Moi!
Mulla on Seat ibiza 1.4 vm 2000. Ajettu n. 130 000km.
Eli mulla sytty koetauluun tos muutama päivä sitte EPC:n merkkivalo. Osaisiko joku auttaa ja kertoo mistä voisi mah. johtua? Auto käy normaalisti...silloin tällöin saattaa vähäsen tyhjäkäynti vaellella mut harvoin, myös kiihtyy normaalisti.
Mulla palaa myös moottorin vikavalo se on palanut jo kauan, mutta sen syyn jo tiedän ku olen selvittänyt. Eli siis mulla vuotaa edessä jousto putki. se on periaatteessa melkee irti, nii se sekottaa lambda anturin toiminnan. Voiko tällä olla jotain yhteyttä tuohon EPC:hen? Ohjekirjan mukaan tuo EPC tarkottais jtn sähköisen kaasupolkimen häiriöö.
Kiitos jo etukäteen vastauksista! :)
Seat Ibiza ja EPC-merkkivalo
jonttuu19
1
3730
Vastaukset
- jonttuu19
Lisäykseks tuohon vielä, että voiko autolla ajaa normaalisti nyt ennen kun vika on korjattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787