ja sitten salille.Tällä viikolla käynyt joka päivä ja ainakin sunnuntai tulee olemaan taukoa.En stressaa siellä käymistä sillä käyn päivittäin jos haluan mutta jos haluan vaan löhötä himassa niin silloinhan minä vaan makoilen eli ihan fiiliksieni mukaan;)
Viimeyön oli 14v tytön kaveri Viikistä yötä ja sen 10v pikkusisko halusi tulla myös.
Meillä oli eilen siili kylässä siis ihan kaupasta ostettu lemmikkisiili.Pidin sitä kädessäni.Otin kuvia ja videoita kuinka koira itkee ja on ihmeissään moisesta otuksesta ;D
SAVOLAENEN Ruoka RUNO:
Jos syö haakee, ei millään laakee.
Jos syö lohta, tulloo heti kohta.
Jos syö siikoo, seisoo liikoo.
Jos syö lahnoo, tulloo pelekkee tahnoo.
Kannattaa siis kahtoo mtä suuhun pannoo♥♥
Ajan mittaan painomme lisääntyy, koska sisäistämme niin paljon tietoa ja viisautta. Kun se ei enää mahdu päähämme, se levittäytyy muualle kehoomme. Alkaen tästä päivästä, aina kun katson itseäni peilistä, ajattelen: "Herran pieksut, katsokaa kuinka fiksu minä olen!" lisää tämä seinällesi jos olet samaa mieltä itsestäsi ♥
Illalla Kun Tyttö ja Poika Istuvat Puistossa....
�
Tyttö sanoo: Olenko mielestäsi söpö ?
Poika sanoo:Et.
Tyttö sanoo: Tappaisitko itsesi että pysyisin hengissä ?
Poika sanoo: En.
Tyttö sanoo: Olisitko surullinen jos kuolisin ?
Poika sanoo: En
Tyttö oli kuullut tarpeekseen ja lähti juoksemaan kotiin.
Poika otti tyttöä kädestä kiinni ja sanoi: Et ole mielestäni söpö, olet maailman kaunein.
En tappaisi itseäni, minä pyytäisin sinua tekemään sen. En olisi surullinen jos kuolisit, koska kuolisin itse.
On EasyDietistä apua,painoa tippunut 5kg ;)
Tyttö vahtimassa eilisestä tähän iltapäivään kolmea kaverini poikaa.He ovat Tampereen hotellissa yötä siis poikien vanhemmat.
Kohta koira lenkille
warmhuggskisseslove
3
219
Vastaukset
- Tixin Gimma
Noh,miksi Sinusta ei kuulu mitään? On todella ihana Sinun tarinoitasi lukea!
- warmhuggskisseslove
Kiitos kaunis
- jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982