netistä löytyy max 210t km ajettuja calibereja,kuis pitkälle näillä pääsee ennenkun tarvii ottaa mäki lähtö :)eli haluan tietää kannattaako miettiä edes 180t ajettua ostaa vai maksaa enemmän että saa vähemmän ajetun.
turhat poskensoittajat voi jättää väliin,naama näkkärille ja asiallisia kommentteja
Dodge Caliber max kilometrit ??
20
961
Vastaukset
- arjen realisti
Siis asiallinen vastaus. 210tkm ei ole paljoakaan nykyautolle, mutta tuo Caliber on nykyautoista vikaisimpia mitä markkinoilta löytyy ihan tilastojenkin mukaan.
On muuten todella rumakin kuin mikä. Jos et ihan välttämättä halua jostain syystä Ameeriikan autoa, niin varoitan ja kehoitan hylkäämään Caliberin kokonaan. - CRD on pop
Omistaja olet ja varmasti tiedät viat :)
Samoja hitsin alustanniveliä syö kuin VW kuin muutkin baijerilaiset rinkulat.
Alkuperäiset raidetangonulkopäät ovat täyttä sontaa ja työntävät niitä takuuaikana alle vaikka isompia ja kestävämpiä löytyy tarvikkeina ja tämähän siitä autosta sitten tekee skeidaa (ulkonäkö nykyautoissa oli sitten riisikippo kautta parempikin on aika syvältä) - Törky turpa
Kyllä sillä Caliberilla ajelee siinä missä muillakin kikottimilla. Dötsillä on omat heikot kohtansa, mutta eipä ne Toyotat, Volvot ja muut tutut turvalliset Suomikuluttajan autot ilman ylläpitoa kulje noilla ajomäärillä myöskään. Caliberia saa sopuhinnoilla johtuen juuri siitä, ettei henkiseen tuulipukuun pukeutunut suomalainen uskalla ajaa millään muulla kuin Toyotalla tai Skodalla, koska naapurikin ajaa. Ja siskonmies.Ja jopa oma pomo.
- crd on vieläkin pop
Aivan näin ihmiset ajattelevat että mitä muut ajattelevat.
Hyvä vastaus oli radiossa Jari Mäeltä (koskenkorvalta). Mistä ihmiset keskustelisivat jos ajaisivat punaisella corollalla ja asuisivat rivitalossa.
Olisipas ankea maailma asua. - mynameis
tosiasiahan on se että jos et aja Dodgella,niin et aja ollenakaan etkä kulje kyydissa,tulet bussilla perästä,loinen.. :D
- Döödg
Ainoa vika omassa caliberissa on ollut pallonivelet. Ja jos ostaa muualta kuin maahantuojalta puolet halvemmat rasvanipalliset, niin kestää isältä pojalle...
- crd,llä
Niinpä eikä kuulemma ole "tyyppivika" ajatuksena vain jos eivät työntäisi niitä takuuaikana tilalle niin moniko auto pelastuisi katsastuksessa hylyltä.
No maine on katoavaista ja säälin saa ilmaiseksi mutta kateus pitää ansaita.
- Ihan shokissa!
Mä ostin dodgen, enkä so! osta enää never ikinä!!! En tiiä onko tyyppivika mut bensa loppu jo 650km ajon jälkeen!! Ja sit katsastusmies vittuili jotain renkaista.. et ne alkaa olla loppuun kuluneet. Siis mitä!? Ei myyjä vaan tällasista "ominaisuuksista" varottanu, renkaan kulumisista jne.. Siis kauheeta kuulla et jotai nivelii voi viel joutuu vaihtamaan.. taas autokauppiaan liero kusetti tietämätöntä... Seuraava auto kyl tulee olee mese!
