Hei
Olen 30v nainen ja kinnostunut retkistä mm kansallispuistoihin pirkanmaalle nyt ensiksi ja myöhemmin muualle.
En siis ole koskaan käynyt kansallispuistoissa, mutta nyt olis mukava aloittaa uusi harrastus luonnon äärellä. Olisihan se jo korkea aikakin.
Ruskaretketkin Lappiin sitten myöhemmin kiinnostavat.
Voisiko joku neuvoa mistä löydän retkien järjestäjiä mm kansallispuistoihin. Toinen vaihtoehto olisi löytää mukava, asiallinen porukka ja höpötellä mukavia kävelyn lomassa. Googlettamalla olen jotain löytänyt. Ne retket jotka olen löytänyt ovat tapahtumassa vasta syyskuussa.
Kiitos, jos joku viitsisi vastata.
Terv.
Katja
Saisinko neuvoja...
-Aloittelija-
3
411
Vastaukset
- aisa tanassa patikka
Täältä et varmaan tuollaista seuraa löydä. Täältä haetaan hiukan erilaista seuraa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- OI(/%&/
käy kysymässä täältä, www.vaellusnet.com
Kirjoittajat joutuvat rekisteröitymään ensiksi, mikä jonkun verran saattaa vaikuttaa vastauksiin - -kiitos-
Kiitos asiallisesta vastauksesta....käynkin katsomassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737