Lennokina aiRium Piper J-3 Cub.
Nyt olisi tarve uudelle radiolle. Olen kattellu
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2219
ja siihen vastaan otin
http://www.silshop.fi/shop/index.php?act=viewProd&productId=2718
Onnistuuko näillä saamaan koneen ilmaan taas vai pitääkö jotain muuta vielä hommata?
Kuinkas tuon jännitteen kanssa flysky vastaanottimen Jännite väli on Power: 4.5 - 6.5 V ja lennokissa on akkuna Orion Avionics LiPo 7.4V 450mAh (30C)
Pitääkö vastaan ottimelle ostaa oma akku? Vai mitä tehdä?
uusi radion osto
8
157
Vastaukset
- Nyblääjä
Moottorin säätimen BEC syöttää sähkön vastaanottimelle ja servoille
- Aloittelijarakentaja
OK. Sitte mikä akku ja laturi olis perus käytössä hyvä tuolle radiolle? Silsopin netti sivulla ei lukenu akusta mitää?
- Halpaa on
Ite ottasin ton hobby kingin radion. On posteineen ja mahd. alveineen vieläkin halvempi ku flysky ja kuitenkin sama laite.
- Aloittelijarakentaja
Kuis on toiminu toi hobbykingin radio?
- Halpaa on
En ite omista mut mitä netistä (kopterit.fi) oon lukenu ni ei oo ollu pahemmin valittamista.
- Eiköhän toimi ok...
Mulla on Futaban 6 EX 2.4 GHz. Lähetin vastaanotin maksoi 180 € Kärkkäisellä. Ei ole yhtään pahaa sanottavaa. :) Muu roju on sitten Multiplexin tavaraa ja hyvin pelittävät yhteen. Multiplexin servot olivat jotain 4 - 7 €/kpl modelmaniacsonlinessa.
Vastaanotin saa sähkön nopeudensäätimen piuhan kautta. Siis sen ainoan piuhan kautta, mikä tulee noparilta vastarille. Yleensä jännite on n. 5 volttia riippumatta akkujännitteestä. Vastaanotin lykkää tätä virtaa sitten servoille. Onkos toi hobbyking luotettava kauppa ja tuleeko jos tilaa suomesta jääkö tulliin tai jotai maksuja ? Oon tilaamassa Piper J-3 Cub 1400 mm alottelijan koneeks onkohyvä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738