http://www.supershopping.fi/?id=59

törkeää toimintaa

Palasin juuri lomalta. Postin seassa odotti kirje yllämainitulta firmalta ja kirjeessä D-vitamiineja tai niin siinä väitetään. Ja minun tulisi maksaa, lasku mukana tai jos palautan, palauttaa kirjattuna?
En ole koskaan kyseisestä firmasta mitään tilannut. Jotta voisin irtisanoa jäsenyyteni jota en ole koskaan tilannut, pitää minun muka maksaa ensimmäin paketti. Ilmoitus kuluttajavirastoon lähtee.

10

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä toimintaa

Laskuissa
      Palautusosoite:
      SuperShopping
      BOX 6000
      Pallasti 28
      19 098 Tallinna
      Eesti

Mutta nettisivuilla
      SuperShopping
      P.O.Box 150
      04301 Tuusula
      Finland

• ei uutta toimintaa
    • mkihy

Moi samaa paskaa tuli myös tänne meinaan tehdä rikosilmoituksen näistä tyhmistä ryssistä jotka lähettää aiheettomia laskuja.

• raivo.

Ja Alektum se perii ryssien tekaistuja ;;velkoja. Voi PRKL..!!! Eikö niitä saada kuriin

Pitääkö hankkia ase, mä oon tosi vihainen !! Kyll mua on juossut karkuun isommatkin ukot...,,

• Supershopping törkeästi väittää ettei tuotteilla ole palautusoikeutta ja karhuaa silti paketin hintaa vaikka palautin sen 14vrk.sisällä..
        Nyt siirsi laskun Alektumille. Yhteys heti kuluttajaneuvojaan jos asioitte tämän mulkkufirman kanssa.

• minä

hei minä sain myös jonkun rasvan, jota en ole koskaan tilannut, maksoin tän 6.50, hölmö ja kirje jossa jatkossa lähetetään jotain rasvoja hinta 26,90 otan yhteyttä kuluttaja virastoon jos vielä jotain tulee, en ymmärrä mitä tälläisiä lähetksiä tulee kun et ole tilannut mitään,

• Annieee

Samainen firma lähetti alakouluikäiselle tytölleni laihdutuslaastareita! Laskussa pitäisi kaiketi aina olla numero, johon soittaa, jos epäselvyyksiä. Tässä oli vain virolainen postiosoite.

Tein ko. yritykselle kirjallisen valituksen nettilomakkeella, sekä rikosilmoituksen. Pitäisikö vielä tehdä jatkotilauksen peruutus ko. yrityksen sivustolla, kuten opstavat. Mutta kun mitään tilausta ei ole tehty, niin riittääkö valitus?

• Minulle tuli pieni kasvorasva sieltä,mitä en ole tilannut kaksi viikkoa sitten. Nyt tuli lasku Alektumilta. Menen vaikka oikeuteen asti mutta laskua en maksa.

• kyssyyhän

Mistä ovat saaneet tietosi? Oletko suostunut johonkin "ilmaisnäytteeseen - maksat vain postikulut"?

• EiTulojaHuijareille

Teidän ei tarvitse tehdä mitään, mistä aiheutuu teille kuluja. Jos mukana ei ole valmiiksi maksettua palautuskuorta, ei voi mitään. Pyytäkää heitä maksamaan etukäteen postitus- ja käsittelykulut. Kiistäkää kaikki perintäkirjeet ja asia on sillä selvä. Varmasti. Jos maksatte sentinkin, olette kanssarikollisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      238
      6720
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4074
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1587
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe