Mun täytyis saada kerrankin rahat äkkiä tililleni, kun voitin partylta, ennenkuin pelaan niitä. Mutta tietenkään en tiedä miten sen tekisin.
Kun olen tallettanut rahaa visakortiltani ja kortti on vaihtunut välillä. Talletuksessa näkyy kaksi korttivaihtoehtoa, uusi ja vanha. Mutta nostossa näkyy vain vanhentuneen kortin numero enkä tiedä miten sitä vaihtaisi.
Kokeilin pienellä summalla nostaa kuitenkin sillä kortilla mikä siinä oli ja sanoi että nosto onnistui. Ja pelitilitä väheni se summa. Mihinkähän tämä summa meni vai voiko se tulla minulle. En uskalla enempää nostaa ennenkuin tiedän varmasti. Vaarana on vain että pelaan ne jos en saa pian siirrettyä.
Miten saan kerrankin rahat nostettua partylta?
kerrankin voitolle
2
148
Vastaukset
- joopajoopa
Kannattaisiko kysyä partyn asiakaspalvelusta??
- kerrankin voitolle
Olen tosiaan joskus joutunut tankkaamaan englanniksi jotakin joskus alkuaikoina, vaikken osaa englantia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337034- 386444
- 293524
- 453060
- 342724
- 152418
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807