Kenelle kannattaa mennä Kuopiossa laittamaan ripsien pidennykset? Ja mitä mahtaa laitto / huolto kustantaa?
Kiittää tiedosta jo etukäteen! :)
Ripsien pidennys Kuopiossa??
32
13676
Vastaukset
- uudet ripset
Itseäkin kiinnostaisi kovasti tuo tieto? :)
- Anonyymi
Paras ripsiseerumi - https://nplink.net/z7tjdenr
Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja näkyivät ensin alarips (joita ennen eiissä ollut..) . Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennysharavat! :D Ripset ovat myös paljon tummentuneet ja kaartuvat riittää, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun piti taivuttimella vääntää ja hartaastia.
- ripsitin
jooo muakin kiinnostaisi että missä niitä voi käydä huoltamassa hyvästi ja halvasti :)
- kaikenlaista000
Hyvää ja halpaa ei tahdo saada. Jos haluat ammattimaisesti tehdyt ripset, niin niitä et ilmaiseksi etkä edes puoli-ilmaiseksi valitettavasti saa.
- Silmät säihkyen
Ihan ehdottomasti parhaat ripsien pidennykset saa Kauneuspalatsista Jenniltä.
Olen kokeillut monia ja Jenni osaa homman:) - Kokeillut monia
Kyllä Jenniä suosittelen myös kovasti! Osaa laittaa hyvin ja kestää saunomiset, kylpylät ja jumpat. Harmittaa vaan kun muutan itse e-Suomeen ja joudun etsimään uuden laittajan, yhyy :(
- ....
Ai niin se on Funky Face ei kauneuspalatsi vaikka niissätiloissa onkin:)
- hanibel<3
paljon maksaa noin ?
- tutta343
hinnasto löytyy tekijän sivustolta
- diipada
tutta343 kirjoitti:
hinnasto löytyy tekijän sivustolta
Kynsi-ja kauneusstudio Susamaria, on kampaamo Ilmeen tiloissa. Kuopiossa ekana aloittanut.
- enpä ehkä
diipada kirjoitti:
Kynsi-ja kauneusstudio Susamaria, on kampaamo Ilmeen tiloissa. Kuopiossa ekana aloittanut.
enpä tiiä. olin tyytymätön.
Ripsiä oli vähän vaikka sanoin kyllä maksavani extraa räpsysipsistä.
Lisäksi ripset olivat useamman karvan klimpeissä. ja yläripset liimautuivat alaripsiin kiinni laiton aikana. Hirmu isoja liimaklönttejä.
En oo kuopiosta hyvää vielä löytänyt. - tiedoksi1
enpä ehkä kirjoitti:
enpä tiiä. olin tyytymätön.
Ripsiä oli vähän vaikka sanoin kyllä maksavani extraa räpsysipsistä.
Lisäksi ripset olivat useamman karvan klimpeissä. ja yläripset liimautuivat alaripsiin kiinni laiton aikana. Hirmu isoja liimaklönttejä.
En oo kuopiosta hyvää vielä löytänyt.Ei ole enää vanhat tekijät Ilmeellä kuin ennen. Vanhat lähti pois syyskuun alussa ja sitten siellä aloitti jotkut uudet. Että varmaan siksi huono kokemus.
- asdasdafaff
kuulin että joku tekee ihan yksityisesti saaristokaupungissa. jos joku tietää jonkun joka tekee yksityisesti, vähän halvemmalla ja silleen siis, niin voisi olla ystävällinen ja ilmoittaa=)
- tretr
Petoselta JB Lashes ripset sertifioidulta teknikolta, joka tekee kotonaan. Uusilla hintaa 60 e. las_hes12@rocketmail.com
- tyuiu2
Ja taas näitä pimeitä tekijöitä! Minulta ei tipu armoa, käräytän heti, kun tiedän kuka tekijä on kysessä. Tehkää töitä niin kuin niitä kuuluu tehdä -rehdisti ja maksakaa veronne..%&())() Onko tämä kotihoitola terveystarkasettu ja leimat paperissa? Onko vastuuvakuutukset kunnossa?
- hellihanseni
JB Lashesin viralliselta sivustolta ei löydy yhtään sertifoitua tekijää JB.lle Kuopiosta.
- näin kuulin
Studio Charismassa tekevät tytsyt ovat tehneet kuopiossa pisimpään ripsiä. Ovat siis muuttaneet Ilmeen tiloista syyskuun alussa pois. Ilmeellä uudet tekijät....
- charsimapilaaripsesi
älkää ikinä menkö charismaan, tekivät volyymiripsistä todella harvat ja lyhyet vaikka pyysin samanlaista mitä minulla oli jo silmässä (toisella paikkakunnalla laitetut volyymit).
- hih5
charisma
- mäkinkylläkäräytänyh
Ja taas näitä pimeitä tekijöitä! Minulta ei tipu armoa, käräytän heti, kun tiedän kuka tekijä on kysessä. Tehkää töitä niin kuin niitä kuuluu tehdä -rehdisti ja maksakaa veronne..%&())() Onko tämä kotihoitola terveystarkasettu ja leimat paperissa? Onko vastuuvakuutukset kunnossa?
