...löysin sen pihastamme tänään ja se kököttää autotallin seinän vierustalla. Vein ruokaa ja vettä, mutta ei koskekaan niihin, vähän haistelee. Tärisee välillä. Otin hanskoilla sen syliin ja mielestäni ei loukkaantumisen merkkejä. Soitanko eläinsuojeluyhdistykseen vai annanko olla?
Mitä teen luonnonvaraisen siilin poikasen kanssa kun...
Anuk83
4
142
Vastaukset
- Anuk83
Jaa se taitaa olla tosi väsynyt. Nukkuu tällä hetkellä :) Söpö.
- luonnonsuojelia (;
mää soittaisin eläin suojeluun jos sen emoo ei ala näkyä!
- ...
Kannattaa varulta soittaa eläinsuojeluun ja kysyä mitä kannattaa tehdä.Se voi olla orvoksi jäänyt, ettei pärjäisi vielä itse ja luultavasti sillon ruokavaliokin on hieman eri kun täysikasvuisella siilillä.
soita HETI eläinsuojeluun se on liian pieni selviään ilman apua
tiedän yli 10-vuoden kokemuksesta ja kun olen niitä poikasia talven yli monet kasvattanut
ja hei olisi kiva saada tietää miten sen on jatkossa käynyt.............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2587087Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664734Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1413319- 1622429
Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?741935Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181900Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1781686Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311548- 821534
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391435