniikkaliikkeistä. Purat sen ja katsot?

• kari789

Ei tosiaankaan ole tavallinen tuollainen tuulettava pytty. Olen kerran tavannut henkilön, jolla oli sellainen ja hän oli siihen tosi tyytyväinen. Sanoi, että vessassa ei haissut koskaan.

Jostain syystä hyvät ratkaisut eivät aina yleisty. Markkinoilla oli aikoinaan, ehkä 20 v sitten, puolalainen tiskari, joka maksoi puolet siitä mitä muut. Pesun päätyttyä se avasi luukkunsa raolleen, jolloin tiskit kuivuivat. Kaverini osti sellaisen ja oli tosi tyytyväinen. Miksi tätä ominaisuutta ei ole nykykoneissa. Ratkaisu olisi teknisesti hyvin yksinkertainen.

• luukku levällään

Nykyään ne tuo tiskarit taimaasta ja ne on aina luukku levällään.

• kartsa2

Minulla on kaksi kyseistä pönttöä joista toinen simahti, irroitin tuulettimen ja vein sähköliikkeeseen jossa korjasivat sen ja taas pelaa 20 vuotta.

• Anonyymi

wc tuuletin, hotellihuoneen tuuletin moro

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5830
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5333
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3014
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1992
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1653
    Aihe