Digi-tv + kotiteatteri ??

vieras33456

Minulla on LGn 32'' LCD TV (32LD320N) ja SONYn kotiteatteri, jossa on STR-KS600P -vahvistin ja DVD-soitin on RDR-HX710 DVD Recorder.

En nyt kuitenkaan osaa yhdistää näitä niin, että voisin käyttää DVDn tallentavaa kovalevyä, eikä ohjekirjan mukaan tehdyt asennukset näytä kuvaa, johtuu varmaan kun on digi-tv.

OSaisiko joku neuvoa, miten saan laitteet pelaamaan keskenään ??

9

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillaanpas näin

No kerropa miten ne toimivat ennen kuin ongelma ilmeni? Minkä laitteen siis olet vaihtanut tai lisännyt kokoonpanoosi?

Digi-tv on ollut olemassa jo lähemmäs kymmenen vuotta, ja analogista aikaa ei ole ollut yli kolmeen vuoteen, joten jos laitteesi ovat toimineet tähän asti, syy on jossain muussa kuin digissä.

• vieras33456

Minulla on ollut ''Line1/Scart1'' kohdassa tv ja ''Line3/Scart2'' digiboksi, sitten vahvari ja DVD on ollu nille kuuluvalla yhdistys piuhalla kiinni.
      DVD haluaa hakea jotain kanavia, mutta kun se on hakenut, niin se on löytäny ehkä 13, joista tulee lumisadetta.
      Sitten antenni johto tulee DVD soittimeen, ja siitä televisiioon.

Ohjekirjassa käsketään laittaa L1 TV ja L3 Digiboksi

• selittäjä.

tuo sun DVD-tallennin on analoginen, joten se ei löydä digikanavia.
        kytke se scartilla digiboksiin.

eli antenni menee digiboksin kautta televisioon. DVD-tallennin Scartilla digiboksiin. tuollain saa auttavasti ohjelmia tallennettua.

Tallentava digiboksi olisi huomattavasti helpompi käyttää Tv ohjelmien tallentamiseen.

jne....ei ehdi selittämään kaikkea. löytyy varmasti googlellakin jotain..

• Kokeillaanpas näin

Olihan tuo jo arvattavissa, että dvd-tallennin on analoginen ja sen kautta yritetään etsiä kanavia. Mutta ihmettelen vain sitä, miten aloittajalle on voinut vasta nyt tulla ongelmia, kun tuolla laitteella ei ole voinut tallentaa ohjekirjan mukaisella tavalla omalla virittimellään yli kolmeen vuoteen!

Toki ohjekirjasta varmaan löytyy kohta "ulkoisesta laitteesta" tallentamiseen. Eli silloin dvd-tallennin pitä asettaa tallentamaan scart2:sta tulegvaa signaalia.

• sdjkllkjhgsdfygu

Minulla oli ennen laitteessa kiinni digiboksi, ja nyt kun muutin kaapelitalouteen, niin sama digiboksi ei enään toimi täällä. Ja mietin, että voiko laitteita käyttää ilman kaapeliverkon digiboksia ??

• Kokeillaanpas näin

Justiinsa... No eihän sitä voi tietenkään käyttää ilman boksia, koska laitteessa ei ole digiviritintä! Eli tarvitset nyt kaapeliverkon digiboksin.

• rtyuioåpöoiuytwsdfgh

Eikö saa millä'än tavalla, kun kummiskin tvssä on kaapeliverkon viritin >??

• arvelija.

jos töllöstä saa scartin kautta kuvan ulos (tätä en tiedä), niin voihan sitä 'nauhotella'. Tällöin TV:n pitää olla päällä ja sillä kanavalla jota tallennetaan.

• justjoo--hjk

"Minulla on LGn 32'' LCD TV (32LD320N) ja SONYn kotiteatteri"

-eli vähän sama jos sanoisi että "minulla on lautanen ja lautasellinen puuroa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5743
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3234
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2600
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2218
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1856
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1759
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe