Etsin eläinystävällistä, rennon ja humoristisen elämänasenteen omaavaa, noin parikymppistä kämppistä Helsinkiin. Asuntoa ei itsellä vielä ole, yhessä voisi etsiä sopivaa:) Itsellä nuori uroskoira, ehdottoman kiltti ja erittäin ystävällinen muille koirillekkin. Sijainnilla ei suurta merkitystä, eikä muutolla välitöntä kiirettä!
Kämppistä Helsinkiin
3
303
Vastaukset
- iloona__
Hei! Olen 20-vuotias nainen ja etsin myös kämppistä Helsinkiin. Voisitko laittaa sähköpostia jos et ole kämppistä vielä löytänyt? Niin voin kertoa itestäni enemmän :) Mutta näin pikaisesti olen myös rento, eläinrakas (minullakin koira) ja asunnon hankinta yhdessä olisi hyvä ratkaisu :) Sähköpostini siis velmi22@hotmail.com
- fyu
Täälläkin hakusessa kämppis & kämppä (länsi- tai etelä-)Helsingistä. Onko aloittaja mitä sukupuolta ja ikäluokkaa? (: Omasta puolestani kämppiksiä saisi olla useampikin, kolmelle neljälle asunnot onkin suhteessa edullisempia kuin isot kaksiot/kolmiot..
Minä olen 18v nainen, luotettava, tunnollinen, rento ja huumorintajuinen tapaus. mailia mikäli kiinnostaa fyu@live.fi :) - Asuntoavailla^^
Hei!
Olen 19-vuotias luotettava, positiivinen ja avoin nainen Helsingistä. Etsin myös kämppistä/kämppiksiä ja kämppää. Kämppä saisi mieluiten olla Helsingissä, mutta Espookin käy. Yksiöitä/huoneita ei meinaa millään löytyä yksittäiselle ihmiselle opiskelijabudjettiin, joten olisi ihanaa jos saisi järkättyä kämpän ja mukavia kämppiksiä samalla kertaa:) Minullakin on ollut koko lapsuuden ajan koiria kotona, joten tulen hyvin toimeen kaikenkarvaisten otusten kanssa. Tulen myös kaikenlaisten ihmisten kanssa hyvin toimeen. Sähköpostia voi laitella jos kiinnostaa : peppitalonpoika@hotmail.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982