Tämän siitä saa. Nyt kun on puolukkaa joka paikka täynnä ni hinta 1e/kg Siinä sitte saaki poimia näillä bensan hinnoilla. tänään 120 litraa huomenna varmaan tuplat.
Puolukka 2011
6
606
Vastaukset
- ??
Bensallako sä niitä poimit??
Itse kävelen metsään. - taetfa
joo bensalla niitä pomitaan. EI noin isoja määriä ilman autoa rahdata metästä myyntiin.
- öäl,,m.--ä'*''*
Ei tule ainakaan P-Pohjanmaalle paljon mitään puolukkaa. Povaavat runsasta satoa(kuten mustikasta ja miten kävikään? 3e/kg eikä silti riitä välittäjille), mutta harvoista paikoista on paha repiä miljoonia kiloja teollisuuteen. Taidamme nähdä hintojen nousun puolukankin kohdalla ainakin täällä pohjoisessa.
- vielä raakaa
Paikoin paljonkin, mutta kyllä kai ne thaimaalaiset sun muut pitää huolen, et ne kerätään puoliraakoina pois!
- Into Terveys
Ostan 50 kg, mitä maksaa, missä asut?
Terveisiä
Into Terveys - kalervo.peltola
Juu thaimaalaiset keräilee vilkkaaseen tahtiin noita puolukoita :/ onneksi olen itse löytänyt paikan johon muut eivät vielä ole ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980