Vitun idiootti! Jo joku tekee sitä kotonaan, niin entäs sitten? Tarvitsee nyt muutaman ripsenlaiton takia laittaa toiminimeä pystyyn. Käräytä nyt koko maailma. Sinunlaisten urpojen takia maailma on parempi paikka, silloin kun olet vainaa.
JA Apua sertifikaattikin puuttuu, voi herranjumala,,maailman kirjat sekaisin., Kyllä täällä helsingissä laitan ihan 30€ räpsyttimet ja ihan ammattilaisella. Ripsen materiaali hinta muutama euro, aitoa minkkiä ja on sertifikaattia senässä
ja kaikkee niinköö..Kyllä Savossa on julmaa asua..huh, huh..- ripsiteknikko
Kukahan se tässä nyt on idiootti. Selvästikkään ei yrittämisestä ole pienintäkään hajua... voi voi, tehdään kaikki pimeenä, näin se yhteiskunta toimii...dorka.
- minänäin
päivärannan salessa oli joku ilmoitus, en muista oliko y-tunnus mutta käyntikortit oli ainaski. mutta ei hinnastoa.
- TARE5265
EI ILMEseen ainakaan.
kävin siellä laitattamassa ripset ja piti mennä 4 pv jälkeen takaisn kun puolet oli lähteneet ja tämä korjaaja joka oli eri henkilö sai ne korjattua, mutta lopputulos oli muutamanpäivän päästä aivan kauhea.
ripsiä törrötti irti ja ne pisti silmään.
ensinnäkin halusin luonnollisen näköiset ripset, mutta hän laittoi paksuimmalla ripsillä mitä oli, ei keskustellut minun kanssa eri ripsivaihtoehdoista yms vaikka huomasi että olen ensikertalainen.
silmiä kirjevi vielä monta päivää
kävin korjauttamassa ripset ihan yksityisellä firmalla ja hän ihmetteli liiman määrää minun ripsissä. sanoi ettei näitä ole edes liuútettu juuriin asti ja liikaa on ripisiä laittettu.
kannat ehdottomasti ihanaa ja taitavaa tekijää
KAUNEUSHOITOLA COSMOS KIRSI ON IHANA JA HYVÄ TEKIJÄ!- 1+1
Charismassa on hyvät laittajat
- M.A
Tehdään tähän nyt päivitystä ketjuun koska niin iloinen olen uusista ripsistäni :) Eli pari huonoa, sekä monta hyvää kokeillut, ja paras jälki tuli tässä uudessa paikassa www.mainkauneussalonki.fi/ kannattaa testata jos ripsistään välittää ja ilmettä haluaa kohentaa, minunkin silmien työnjäljen voi käydä katsomassa hänen facebook sivuillaan. Omistaja ja tekijä Mai on herttainen nainen ja niin siisti työnjälki kuin olla voi. Hinta kohdallaan ja tammitarjouskin oli vielä hyödynnettävissä.
- henderi
Onkohan ne sinun silmät missä ripset on liimattu osin luomeen kiinni? Kuvista näkyy selvästi..saattaa tulla allergisia oireita:/
- Dr Phil
henderi kirjoitti:
Onkohan ne sinun silmät missä ripset on liimattu osin luomeen kiinni? Kuvista näkyy selvästi..saattaa tulla allergisia oireita:/
Niistä tekoripsistähän näkee jo metrien päähän että eivät ole omat. Joistakin tulee katsojan mieleen kuin hämähäkki olis tarttunut silmään. Varokaa ettei tämä liima ja muut aineet vie teidän omia ripsejänne tai aiheuta allergiaa. Jokainen taaplaa tyylillään ja hurmaa tekoripseillään, hiustenpidennyksillään, silikoneillaan, värjäyksillään tai kauneusleikkauksillaan.. Mutta näin miehenä sanon että LUOMUNAINEN on paras ja kaunein!
- tyytyväinen
Hei.itse olen käynyt carlsonilla Tiialla ja olen ollut tyytyväinen. Hän perustaa nyt oman ja jatkan kyllä hänen palveluiden käyttöä. facebookissa näyttää olevan sivut missä kerrotaan että avataan 2.4 uusi ripsistudio savonkadulle :)
- ripsienpidennys
Löytyisköhän Kuopion hevosihmisistä ketään taitavaa ripsienpidennysten laittajaa joka olis halukas laittamaan ripsiä päikseen? :) Itselläni on ripsienlaittokokemusta yli kolme vuotta, nyt vain puuttuu kaveri jonka kanssa laittaa toisillemme...
- susamaria77@gmail.com
Moi kaikki!
Tarvitsisin ammattitaitoisen työntekijän (ripsipidennysten laitto olisi ensiaijainen tehtävä) osa-aikaisesti liikkeeseeni.
hakemukset osoitteeseen susamaria77@gmail.com
- senja6969
homot
- Anonyymi
Suosittelen @ripset_by_lempi
Ammattitaitoinen tekijä.
Ihanapalvelu, mukava lepopaikka.
Hinta taitaa olla edullisin.
Hänen sivu https://www.ripsetkuopio.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721