En tullut tänne hakemaan apua vaan antamaan vinkkejä muille mm. heinäallergiasta kärsiville ihan oman kokemukseni pohjalta. Olin nimittäin itse varautunut keväällä kolmen reseptilääkkeen voimin tulevaan kesään, joka on heinä-elokuussa ollut joka vuosi hyvin sietämätöntä nenän ja silmien voimakkaan oireilun vuoksi.
Kesän alkupuolilla päätin testata mm. Antti Heikkilän suosittelemaa vähähiilihydraattista ruokavaliota, minun tapauksessani täysin ilman viljatuotteita. Minun oireeni vähenivät lähes olemattomiin eikä uusinta lääkepakkausta ole tarvinnut edes avata. Sillä voisi varmaan olla jotain yhteyttä, että viljatkin ovat heinäkasveja?
Se on tiedossa, että harvat nykylääkärit tietävät vhh-ruokavalion eduista mitään , jotta voisivat suositella sen kokeilemista (minulle on suositeltu vain kolmoislääkitystä). Ajattelin täällä kertoa kokemuksistani, jos joku innostuisi kokeilemaan ja voisi hyötyä tästä. Samalla sitten muutenkin terveellinen ruokavalio, eikä voinnissa mitään valittamista. Ruoka on yhtä herkullista kuin muulloinkin.
Linkkejä:
http://karppaus.info/
http://www.anttiheikkila.com/
VHH-ruokavaliolla apua!
Oireeton
1
145
Vastaukset
- Laskevat sokerit
Tämä tahtoo tietää miten kummassa sokerit ei pysy kohillaan, kun tätä koittaa yrittää aina ja aina uudestaan!? :O
Vai onkohan minussa jokin vikana, kun verensokerit laskee jopa 2,5-3.0 välille todella usein ja olo on hirveä! :(
Toki otan asian puheeksi lääkärilläkin, mutta ihmetyttää ja kummastuttaa!
Syön hyvin ja syön myös hedelmiä, mutta eihän tässä vhh olla, kun olo jatkuu tämmöisenä!
Ei auta jatkaa :(
Kokemuksia samoja jollain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807