minulla on chrysler voyager 2001, 3,3l pensiini
olen vaihtanut vesipumpun ja jäähdyttäjän lämpö nousee normaaliin jakäyn ajamassa noin viisi minuttia ja sammutan moottorin niin paisuntasäiliöstä alkaa kuulua niinkuin perunoita keittä
olen yrittänyt monta eri keinoa mutta toimi ei
haluaisin hyvän vinkin
auton jäähdys systeemin ilmaus
mikko bro
2
527
Vastaukset
- DodgeCaravan
Vanhemmissa 3.3:ssa on ilmausruuvi, uudemmissa ilmeisesti ei koska en sitä löytänyt omasta -99:stä. Minä löysäsin termostaattikotelon kannen täytön ajaksi eikä tullut ilmaongelmia. Ilmeisesti järjestelmä ei kuitenkaan ihan itsekseen ilmaa, ainakaan kovin nopeasti.
Takapään lämmityslaite (jos on) vaatii kaksi koneen lämpimäksi käyttämistä ja jäähtymistä ilmautuakseen itsekseen, valitettavasti en vaan muista enää missä kirjassa näin sanottiin. - Orakkeli Mopar
Vaihda jäähdyttimen korkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656