avaramielinen kämppis hakusessa helsingin kämppääni

varpui.nen

eli jos joku on yhtä vapaamielinen ja seikailun haluinen sopeutuja kuin minä niin tervetuloa kämppääni. itsellä on ollut monia monia kämppiksiä ja hauskaa on aina ollut. en etsi näkymätöntä olentoa vaan oikeaa kimppakämppäKAVERIA jonka kanssa hengailla muutenkin ja jutella ja katsoa vaikka vanhat meikit silmillä aamusarjoja ja juoda teetä yhdessä yökkärissä sohvalla. kämppä on kolmio eli tavarat mahtuu kyllä. ja kämppis on oikeutettu kaikkiin huoneisiin niin kuin minäkin :) ainoa eriainen asia tällä kertaa on se, että itsestäni on tulossa yh äiti lokakuussa. sinullakin saa toki olla lapsi! minulla on myös koira. laitankin ilmoituksen sillä mielin, että jos löytyy joku yhtä avarakatseinen ja seikkailunhaluinen ihminen, joka tälläiseen kämppään haluaa niin tulee varmasti mukavaa asua yhdessä :) kämppä siis sijaitsee itä-helsingissä ja keskustaan pääsee koska vaan 20min. kämppä on hienoksi laitettu ja täällä on mukava ilmapiiri. senpä takia ei mies kämppiksiä tällä kertaa :P sähköpostin saa pyydettäessä.

9

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klgdxmnjhkl-h

Kuullostaa kivalta!! Millanen hinta ja mahtuisko pikkukoirakin asumaan? :)

• klfdtmhbtklfhh

jos mahtuis pistä mailii llauruzka@hotmail.com

• varpui.nen

maili lähetetty

• AnyaAgo

Hei! Ootkohan vielä kämppiksen tarpeessa?
      Itse jatkan opiskelut syyskuussa vuoden tauon jälkeen ja tarvitsen kodin syyskuusta lähtien kun nykyinen vuokrasopimus päättyy. Minulla ei ole vauvaa eikä koiraa, mutta olen erittäin avaramielinen ja minulla on erittäin paljon (reilut viisi vuotta) soluasumiskokemusta. Haluankin tällä kertaa löytää nimenomaan kodin, jossa ei tarvitse lukita huoneenovia erillisillä avaimilla.
      Olen myös erittäin sosiaalinen ja hiemen ehkä siivoushullu; mutten ihan aina :) yritän kuitenkin pitää paikat suht. siistinä;
      jos olet siis vielä kämppiksen tarpeessa; ota yhteyttä! ja laithan mikä on kuukausivuokra;
      Ja kiitti etukäteen!
      -Anna

• varpui.nen

hei laitan viestiä :)

• nainen 25

laita meiliä minulle myös,niin voimme nähdä ja sopia kaikesta. asun tällä hetkellä myllypurossa. mirccu55@hotmail.com

• varpui.nen

edelleen etsinät käynnissä" vuokra siis 350e 20e vesi per nenä. ja 64,5 neliötä!

• krizuh

olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: krisss-y@hotmail.com

• pomovaan
        krizuh kirjoitti:

olen muuttamassa jyväskylästä pääkaupunki seudulle nyt syyskuussa ja tarvitsisin asunnon. Ja kämppis tulisi tietenkin halvemmaksi =)
        Tulen yleensä toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, ja ilmoituksesi kuulosti kiinnostavalta !

jos et ole vielä kämppäkaveria löytänyt niin ota yhteyttä: krisss-y@hotmail.com

Avarakatseinen , ei miehiä hmm mihin se avarakatseisuus joutui ?
        Ei mitään henkilökohtaista vaan päivän ajatus siitä ollaanko vai ei ja mitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      170
      5425
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      160
      1297
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      22
      1048
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe