Elikkä jos menee tallille TETTIIN ni mitä siellä tehään ja kuin kauan kestää ?
Tet
4
1404
Vastaukset
- ikääoli?
no tetin keston saat tietää koululta ? yleensä se kestää viikon-2vko ?
Jos menet ratsastuskouluun joudut esim. putsaamaan karsinoita, laittamaan hevosia tunnille, auttaa tallityön tekijää jakamaan ruoat yms.
Teet suomeksi TÖITÄ siellä tallilla!
Tiedätkö edes mikä on tetti ? on täällä nykyään typeriä kysymyksiä... Mä oon ollu TET:is ratsastustallilla. Ja siihen kuulu karsinoiden siivousta, heppojen harjausta, ladon siivoamista, käytävän harjaamista, Varusteiden huoltoa. ym. Mulla työhön kuulu myös ratsastusta joten osa päivästä meni siihenkin. :) Eli suomeks tehdään kaikkea mitä tallilla yleensä!! :D Tetin kesto riippuu koulusta täälläpäin yläkouluissa se on yleensä 1 viikko ja 6 tuntia päivässä. Mutta jos opiskelee hevosalaa tetti kestää n. 6 viikkoa. :)
- Anonyymi
Millä tallilla olit
- HH
Kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870