Turkkilaiset miehet

rajuja otteita

Suurin osa turistipaikkojen työntekijöistä makaa myös miesten kanssa, mutta vain ja ainoastaan rahasta. Miehet maksaa hyvän korvauksen yönvietosta yhdessä suklaasilmän kanssa.

Joku kritisoi ketjussa, että "piti työntää sormi sinne..". Se, jos mikä on mahtaa ja mikä tunne miehelle siitä tulee, kuinka hän nauttii. Itse olen enemmän tavannut suomalaisia miehiä, jotka tästä pitävät, en niinkään turkkilaisia. Mielelläni minä seksissä annan miehellä myös tyydytystä ja nautintoa sormileikkien kera, joskus myös suukotellen anusta.

Suuseksistä turkkilaiset eivät juurikaan mitään ymmärrä, eivät ainakaan osaa tyydyttää naista suullaan. Jos joku nyt vähän erehtyy pussaamaan häpykumpua, thats it! Ei missään nimessä nuole loppuun asti!!! Toiset turkkilaiset kyllä haluavat suuseksiä vastaanottaa, mutta jotkut eivät kertakaikkiaan pidä siitä. (Jota en voi itse käsittää, koska tykkään sitä antaa).

Useimmille seksi on ilman esileikkejä sisään ja ulos, noin 4 min ja mitä ihmeellisimmissä asennoissa, aina naisen jalat olkapäillä ja kovaa ja korkealta. Ei mun juttu tosiaan!

Kaikkea ei siis voi saada, mutta toiset tyytyy huonompaankin seksielämään...

10

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivopestyjä kaikki

Muslimille on opetettu pienestä pitäen että seksi ja eritoten kaikki eritteet ovat likaista ja syntistä, siksi suihinotto ja nuoleminen on heidän mielestään ällöttävää. Je heti seksin jälkeen pitää rynnätä suihkuun puhdistamaan itsensä.

• aivopestyjä huoh

Niin totta! Sairasta aivopesua! Seksi on parasta mitä voi toisen ihmisen kanssa tehdä ja toiselle nautintoa antaa. En ymmärrä miksi se on syntiseksi asiaksi tuomittu ja viattomille lapsille aivopesty!!! Eikä se riitä että rynnätään suihkuun pesemään vehkeet, vaan päästä varpaisiin pitää itsensä puunata.

Esimerkiksi pikapanot ei tule kuuloonkaan, kun pitää miettiä pääseekö ja ehtiikö seksin jälkeen suihkuun... HUOH!

• Hmmm-mm

Toisilla on vain parempi tuuri turkkilaisten suhteen. Pitää osata valita jostain muualta kuin baarien työntekijöistä.

• tuuria vai epäonnea?

kyllä ne baarin/hotellin työntekijätkin osaavat. itse turkissa käyneenä tänävuonna, voin kertoa että en ole ikinä saanut yhtä hyvää seksiä missään muualla. baarilta miehen luokse ja ekana yönä kaksi kertaa ja seuravaana kolme kertaa panot. (saman miehen kanssa). lopuksi vei vielä takaisin hotellille. eikä ollut kiire suihkuun. suuseksiä ei ollut muutenkuin että minä otin mieheltä.

• Joopa joo

HUTSU!

• tuoko on hyvää

Sekö on hyvää seksiä ,kun mies vain panna jyskytää ja saa pussisa tyhjäksi,muttei välitä naistaan kunnolla tyydyttää.Toiset tyytyy mihin vain.

• Hyvää Turkista
        tuoko on hyvää kirjoitti:

Sekö on hyvää seksiä ,kun mies vain panna jyskytää ja saa pussisa tyhjäksi,muttei välitä naistaan kunnolla tyydyttää.Toiset tyytyy mihin vain.

Jos sulla kävikin noin huono tuuri, niin älä yleistä.

• kokemusta monesta

Huono tuuri? Olen ollut yli 10, mutta alle 20 turkkilaisen kanssa ja yksikään ei ole osannut antaa suuseksiä, muutama on kyllä sitä itselleen pyytänyt. Peppuseksistä kaikki tykkää, niin minäkin.

Onko seksi sitten hyvää? Riippuu siitä, mistä tykkää. Jos tykkää pelkästä naimisesta ja kovista otteista, mies astuttajan ottein (kyykyssä takaapäin tai jalat olkapäille-asennossa) nykii kovaa, kai se sitten on hyvää.

Mutta jos haluaisi rauhallista, nautinnollista lähetyssaarnaajaa tai nainen päällä, ei ole koskaan onnistunut.

• En yleistä minäkään

Kaikki kunnioitus sitkeästä yrittämisestä sulle. Mulla sitten tosiaan on käynyt tuuri sen yhden ainoan kanssa.

• Moraali on

Miksi suomalaisnaiset on aina jalat auki?
        Monissa maissa ei seksiä harrasteta niin leväperäisesti kuin Suomessa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6324
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3474
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2950
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2684
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2368
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2056
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1917
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1787
    Aihe