Elikkä ajattelin lahjaa hankkia parikymppiselle naiselle, johon aikas pahasti olen ihastunut. Valitettavasti välimatkaa meillä on lähemmäs 1000 kilometriä, mutta sen vuoksi haluankin näyttää todella sen, että olen tykästynyt tähän punatukkaiseen naiseen toden teolla, joka on kohtuu menevän tyylinen ja... Mukava. Aikaisemmalla tapaamisella vein lahjaksi Swarovskin kristallikorun ja nyt ajattelin viedä lahjaksi jonkin parfyymin...
Itse netistä etsiskelin miellyttävän näköistä pakkausta ja Diorin "Midnight Poison, EdP iski kuvaukseltaan ja pakkaukseltaan silmään... Mutten tiedäkkään oikeastaan mitään muuta siitä saati muista hajusteista, ja toivottavasti viisaammat valaisevat ja neuvoo asian suhteen... Etten kovin pahsti töpeksisi. Mistä kannattaisi ostaa ja mitä? Raha ei ole mulle mikään este...
Itse olen saman ikäinen suurin piirtein, ehkä hieman nuorempi, mutten alkuunkaan hoppari/teini tyyppinen tyyppi. Olen asiallinen, hieman vanhemman kuvan itsestäni antava tyyppi mitä oikeasti olenkaan. Monet pitää mua 26-vuotiaana pikkuporvari-nousukkaana jolla ei ole työtä, näin osin kyllä myös on, silti tyylini on panostaa laatuun eikä katsoa vain hintaa. Olen huomaavainen tyyppi, ymmärrän että naista täytyy arvostaa naisena ja kohdella hellästi, rakastavasti ja kunnioittavasti, koskettaa ja halata, pussata ja rutistaa sekä pitää hänet tyytyväisenä ja iloisena. Ja jos joku epäilee että päätarkoitukseni olisi päästä vain sänkyyn niin näin ei tosiaankaan ole. Neidolla sattuu olemaan jo lapsia exän kanssa, joten ihan vakavissani yritän saada vaikutusta tehtyä.
Kiitos kaikista vastauksista ja neuvoista näin etukäteen.
Naiset APUJA! Lahjaa pohtimassa...
Mies taas pulassa...
1
173
Vastaukset
- hilfiger----
Poison on sellainen vahva ja äklö mummotuoksu jota useimmat inhoavat.
Hilfigerin Tommy Girl on yllättävän hyväntuoksuinen ja aika varma ja hyvä valinta, useimmat 2-kymppiset naiset tykkäävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757