Kun matkustelee vain noin kerran vuodessa, aina on sama ongelma, mitä pitääkään muistaa hoitaa ennen matkaa.
Minulle on ollut hyvänä apuna Travelian muistilista: http://www.travelia.net/list.php
Ei niitä kaikkia tarvitse mukaan, mutta tuleehan muisti virkistettyä.
Tässä pätevä muistilista
4
4406
Vastaukset
- Lyhyt on lista
Invalid request:
No host part in URL
Please, check URL.
--------------------------------------------------------------------------------
Generated by Oops- Minna
Jaa, kyllä mulla näkyy ihan ok.
Hyvä vinkki, kiitos. Tosi kattava lista tosiaan, mutta tuleepahan ajatelleeksi kaikkea. - juippi
Minna kirjoitti:
Jaa, kyllä mulla näkyy ihan ok.
Hyvä vinkki, kiitos. Tosi kattava lista tosiaan, mutta tuleepahan ajatelleeksi kaikkea.Todella mainio lista, kiitokset!
Soveltuu reissuun kuin reissuun.
- jussi
Dokumentit
Elektroniikka
Eläimille
Filmit ja muut kuvaustarvikkeet
Hygienia
Jalkineet
Juotavat
Keitto- ja ruokailuvälineet
Kosmetiikka
Lapsen kanssa matkustettaessa
Laukut
Luettavat
Lääkkeet
Puhelimet, yhteydet tarvikkeet
Rahat, maksuvälineet
Syötävät
Terveystuotteet
Turvallisuus
Työkalut
Vaatetus
Vakuutukset
Aurinkomatkalle
Automatkalle
Lahjat ulkomaille
Liikematkalle
Liikuntaesteisille
Retkeily/telttamatkalle
Ulkomaille muuttaville
Muuta
Ennen matkaa
Palatessa
Älä ota mukaan
Rokotukset
Linkissä on se hienous, että siellä voi rakentaa oman listan napsuttelemalla tarvittavia kohteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757