- autcal
no sulla on ainakin vikaa korvien välissä,minulla ei vielä kertaakaan ole bensa loppunut,eikä katsastusmies ole renkaista valittanut
- dodge-fani
meidänkin caliberissä oli alusta vikoja piti vaihtaa mm.etu helat, pallonivelet, takatukivarsi ja jotain muuta. en suosittele viemään wetterille huoltoon tai korjaukseen se on helvetin kallis paikka ainakin oulussa ja tulee helvetin kalliiksi. me vaihdettiin wetterillä jotkut osat ja viimeiset osat oulun autokorjaamo Ruotsalaisella (suosittelen) meidän caliberin korjaus kustannukset olivat työt ja osat yhteensä n.2000€ mutta itse pidän auton ulkonäöstä ja hyvä puoli on ettei naapurilla ole samanlaista! : D ja suosittelen. niinkuin näen moni kirjoittaa paskaa mutta pitäköön tojotansa ja muut eu/japsi autot jenkki sen olla pitää!
- Täyttä skeidaa.
Ruma,kun mikä.Naapurin äijä ,kun lähtee aamulla liikkeelle niin täytyy vähintään puoli tuntia käyttää ennen kuin voi lähteä ajamaan.Lunta ei passaa harjata pois maali kuluu.Tälläkin ilmalla 5 astetta pakkasta ei kärsi sammuttaa ei lähde vartin päästä käyntiin.
Ja ennen kaikkea hinta tippuu 2000 vuodessa.- autcar
oot vaan kateellinen
- DODGE!!!!!
Olet täysi kusipää kirjoittaja 16.1.2013 klo 09.51... pidä japsi paskas!
- Täyttä skeidaa.
Sitä autoo en ottas vaikka ilmasin saisin.Sehän on ulkoapäin ihan ,kun kolarin jäljiltä.Mulla on JAPSI.Keli ,kun keli heti liikkeelle ei tartte lämmitellä.Mä olen jo pitkällä ,kun naapuri vielä kiroilee,kun ei pääse lähteen.
On siinä jotain hyvää "lämpöeristys".Lumi ei sula ikkunoista vaikka kuinka kauan käyttää tyhjäkäyntiä.HAH HAH HAA.
Ei pahalla mut pask, mikä pask... - DODGE!!!!!
Eipä ole Caliberillä kyllä ole kertaakaan ollut ikkunat kauan aikaa jäässä. Auto lämpenee todella nopeasti (paljon nopeammin kuin Mazda 6 tai Toyota Corolla) ja on AINA lähtenyt pakkasella käyntiin, toisin kuin teikäläisen japsi paska tai hitlerin virittelemä saksanruoska!
- Täyttä skeidaa.
Tottakai se lähtee käyntiin ,kun on illasta aamun johdon päässä.
Mitä minä olen nähnyt niin ei aamusella pääse liikkeelle vaikka pari astetta pakkasta ellei tyhjäkäytetä ensin puolta tuntia.Ja siinä ajassa ei lumi ole vielä ikkunoista sulanut.
Ja toiseksen näkyy olevan vähän väliä joku valo pimeänä.
Mun ei o tarttenu vaihtaa 3 vuoteen ,kun rekkarin valo.
Tänä päivänä saa sellasen kärryn ,kun sulla on 9000 €malli -07.
Paljonko saat, kun se on 18 v.ehkä 500 ,kun pistät paaliin.Mutta toyta kulkee vaan. - Oot edelleen kusipää
PASKA Toyota ehkä maailman paskin auto ikinä!!!! Kyllä huomaa että teikäläisen A-Ö on aikas paska. Ei se hinta tipu noin vain. KATO nettiä vitun typerä kusipää siellä myynnissä 404.000km ajetttu Avenger ja hinta silti oliko 7.400€ Toyota sucks ja haista sinä Toyota-Tero PASKA!!!!
- Täyttä skeidaa.
No mutta näkemisen ja lukemisen ymmärtämisestä voisit aloittaa.
Kyse on ollut Caliberista.
Mutta, minkäs sitä tekee kouluja käymättömälle paviaanille.
Annettakoon sinulle anteeksi typeryytesi. Mutta uusi ne pullon-
pohja silmälasisi pian,että näät.
- dodge calikka :)
Amerikoissa oli ainaki 341tmiles/550.000km ajettu Caliber myynnissä. ;) että kyllä nuo o luotettavia pelejä (kokemuksestakin tiiän) ainut vaa mikä harmittaa on se kun noita tukivarsia saa olla vaihtamassa joka toinen katsastus. muuten no problemo :)
- min1
älä puhu skeidaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797